ik heb problemen met bartvb

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:02

Ik weet niet of het echt zo is, maar ik heb het idee dat sommige mensen 'worden voorgetrokken' (niet dat ik daar last van heb)
Bij sommige personen komt er eerder een slotje dan bij anderen Verward

Verder vind ik bokt een leuke site Haha!

En ik heb een beetje een gedeelde mening over het oplossen van ruzies...misschien kan je dat toch beter op bokt doen, als je het fatsoenlijk houd lijkt mij dat beter (tenzij er maar 2 mensen ruzie hebben met elkaar)



Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:56

Moosie, ik bedoel van dat sommige ruzies op het forum opgelost kunnen worden, als er dan over iemand geroddeld wordt dan maak je het van kwaad tot erger...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:05

nee, dat bedoelde ik ook niet echt, maar laat maar zitten Scheve mond\
Huh? geef ik op iedere post een reactie? snap er niets meer van...
Vind dit sowso een raar topic als je iemand niet mag negeer 'm dan ipv ruzie maken..

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:17

als je met iemand ruzie hebt, en je gaat daar met iemand anders over roddelen (ook via pb) dan krijg je alleen maar erger ruzie als die andere dr achter komt.
zoiets?
Dus dan vind ik dat je 'grote ruzies' beter met zn allen op het forum kan bespreken, dan met zn allen via pb, want dan krijg je toch (vaak) allemaal achterbaks gedoe.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:58

niet uitdagen... Frusty
Maar ja, kan me eigenlijk wel een beetje voorstellen...
Mytens heeft nog steeds geen antwrd op wie de 3 musketiers zijn (kippenhok) dus ze voelt zich niet aangesproken... *LOL* Scheve mond\
verder vind ik het wel een beeeeetje kinderachtig van jullie....moet hier weer een slotje op?? Misselijk


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-07-05 09:09 ]</font>

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 09:17

dit was een serieuze discussie en het ging best goed totdat jullie (sorry) met het gechat eraan kwamen

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:00

heoveel paginas kan een onderwerp aan?
We zijn al bij 7...ik hoop oneindig *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:13

dat bedoel ik nou juist!!! Haha!
Daarom moet het hier... maar wel serieus...maarja, misschien morgen serieus...ik krijg nu ook ;ast van de hitte!!!! Cool


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, juniper, kaatje89 en 138 bezoekers