errug blonT op zaterdagavond...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:51

Hahahaha! Maar het is niet erg hoor, heb ik ook wel eens gehad.

Ik ging zo de kat van de buren eten geven (want die waren op vakantie) en Wolf uitlaten.
Dus ik kom terug. oliebol! Sleutels vergeten.
En ik was alleen thuis want mijn vader was mijn broertje wegbrengen naar een wedstrijd in Vlaardingen en mijn moeder was op haar 'werk'.
Ik dacht zo van, gelukkig hebben mijn opa en oma een reserve sleutel, dus ik loop met Wolf daarheen. Nee hoor zijn ze er niet.
Dus ik ga ff in de tuin zitten (jaja we hebben een bankje *LOL* ) en een beetje met Wolf spelen en na een halfuurtje ofzo zie ik de auto van mijn opa en oma langsrijden. Dacht ik.
Blijkt dat dus iemand te zijn met dezelfde auto Haha! . Maargoed 5 minuten later komen ze wel langsrijden en zijn ze het echt. Dus ik loop naar hun, vraag of ik de sleutel mag lenen en laat Wolf binnen, waarna ik weer weg ga om de sleutel terug te geven. Ik kom zo bij mijn oma en opa en geef de sleutels terug. Vraagt mijn oma of ik nu wel de sleutels bij mij heb. O nee! Vergeten! Schijnheilig Dus ik weer terug om de sleutels te halen (met mijn oma's sleutel dus) en de sleutel weer terugbrengen. Maargoed, zo ben ik dus wel binnen gekomen Haha! Schijnheilig

Ik ben ook niet blont ofzo Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.



Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:18

Haha, dat komt allemaal door de sleutels hoor.
Als die nou niet zo makkelijk vergeten zouden worden Scheve mond\
Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Asvinia, Besje, ComscoreBot, Kirrietje, Marloes_92, Marocje, Muggebeet, xSCWx en 98 bezoekers