eigenlijk geen probleem of toch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 11:49

Eigenlijk heb ik geen probleem. Ik heb een aardige baan, leuke collega's, een goed salaris, veel vakantiedagen (onderwijs) maar ik begin me toch ongelukkig te voelen. Ik vind het werk vrij saai en merk dat ik steeds minder creatieve ideeën heb. Iets wat ik toen ik nog studeerde altijd wel had. Een beetje en leeg gevoel. Ik heb scenarioschrijven gestudeerd en droom stiekem van werk als schrijver en misschien ook wel regisseur van filmscripts. Nu is dit niet het soort baan waar vacatures voor zijn. Zelf iets opzetten is dan waar het op neer komt. En natuurlijk ben ik bang dat ik dan niet goed genoeg ben, geen inkomen heb etc.. Ik durf de stap niet te nemen. bovendien ben ik bang dat ik gewoon te veeleisend ben, zo slecht heb ik het niet en wie heeft er nou een baan waarin hij zijn passie kwijtkan...Wat denken jullie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:01

Don't dream your life, live your dream......
Ik heb ook al eens alles wat ik opgebouwd heb achtergelaten om totaal op nieuw te beginnen (en met alles bedoel ik nu echt letterlijk Alles!) en ik ben er heeeeel veel gelukkiger van geworden......
Go for it!
En als je twijfelt: beredeneer eens wat het allerergste is wat er kan gebeuren als je het niet doet, je zult zien dat je nu heel veel beren op je pad ziet, die je stuk voor stuk zelf af kunt schieten!!! Succes met schieten! Sonja.