debiele jongens

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:12

hahaha, ik reed vroeger vaak in mijn topje (echt heel strak en kort), kom ik langs een bouwplaats, echt, opeens alles stil, roept er eentje: waar is je vriendje (was vorig jaar oid). Dus ik zo: die's hier. Waar? Hier. Ik zie niets. Ik zit EROP... Weer stil...
Ach, die jongetjes moeten allemaal stoer doen, vroeger kwam er eentje en die had overduidelijk een nw woord geleerd: wil je met m'n maat n**ken. Dus ik zo: WAT zei je? Helemaal rood. Tsja, ik ben nogal mepperig, heb m ook vet in zijn gezicht geslagen, deden ze niks. Als het alleen maar lekkerding is kan ik t wel hebben, maar van goeie vrienden ook neit. Riep een goeie vriend lekker dier naar me, die heb ik ook eens goed de waarheid verteld. Midden op t plein op school gevraagd: wát zei je nou gister. Lekker dier. Oh, vergeet niet dat ik een béést ben als ik kwaad ben. Ben heel arrogant weggelopen. Ik moet er niet zo heel veel van hebben, geen woorden maar daden he!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:18

ook leuk, ik in de winter met gladheid op mijn fiets, zit er een jochie voor me, kijkt om en gaat me toch hard op z'n bek op t spoor (da's dus écht glad dan). Ik lag dubbel, maar ik viel niet...
Tot zover is t grappig ,maar t moet niet te ver gaan he...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, brennie85, janneke_S, Kanto, Lau07, lobkewikjem, Paardennamen, petraaken, Schuur_, Sharony, singa, Summerfly en 216 bezoekers