kindervrij (anders dan kinderloos)/ feest voorbij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:41

Amen! Maar ik wist al dat jij en ik het eens waren hierover.



Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:10

Ik wil andere dingen bereiken in mijn leven, en daar horen voor mij geen kinderen bij. Gelukkig denkt mijn vriend (aanstaande man *LOL*) daar net zo over, anders heb je wel een probleem. Overigens heb ik er in de praktijk niet zo'n last van dat iedereen dat raar vindt, heb wel meer vrienden die geen kinderen willen.


toevoeging:
die site is briljant, mn de veelgestelde vragen (en de antwoorden!)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:22

runningkawa"]
touwens ff bijvoegen.
Hebben jullie dat ook als er een baby geboren word en iedreen zit dan van oh wat leuk en schattig en lief. Iedereen wil het vasthouden.
Dan denk ik heel vaak bij mezelf, ik vind een puppie of een veulen schattiger. Haha!
[/quote]

Absoluut! Ik ben geen kinderhater maar er ook niet gek op. En ook de betreffende site is het merendeel aardig genuanceerd IMO. IK snap alleen niet waarom ouders niet begrijpen dat een krijsend kind gewoon bar irritant is, net als eene blaffende hond in/bij een supermarkt. Ik houd ook niet van onopgevoede paarden, katten, honden etc en onopgevoede kinderen vind ik ook vervelend. En ik heb heel wat voorbeelden gezien van ouders die hun kinderen prettig opvoeden, daar kom ik dan ook graag en met die kinderen ga ik wel graag om. Maar een kind dat koste wat kost NU aandacht moet hebben (of (en?) zijn zin), daar kan ik niet tegen. En ik beweer niet dat opvoeden eenvoudig is, maar ik zie ook regelmatig fundamentele fouten gemaakt worden zoals niet consequent zijn. Nee is nee, een kind (en een paard Haha!) moet ook weten waar de grenzen zijn, en anders zoekt hij die zelf.

Sterre, jouw benadering van een krijsend kind in de supermarkt vind ik een hele fraaie, jammer dat mensen dat dan weer verzieken.

[quote="orri schreef:
Alleen snap ik die ergernissen niet zo, het hoort bij het leven.

Nee, het hoort bij jouw leven, niet het mijne. En geloof me, ik doe bijna altijd om 6 uur boodschappen, kan moeilijk anders.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:03

Ja, the Undutchables i geweldig, ook het hoofdstuk over het Nederlandse toilet Haha!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 12:59

waar moet ik precies zijn Desiree? Kindervrij.pagina.nl is een portal, op www.kindervrij.nl kan ik het niet vinden?

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:01

maar waar is het nou? *ben niet ongeduldig* wel dus *LOL* maar gevonden. Maar wel redelijk bot allemaal, jammer.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 10-01-03 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:28

al gevonden inmiddels, wat een stelletjes **kels daar zeg, die foto en het gedrag tov Zita vind ik onacceptabel. Ik geloof het er wel weer verder, heb alleen op Zita's vertrek gereageerd.

PS Ook niet echt gebruikersvriendelijk trouwens, doe mij maar bokt.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 12:59

En hoe zie je dat compromis voor je? Een half kind, of een hond? Volgens is dat niet op te lossen, als de een absoluut kinderen wil en de ander absoluut niet.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:38

Dat denk ik ook altijd, maar veel moeders zeggen dat dat absoluut niet zo is, en ik heb geen plannen om mijn gelijk te gaan bewijzen *LOL*

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 12:45

Ik vond de actie van Marije onacceptabel, en alle fatsoensnormen te buiten gaan. Verder vind ik idd dat ouders zich op die site moeten inhouden, ik lever ook geen commentaar op hun keuze op een oudersite.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, ardanwan, Carr_friesje, ellen05, Flieno, fotolijstje, Gee, gigil, ikkuhh90, LaDonna75, linoleum, Roosch, SayaJones en 158 bezoekers