Vanaf maandag 9 juli tot +/- 21 juli geen pg!!! meer op Bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 13:22

Jaja, de titel zegt genoeg, nu nog de uitleg:
Zoals de meeste van jullie wel weten ga ik verhuizen en de computer moet ingepakt worden, dat gebeurt maandag as. En aangezien Roermond niet naast de deur ligt van Arnhem moeten wij langer, en vaker op en neer rijden om de spullen over te verhuizen. De spullen die wij in het begin nodig hebben gaan gelijk de 11de gelijk mee maar de rest moet nog een tijdje w88. We verhuizen helemaal over rond de week van 20-27 juli, dus rond die tijd kom ik weer gewoon op bokt. Ik zou de pc wel gelijk de 11de mee kunnen nemen maar dan zou ik er nog nix aan hebben omdat internet toch pas de 19de +/- wordt aangesloten. Vandaar. Dus nog 6 daaggies ff veel bokken en dan ben ik ff "op vakantie"!!!!! Sigaar
Groetjes Kim! Dromen

ps. Vanaf de 11 lekker naar Wjerdo, JIPPYY!!!! Party!!


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 21:57

Hahaha,
Carina: Een haffie is et tofste!!!!
Phia: Na thnx!!! Tong uitsteken
Ikke: We hebben al een "kleine" vr8wagen gehuurd, is wel irri, om alleen maar met de auto heen en weer te rijden Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
Julke *chatma hihihi*: Kan'k toch nog bokkuh JIPPYYYY! Haha! zijn jullie toch niet van me af Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Amarins2, Britta31, ComscoreBot, DenieesB, Esther, evelien1000, GoogleAdsense, hooi, Julimy, LolaTFB, Macs, maessie, MarjanB, minouesmee, myk_en_shant, PotjeMayo, scrabbel, Sjofel, Toffeltje, topsylover, Vithou, Wescha, Wistaire, xSuuzerd, XxLMMxX en 73 bezoekers