wie weet er een leuke kattenaam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 13:22

Heb net m'n poezebeest opgehaald en ze scharrelt hier nu door het huis. Houdt niet op met kopjes geven, dus volgens mij vindt ze me wel lief. En ze heeft ook al gegeten, een teken dat ze zich wel op haar gemak voelt.

Alleen: bij nader inzien vind ik haar te lief om haar te gaan noemen naar een of ander Australisch wild dier! Geen Tazzie dus.

Daarom schakel ik jullie in. Wie weet er nog een leuke, originele naam voor een vrouwtjeskat met een wit neusje, vier witte voetjes en een witte buik? Liefst twee lettergrepen en makkelijk te roepen.

Alvast bedankt! Lachen

[edit:Bartvb]Titel aangepast[/edit]
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-02 18:27 ]</font>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 13:52

Yep Lielle, een beetje in de richting van jouw namen! Kiwi had ik ook al aan zitten denken, maar die ligt weer net iets tè erg voor de hand. Ik was al in de Lonely Planet van Oz en NZ gaan kijken, maar om m'n kat nou Ulladulla of Wanaka te noemen... Neuh.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 05:38

Wow, wat doen jullie je best voor mij, echt gaaf!

Ik had gisteren zelf Tara bedacht. Maar dat wordt dan automatisch Taartje en dat vind ik niks. Heb in jullie berichtjes wel leuke namen zien staan, maar nog niets dat echt bij mijn poezebeest past. Voorlopig heet ze nog ff Poes, en daar luistert ze naar, dus dat scheelt... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 13:16

Grappig, ik liep ook aan Otje te denken! Als ik echt niets anders kan verzinnen, gaat ze zo heten. Belle vind ik trouwens ook leuk.

Gaaf trouwens, al die Australische en Nieuw-Zeelandse namen met betekenissen! Alleen niet echt een naam voor mijn katje... Verdrietig

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 22:39


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, haffiefreak, Josien_, Kirrietje, Lestria, mika11, Roosch, Saartjuh_b, Westhof, wiifke, Zilfstar en 173 bezoekers