help!grootste verschillen tussen PvdA en VVD??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:50

VVD betekent dus juist NIET Vereninging Voor Dieren hoor en PVDA betekent ook niet Paarden Voor De Allochtonen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:08

Nou ik vind dat de pvda en de vvd zich nu weer duidelijker profileren dan een jaar geleden.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:23

Dat heette toch VDL Vanda????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:49

Desiree schreef:
[
Mensen durf straks in godsnaam niet te klagen als allochtonen ons nog grover gaan behandelen, en kindermoordernaars NOG minder dan 8 jaar krijgen voor het langzaam systematisch afmaken van een kind! en klaag ook niet dat criminelen niet gepakt worden maar mensen die in de auto naar hun werk gaan of er vandaan komen!
[/quote]


Ha ha waar hoorden we dit al eerder. Maar gelukkig is er een weer partij voor jou Desiree RATELBAND.NL

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:11

Omdat die dingen die jij over allochtonen zegt alleen precies zo door Ratelband gezegd worden. Zelfs de VVD haalt het niet in het hoofd om zulke extreme denkbeelden te ventileren.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:19

Ik geloof dat je redelijk achter loopt wat betreft de huidige standpunten van de PVDA omtrent de punten die jij opnoemt Desiree. Overigens heeft Cohen tegen de wil van zijn eigen achterban in en voor de komst van Pim indertijd een strenger asielbeleid ingevoers en ook uitgevoerd. Herinner je de Familie Durmus nog????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:30

[
Code
quote="Desiree"]standpunten zijn theorie. Ik ga af op de praktijk en het verleden geeft de meeste informatie. De familie durmus, was dat die schoenmaker?[/quote]


Nou eigenlijk maakte hij kleren, maar zat de VVD en Zalm ook niet in Paars????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:44

Ja komen we allebei weer teug op het oude nest he Desiree. Maar dat waren iligalen en dit is de eerste keer dat jij zegt dat die maar mogen blijven volgens mij. Hij heeft die regels neergezet en die hard gemaakt wat in die tijd heel moedig was. Stel dat iemand in het verkeer opeens zegt, regels nee hoor ik ben een opassend mens dus aan de verkeersregels hoef ik me niet te houden en hij gaat op tweebaanswegen linksrijden en door rood rijden. Dan is ie of dood of een spookrijder, daar zijn regels voor om duidelijkheid te scheppen. Knipoog

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 14:12

Wij hebben een klein bedrijfje in het midden van een middelgrote stad. In de eerste jaren kregen we veel marokanen die altijd kijken waar koopjes zijn. Nu hebben we naast onze gewone klanten veel zuid arfrikanen. Het is niet te geloven hoe snel die assimileren, werken als verpleger of koerier en spreken prima Nederlands. Dat bedoelde ik in een eerder topic de gemotiveerde vluchtelingen. Niet te verwarren met de nasleep van onze gastarbeiders cultuur die wij allemaal te veel ontzien hebben. Maar er is geen een partij die hier niets aan gaat doen. Dus daar hoef je geen partij een voorkeur voor te geven

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:09

Nou je kan ze slechter voorgeschoteld krijgen!!!! Volgens mij praat je de media na. Nou dat kan twee kanten op hoor.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 01:30

[quote="marel.. Ik denk dat de PvdA zal vallen tot een politieke partij van het tweede garnituur, soort GL of D66 ten tijden van Mierlo..[/quote]

Ha fijn dat je dat nog een dagje mag denken Haha! Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, Jolynne, YandexBot en 179 bezoekers