Waard?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-01 18:22

Haii!
Ik heb een vriendin die alles krijgt wat ze wilt, ze wou een rat nu heeft ze er 7, ze heeft 5 parkieten gehad, allemaal na een par weken dood.
Nu heeft ze dus een puppie, een sheltie van 8 weken oud.
Superleuk beest!
Maar goed, ze is er bang voor. Vanmiddag moest ze eten hebben en die sheltie sprong in de rondte.
'Of ik haar even wil vast houden.'
Ehm.. Nou nee want als ik er niet was moest ze ook eten hebben, hoe zou ze dat oplossen?
Is het antwoord 'nou dan krijgt ze toch geen eten'

Is zo iemand een hond of welk ander dier waard?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:26

Oehoeh, ik hou echt niet van zulk soort mensen. 'Nou dan krijgt ze toch geen eten' Moet je dat 'ns bij haar proberen. Gadver!

Greetz Mayo

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:54

nee ze is t niet waard en zeker geen sheltie want die zijn lieeeeeeeeef!!!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-01 18:58

Met name deze!
Ergens hoop ik dat haar moeder zegt van Nee jij en je hond gaat niet samen, en dat ze haar dan aan mij geeft..
Beetje gemeen he.

Maar ja dromen en hopen kan altijd...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 22:23

WHAIOADHOPQWEIHPQ($&!@JLIQHDBA

dat vind ik superflauw banketstaaf gemeen weet ik veel wat voor die hond!
daar kan ik gewoon niet tegen he!

kweenie echt wat ik nou moet zeggen maar ik vind dat die hond een beter huis verdiend
sorry hoor, maar dat is toch gewoon zo?

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 23:07

Dat vindt ik echt dom, ook van die ouders dan! Dat die dan niet meer verstand hebben... Op deze manier krijg je dus valse krengen! Op zich zijn shelties best lieve honden, maar als ze geen eten krijgen op tijd en onvoldoende aandacht (en vachtonderhoudt!) zullen het asociale en agressieve ettertjes worden!

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 23:41

Wat een verwend kreng is dat zeg!! Die verdient geen huisdier!!!! (: (:

Ontzettend erg dat er al vrij veel dieren zijn overleden in zo'n korte tijd. Die ouders denken dan ook niet na zeg!! (sorry ben nu hystisch, vooral omdat ik zelf net een huisdier ben verloren, waar ik ALLES voor geprobeert heb en dan lees ik dit.....)

Probeer eens met die ouders te praten, dat ze dat kind een beetje verantwoordelijkheidsgevoel gevent/leren, want anders gaat het met dit puppy ook niet goed (zacht uitgedrukt!!)

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 23:42

Wat een verwend kreng is dat zeg!! Die verdient geen huisdier!!!! Boos! Boos!

Ontzettend erg dat er al vrij veel dieren zijn overleden in zo'n korte tijd. Die ouders denken dan ook niet na zeg!! (sorry ben nu hysterisch, vooral omdat ik zelf net een huisdier ben verloren, waar ik ALLES voor geprobeert heb en dan lees ik dit.....)

Probeer eens met die ouders te praten, dat ze dat kind een beetje verantwoordelijkheidsgevoel gevent/leren, want anders gaat het met dit puppy ook niet goed (zacht uitgedrukt!!)

[/quote]

_________________
Wees goed voor je paard, dan heb je een vriend voor het leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-03-07 22:43 ]</font>