doekje met mustje/petje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thafan
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-02-03

doekje met mustje/petje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 16:50

he
ik heb een vraagje je ziet tegenwoordig steeds meer mensen met een pet/ mutsje met dan een doek dr onder

nou zij laatst iemand dat het een betekenis heeft
je kan een rood blauw of wit doekje onder je pet/muts doen
wie weet wat voor betekenis er aan zit?

gr.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:34

Ik zou het niet weten. maar wat een rare vraag, voor je eerste berichtje op bokt?

Gaylord
Berichten: 10
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:50

Welnee, een prima vraag voor dit forum. Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven. Ik denk dat deze vraag door onze 'gekleurde' mede-bokkers kan worden beantwoord, want het is iets dat van Amerikaanse streetgangs komt...

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:05

hey
rare vraag? wat moet dan je eerste vraag zijn op bokt
ik vind het ook geen slechte!
maar ik weet ut ook niet ik weet dat een vriendin van mij dat wel eens heeft maar voor de rest weet ik ook niet of het een betekenis heeft

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:47

het heeft eigenlijk geen betekenis, het is hier alang in de mode maar het heeft helemaal geen betekenis

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:22

Weetje wat het volgens mij is, in Amerika heb je veel 'streetgangs' en de verschillende gangs hebben ook een 'dresscode' in een bepaalde kleur, je moet dus iets van een bepaalde kleur aan hebben om zo aan te tonen dat je bij een bepaalde gang hoort. Maar als je dat te erg laat merken, bijvoorbeeld de kleur van jouw gang is rood, en jij gaat in het felrood over straat in amerika en je komt iemand/een gang tegen die bijvoorbeeld blauw is dan kun je niet meer ontkennen dat jij in een andere gang zit. Kan zijn dat ze daarom een pet eroverheen aan doen, maar dat lijkt me sterk, het is volgens mij gewoon een 'trend' dat gezet is door Eminem ofzo en iedereen doet het als een malloot na, zonder de betekenis eigenlijk te weten