indien gekneusd..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 13:32

is de kans dan groot dat je iets breekt? vage vraag maar ik maakt net een verkeerde beweging en dat deed zeer! t steekt zeg maar een beetje en t gaat niet over. niet dat ik denk dat het gebroken is maar ik ben bang dat ik mn arm overbelast Verward

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 13:57

mmhmmm.. ik denk dat het ligt aan of je sterkte botten hebt of niet.. ik breek heel snel iets...
naar de dokter gaan????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 14:02

ik ben al 16 en heb nog nooit iets gebroken, ben al heel veel genaaid (hahah neen niet dubbelzinnig!) maar heb dus al veel littekens , en hersenschuddingen, ben zelfs in de cross van men pony in de hindernis gevlogen, lag in een hele rare houding, wat denk je, niks gebroken en niks gekneust , alleen een rugprobleem , had toch liever iets gebroken dnek ik ,heb nu soms echt pijn met doorzitten

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:55

Nou ik denk niet dat als je een gekneusde arm hebt en je dan een verkeerde beweging maakt dat je je arm dan breekt Verward Of bedoel je dat zo niet? Want ik heb vaak genoeg iets gekneusd gehad en nog nooit iets gebroken maar wel vaak genoeg er verkeerde bewegingen mee gemaakt. Iets kneusen heeft volgens mij niks met je botten te maken toch?

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 18:00

ja ik geloof dat je dan ehm weet niet hoe ik het moet zeggen. maar ja het was een spier die was verrekt geloof ik want nu is het wel iets minder, ik heb ook altijd wat he hihi