Damn ik blijf zitten!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 16:02

zoooooooooooooo, ik voel me toch zo klote!!! Moest ik vanmorgen vroeg mn bed uit.(en dat nadat ik lekker de hele zaterdagnacht was doorgegaan met feesten en om 5u thuis was gekomen!!) Kom ik op die rotschool aan om half 9! Krijg ik ff doodleuk te horen dat ik blijf zitten!!!!
Dus dat word NOG een jaar 3 mavo doen!!! Heb ik nu al totaaaaaaal geen zin in!! Maar jah, ik moet er maar mee leren leven!

Wish me all goodluck, want dat heb ik duz zeker wel nodig. Weer nieuwe vrienden maken en mezelf weer moeten bewijzen in zo'n klas! Scheve mond\
Ik haat school!!!!! Maar jah, dan is het weer goed voor mn toekomst en blablablablablablablabla!!!!

[edit:BartVB]Titel aangepast[/edit]
_________________
Ik ben gek! En een tijger. pas op!Ik bijt grrrrrrr

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-02 17:32 ]</font>

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 16:05

school is poedersuiker jah...sterkte dus volgend jaar...maar zonder diploma kan je erg weinig...leren dus! Misselijk

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 16:14

yepzz, leren......maar dat is nou juist het probleem! Als iets mij totaal niet boeit, dan ga ik er ook niet 100% voor. Eerder maar 10% ofzo. Ik doe dingen die mij interreseren en vooral geen school!!

xx soraya

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 16:50

Hey!

Join the Club! Ik blijf ook zitten!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 16:54

ben ik duz niet de enige tussen al deze mensen! Maaru...ga je ook de kleintjes terroriseren volgend jaar? Er zitten toch wel goede kanten aan zitten blijven Extreme duivel

xxx soraya

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 16:56

haha ja wij zijn nu de grote voorbeelden van die ukkies! hahaha

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 17:09

Hey! Dat is echt klote voor je...
Maar ik zit dus echt liever op school met je vrienden, dan dat je elke dag op dat duffe werk zit! Scheve mond\

En als school je niet interseert word je later maar lekker putjes schepper en dan zal je vaak terug denken van "had ik nou maar beter mijn best gedaan, dan had ik een goeie baan gehad'

CU

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 17:44

echt balen joh!
ik hoop dat ik niet blijf zitten Verward

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 19:52

komt gewoon door de boktverslaving *LOL* *LOL*
je houdt gewoon geen tijd meer over om te leren Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

greetzzzz debbie

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 20:54

ach, ik ben ondanks mijn boktverslaving gewoon geslaagd, en geloof me ik heb echt wel een serieuze verslaving, al bok ik de laatste tijd wel minder nu al mn tijd in werken en de paarden gaat, vooral de paarden, en dan met dit weer, ben nu de hele dag met ze bezig *LOL* Is maar goed ook, straks 2 maanden boktloos, kan er maar beter alvast aan wennen.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 21:17

hey! we houden elkaar gewoon op de hoogte hoe het gaat met die ukkies enzo ok?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 22:33

ik hoor over een week of ik blijf zitten en ik zou het echt niet weten Schijnheilig Schijnheilig

Voor de duidelijkheid: ik blijf zitten. ook in 3 mavo.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 14:50

Is goed hoor Shanaia. Iedere week komt er een uitgebreid verslag van ons 2 met wie we nu weer het leven zuur hebben gemaakt!
En ik weet nog niet zo zeker of we wel een goed voorbeeld zijn! Of ze moeten allemaal een voorbeeld aan ons nemen en met zn allen blijven zitten. Zit je lekker in je eentje in het examen jaar!(als je nu 3 mavo doet)
En het is idd zo dat ze iig wel tegen je opkijken. Ik heb namelijk ook zittenblijvers in mijn klas gehad dit jaar. En niemand durfde wat tegen hun te zeggen wat vervelend was! Ach, ze waren alle 6 ook tof!
Iedereen kijkt tegen je op (YES!!).

Het komt iig ook niet door mijn bokverslaving dat ik ben blijven zitten. Meer door MSNverslaving en dat ik iedere avond buiten zit! Smiddags MSN en 'savonds naar buiten! Ach jah, als en crisiskind(volgens mijn oom) wil ik dat alleen maar!

xxx soraya

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:33

oh rot voor je zeg!!!

Gelukkig heb je nu wel vakantie!!!! Party!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 13:30

jah dat is waar, eindelijk vakantie!!!
En ik ben net op school geweest! Boekjes inleveren. De helft van mijn klas gaat van school af!!!!!!!! Alle 6 de zittenblijvers blijven dit jaar weer zitten en er zaten er ook nog een paar die ook een keertje zijn blijven zitten op deze school. Dus 15 klasgenoten gaan van school af en 5 blijven op school om een jaar over te doen!
Dus 6 mensen gaan over!!!!!!! Sjezus, geen wonder dat ik school haat zeg!
Al mn vrienden gaan pleite! Lekker dan!

xxx soraya