Als het aan de kat lag!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 13:06

Die van mij krijgen meestal Tompoes of Kittekat, blikvoer altijd alleen van Tompoes.
Dit zijn voordelige voersoorten en toch va kwaliteit. (en dat voordelig tikt best aan met 4 katten!)

Mijn nicht heeft katten en die lusten niets anders dan Sheba met Kip Verward


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 08:47

Miran"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Die van mij krijgen meestal Tompoes of Kittekat, blikvoer altijd alleen van Tompoes.
Dit zijn voordelige voersoorten en toch va kwaliteit. (en dat voordelig tikt best aan met 4 katten!)


Waar haal jij vandaan dat dit voer kwaliteit heeft? Haha!
Het is wel voordelig, en door alle smaakstoffen eten veel katten het goed, maar daar houdt het ook mee op. Die blikjes bestaan voor een paar procent uit vlees (minimaal 4, maar het zal echt niet meer zijn) en de rest is soja en andere plantaardige rotzooi.
[/quote]
Ik heb het gehoord van een deskundige...

En ach, onze vorige kat is er 18 mee geworden en die hebben we moeten laten inslapen door de gevolgen van een autoongelukje (een jong dier hadden we nog makkelijk kunnen laten oplappen maar voor een 18 jarige werd het afgeraden)

Verder zijn het op zich wel allemaal zeikerds, want van die snoepjes o.i.d. hoeven ze echt niet.

Verder krijgen ze ook elke dag een klein beetje kattemelk, op 1 na staan ze daar de hele dag om te bedelen Vork

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 12:13

1 van onze katten is nu ook weer te vet,
maar dat houdt je toch in de winter.
Zomers moeten en ze de hele dag buitenblijven }> Maar ja, met dit weer staan ze binnen een half uur weer voor de deur te schreeuwen om vervolgens in een stoel te ploffen waar ze de eerste 5 uur niet meer uitkomen. (alleen om te eten dan *LOL* )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers