uit elkaar aan het groeien..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 23:35

Inderdaad heb ik daar ook last van gehad.

Vroeger ging ik heel veel om met de meiden van de ponyclub. Alleen zijn zij op een bepaald niveau blijven hangen.

Ik woon inmiddels al 3 jaar samen en denk aan een huisje kopen; zij denken aan zoveel mogelijk jongens pakken.

Ik studeer, ben bijna klaar; zij verkloten hun studie.

Ik ben steeds minder met hen op pad gegaan omdat we echt uit elkaar gegroeid zijn. Dan denk ik, ik ben misschien wat volwassener en heb mezelf een aantal prioriteiten gesteld. Goede opleiding en baan, vaste relatie, eigen huis en eigen paard.

Zij denken alleen maar aan bezopen worden en zoveel mogelijk jongens pakken. Niet dat dat slecht is maar ik laat dat liever aan anderen over. Dus je bent niet de enige !!

Groetjes Sandra


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers