omg Arnhem/Ede + Dutchtone?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

omg Arnhem/Ede + Dutchtone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 00:07

Zijn er mensen uit de buurt van Arnhem/Ede/Lunteren/Barneveld die een Dutchtone abonnement hebben? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? Dutchtone is gewoon keihard stukken goedkoper, maar juist het stuk bij Arnhem op de veluwe blijkt op hun kaart voor een deel uit de dekking te vallen...


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 14:36

Ja maar idd waar Ilona gaat wonen, is niet midden in de stad. Af en toe heb ik er met KPN ook slecht bereik maar ik weet dus niet of het met Dutchtone beter/erger is..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 14:59

Dimple, zonder of met antenne maakt tegenwoordig niets meer uit... die dingen zijn echt zo ver versterkt dat als er een signaal is dat voor hun bedoelt is, dat ze het echt wel uit de lucht kunnen halen. Alleen er zijn meer zendpalen voor abo houders dan voor prepay houders... en dat verklaart ook waarom jouw foon wel bereik heeft met KPN en die van mij niet Ilona...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 16:35

Tuurlijk, Ben prepay sucks nog in de meeste gebieden, terwijl ben abo heel goed bereik heeft. Omdat ze voor abohouders gebruik maken van masten van Vodafone.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 16:52

Sundancer schreef:
Ben Prepay Sucks niet, altijd prima bereik, (soms beter dan KPN)


Ben prepay komt als slechste uit de testen van de consumentenbond met op heel veel plaatsen nauwelijks/geen bereik. De testen liegen er niet om Tony.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 21:36

hmm erg vaag dan dat ik minder bereik heb dan een abo van KPN. Als Ilona en ik soms op de zelfde plaatsen zijn heeft zij vol bereik en ik niets Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 23:47

hmmm ik heb nog nooit gehad dat een gesprek waar genoeg bereik is wegvalt Verward Lijkt mij vrij nutteloze garantie dan Verward Maargoed. Ik ben er nog even goed over na aan het denken, want ik moet wel zeker weten dat ik in die regio genoeg bereik heb.. Is het bij Dutchtone trouwens zo dat als ik 40 euro in de maand betaal, dat ik dan ook maar 40 euro 'beltegoed' krijg en niet meer belminuten dan je normaal kwijt bent?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 00:30

Kaj! je maakt het me er niet makkelijker op. Ik had in mijn achterhoofd deze actie van jullie: http://www.retrogaming.nl/bestelform.html en dan met 30 of 40 euro. Maar ik kom er nu achter dat de Sony Ericsson T300 ook wel erg gaaf is Haha! die kost bij jullie 9,99 bij een 40 euro allin en 49,99 bij een 30 euro allin... maargoed aansluitkosten bij dutchtone zijn toch 52,50 ofzoiets ook he?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 14:02

Dimple schreef:
He Kaj, Ik zal er persoonlijk op toe zien dat jij eind februari je bonus wel krijgt oke!! Haha! Jij bent goed bezig!!!


Inderdaad, en dat in haar vrije tijd Lachen Ik heb ook nog met haar gepb't en alles is nu opgelost Lachen Heeeeeel erg bedankt voor alle info van iedereen! Jullie horen waarschijnlijk nog wel wat het geworden is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Anoukjuuuhh, carineken, Iloveiswan, JudithO, Kairos, Koekie_186, Mars, Miran, Neelm3r9, Paloedie, roxiie, Shinedown, Stephaniiee_, Winna, Zebrastreep en 65 bezoekers