Wanneer een slotje erop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:22

Als een topic:
  • ongeloofelijk off-topic gaat.
  • nergens over gaat.
  • kwetsend wordt.
  • niet toevoegd of kan voegen aan bokt.
  • verzandt in ruzie of gescheld.
  • ... zo nog wel wat dingen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:23

Pam: Ik wilde inderdaad meningen hebben, het interesseert me echter maar heel erg weinig wat voor een ijsje iedereen wil hebben. Had ook nog gewaarschuwd dat dit te ver ging. Ik zie echt het probleem niet.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:31

Malle Babbe: Er kwam een slotje op dat topic van 9 pagina's omdat het over ijsjes ging, dat lijkt mij nogal off-topic.

Verder is het zo dat er ook op andere topics waar mensen afgezeken worden slotjes komen. Plain and simple. Alleen kan ik onmogelijk alles lezen. Als niemand van de mods die topics leest en niemand verteld het ons dan kan het goed zijn dat dat soort topics open blijft staan. Daar is redelijk weinig aan te doen.

Maar het is dus echt niet zo dat ik mensen af laat zeiken omdat ik alleen mezelf zou beschermen ofzo.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:46

[edit]
Pff, weer een hoop troep bijgekomen. Dit is dus een reactie op Mytens.
[/edit]

Indeed, als ik iets niet interessant vind wil het nog niet zeggen dat anderen dat niet interessant vinden.

Maar als het einde van een topic uit komt op spul waar 5 mensen iets aan hebben en 695 niet dan is het voor mij duidelijk wat ik met het topic doe.

Topics moeten gewoon voor een grote groep van bokt interessant blijven.

BTW dat staat nog los van het feit dat het ook de bedoeling is dat topics ontopic blijven.

Als het originele onderwerp (vraag ofzo) afdoende beantwoord is dan vind ik (en de andere mods met mij) het helemaal geen ramp als het onderwerp helemaal ergens anders heen gaat. Als die vraag echter nog niet beantwoord is en er zijn nog mensen over het originele onderwerp bezig dan vind ik het uitzonderlijk lomp als mensen dan ineens af gaan dwalen. Als jij het met je baas hebt over opslag en hij begint ineens over het feit dat de koffie wel erg heet is vandaag en of ie misschien toch beter thee kan pakken dan wordt jij toch ook niet blij?

BTW als jullie dit topic dadelijk kwijt zijn dan staat ie in het kippenhok.

_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-05 14:46 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:49

Indeed, Heike is ook beheerder dus als zei dat goed vindt dan is het niet aan mij om daar in te grijpen. Maar ik kan me niet voorstellen dat Heike dat zou doen.

Maar daar gaat het hier niet eens om. Ik heb er niet eens zo'n problemen mee als een topic 'maar' voor 5 mensen interessant is. Ik erger me vooral aan topics die gewoon compleet verbrast worden door (moedwillig) way off-topic te gaan.

Hoop dat je je dat een beetje voor kan stellen?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:51

Ik heb best humor maar niet als die humor 'mijn' site verpest en al helemaal niet als die 'humor' kwetsend is.

Maar goed, ik ga nog wat nuttigs doen. Ik zie het straks allemaal wel weer.

[edit]
Maar hoezo drijf ik mijn zin door Verward
[/edit]
_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-05 14:51 ]</font>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten