Eerste B-E les gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:58

Ik heb hem vorige week vrijdag gehaald. Het viel allemaal reuze mee. Ik heb een tijd geleden even een keer een les gehad om te kijken hoe het ging. Dat ging goed en ik heb dan ook niet eerder weer gereden dan op de dag van het examen. In totaal heb ik 5 uur les gehad.

Zorg er voor dat je goed in de spiegels kijkt. Je moet de achterkant van de aanhanger goed in de gaten houden. Voor je het weet zit er een fietser naast je. En ver vooruit kijken, dus zorgen dat je de combinatie rollende houd als dat mogelijk is.

Succes in ieder geval


Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 15:12

Hier zijn ook al een paar topics over geweest, dus misschien is het intressant om ook even via de zoekfunctie op bokt te zoeken.

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:59

Ik was in totaal iets van 500 Euro kwijt geloof ik. Je nieuwe rijbewijs moet je ook nog eens z'n 27 euro voor neertellen!! gr gr gr Boos! en natuurlijk weer pasfoto's. Mijn lessen kosten ook iets van 45,- €

Bij mij was er wel een lange wachttijd. Ik heb eind september aangevraagt en ik mocht 24 januari afrijden dus informeer optijd zal ik zeggen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, brennie85, JustMyZtje, MarJon, Meliaforever, mokkaboon, YandexBot en 218 bezoekers