help!grootste verschillen tussen PvdA en VVD??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

help!grootste verschillen tussen PvdA en VVD??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:29

jaja ik heb me met de verkiezingen bezig gehouden!

heb een paar kieswijzer-testen gedaan en ik heb altijd pvda in mn hoofd gehad, maar er kwam vvd en lpf(valt af want die doen toch nix serieus) uit!

nu ben ik net wat te lui om me compleet te verdiepen in de verschillen tussewn de vvd en pvda, wat ik over huh opvang kan ik je vaak wel in vinden!(uitslag was steeds 1. vvd 2. lpf 3. pvda/d66)

maar is vvd links?of juist rechts?en de pvda?en wat is het grootste verschil/verschillen?

wie helpt me?!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:53

haha ja oke ik zal er dus toch aan moeten geloven hun hun sites zelf bekijken.....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, _Sun, Berdien, BingBot, bonnie1998, fjord_brucht, Flux, Happyhealthy, Jade91, Jadero, KimD, linoleum, MairiMacBran, Marije112, MarJon, Monster, Natascha, Perros, Rensjee, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xxmichellexx, YandexBot, zonnebloem18 en 219 bezoekers