waar avondopleiding?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

waar avondopleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 17:51

Ik ben vandaag naar de open dag geweest bij het Albeda College en wilde graag de juridische opleiding gaan doen. Info gevraagt, alles blijkt allemaal goed te zijn totdat...ze naar mijn leeftijd vroegen. Ben 21...zeggen ze: "Helaas dat is te oud dus we kunnen je niet aannemen"

Ik stond echt perplex daar...

Maargoed iemand hier dan die een avondopleiding weet (jurdisch gericht)? Ik wil toch die kant op en dan zal ik het zo maar moeten doen...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)



Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 19:22

Nee dat kan niet helaas, ik heb mavo en meao...ik wil ook niet persee rechten doen, maar meer richting notariskantoor, makelaarskantoor of bij de gemeente/provincie etc...

maar iig bedankt voor je reactie Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 17:49

Linda250 schreef:
Geeft MEAO als vooropleiding geen toegang tot HBO?

Ik heb MEAO bedrijfsadministratie dus niks juridisch gedaan, alleen ik wil niet verder met bedrijfsadministratie...maar ik ga verder opzoek, ze zijn er wel, ik moet alleen alles omspitten Knipoog Trouwens ik wil idd juridische diensverlening gaan doen, ik kon gisteren niet op het word komen Pling

Angus bedankt, maar Apeldoorn is idd een pietsie te ver voor mij haha, maar het geeft mij iig hoop dat ze er wel zijn!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, GoogleAdsense, Jorex, Tieneke, veerledec, vikawiek en 38 bezoekers