Mobiel Abonnement

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:02

Op abo telefoons zit geen sim lock, wel op pre paid telefoons. Ik had een nokia 3210 bij Dutchtone en per 23 julie ga ik over naar Libertel, met een 3330. De 3330 heb ik al en daar heb ik de Dutchtone kaart in gestopt en hij doet het gewoon. Ik ken heel veel mensen die een kaart zo omzetten in een abo telefoon, geen sim lock dus.

Ik betaal bij Dutchtone iets van 65 gulden met 6 uur beltegoed per maand. Bij Libertel betaal ik nu iets meer maar dan heb ik ook een beter bereik en betere service (hoop ik). Ik heb het echt helemaal gehad met Dutchtone, enige voordeel is dat ze zo goedkoop zijn. Ik kijk over een jaar wel weer wat ik doe. Heb nu een jaarabo bij Libertel genomen, met de eerste 3 maanden gratis en nog eens 100 gulden die je terug krijgt. Dus maar 9 maanden abo betalen en daarna kan ik weer een gratis telefoon krijgen. Libertel neemt trouwens ook mijn mobiele nummer over, gelukkig!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:04

Ik zou trouwens nooit een kaart nemen, het lijkt zo voordelig maar je bent meestal duurder uit. Bovendien moet je dan de telefoon kopen en wat zo'n ding kost kan je ook kwijt zijn aan een jaar lang abo met gratis telefoon en gratis belminuten.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:15

Vreemd, ik ken nu al een heel aantal mensen die zomaar een kaart in een andere (abo) telefoon konden doen. Geldt ook voor mijn eigen mobieltjes.

Ja en het probleem bij Dutchtone is ook nog dat behalve dat je slecht bereik hebt overal, je ook een slechte service krijgt. Ik probeer ze al weken te bellen en te mailen, maar je komt er niet doorheen of krijgt geen reactie. Ook de computer die doorgeeft hoeveel belminuten je nog hebt, klopt niet. Dus ik weet nooit of ik nou gratis zit te bellen of dat ik er al over heen ben en bijna voor 1 gulden per minuut zit te bellen. Nee, ik ga maar eens een jaartje Libertel proberen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _San87_, _Sun, _Utah_, Adrija, AhrefsBot, Anoukjuuuhh, BLEXBot, Buxy, Flux, Jadero, KimD, Kimddddd, lanouska, lenaa_tje, Lienboon, Malissaa1, marit34, ontherun, Priscilla27, Roadracer, rocky_1995, Roquen, Schuur_, soesie, Speirs, thequeensmum, verootjoo, wiifke en 80 bezoekers