Ik heb een auto ongeluk gehad...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Ik heb een auto ongeluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 19:41

jahoor het is weer zover ik heb weer eens iets... ik had heerlijk kerst gevierd bij mijn vriend en die zou me even terug naar huis brengen vandaag. rijden we op de snelweg met die rotregen remt de auto voor ons opeens, mijn vriend remde nog maar we gleden zo tegen die auto aan, daarvoor waren ze ook allemaal tegen elkaar aan gebotst, in totaal waren er 7 auto's in elkaar! onze auto rookte nogal dus ik ben snel uitgestapt, ik had het ontzettend benauwd en last van mijn linkerschouder (best knap als je bedenkt dat de gordel om je rechterschouder zit) maar goed een heel gezeur dus om die auto die moest weg... sleepauto erbij en uiteindelijk zijn we met de taxi naar huis gebracht. toen ik aanmaal thuis was leek het me verstandig om toch even langs het ziekenhuis te gaan voor controle...

In het ziekenhuis heb ik al met al 2 uur gezeten had gelukkig wel een leuk uitziende dokter Haha! maar de aanhechtingen van mijn sleutelbeen aan mijn schouder zijn verrekt ik loop nu rond met een mitella en heb echt een hekel aan dat ding... gelukkig heeft mijn vriend niks en is alles toch nog een beetje goed afgelopen... nu is het de soierpijn nog die ik moet overwinnen.... Huilen

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 19:47

heel veel beterschap, gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen. ik hoop dat je 2003 beter begint dan dat je 2002 nu zo eindigd Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 19:54

Jeetje meid dat is schrikken......brrrrrrr.
Ik wens je heel veel beterschap en net zoals Horse Pleasure al zegt........"begin 2003 beter dan dat je 2002 ben geeindigd"

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:48

Oef, da's wel even schrikken, zeg.

Misschien wel lekker om een tijdje in een warm bad te gaan liggen weken, dan heb je morgen wat minder last van spierpijn. Maar ja, moet je wel een bad tot je beschikking hebben.

Sterkte met opknappen! (En die mitella went wel, hoor, ik spreek uit ervaring.)

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:07

Gelukkig was je niet alleen daar en waren meerdere mensen op het idee gekomen om te gaan botsen, alleen is ook maar alleen! Knipoog

Sterkte met je schouder, verder geen persoonlijke ongelukken?

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:16

jeetje schrikken zeg!!
veel sterkte hoor..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:49

He jakkes, wat vervelend !
Sterkte met je schouder, en dat jullie maar snel van de schrik mogen bekomen !

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:05

Jeetje Dorine ik weet hoe vreselijk je kan schrikken van zoiets jammer van de auto maar gelukkig heb je niet iets heel ernstigs!Je hebtw el pech hoor was jij dat niet waar er bij de storm ook een boom over de auto ging?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 11:28

Brr, het is precies de tijd voor auto-ongelukken...
Heb er ook net eentje gehad... ook autosnelweg, auto's voor me allemaal op de rem, ik dus ook en glij ook zo door tegen mn voorligger op...
Ben er gelukkig alleen met de schrik vanaf gekomen (en beetje pijn in mn nek van de schok)... was bij deze ook mn eerste ongeluk in de 3 jaar dat ik mn rijbewijs heb...

Heel veel beterschap met je schouder trouwens...

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 11:47

Het is idd de tijd voor ongelukken je ziet de sleepwagens af en aan rijden...!

Ik was ook dat arme kind waarbij de boom op de auto knalde... gelukkig was het niet mijn nieuwe autotje waar we in reden anders was het wel anders afgelopen, we hadden nu een iets grotere auto gelukkig!

Nu lig ik in bed met de pc naast me kan me niet zo goed bewegen ... voel me echt een oud iemand, zo stijf en dan ben ik ook nog eens jarig morgen leuke verjaardag word dat hahaha....

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 12:10

Jeetje dat is schrikken zeg.
Wij hebben van de week ook een ongeluk gehad, niet zo ernstige, maar je schrikt er natuurlijk wel van.

Ik wens je veel beterschap met je arm.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 12:11

Jeetje, wat balen, zeg. Maar gelukkig ben je er nog redelijk ongeschonden vanaf gekomen.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 21:40

Wat typisch zeg. Gisteren een vriendin van me opgevangen die ook een auto ongeluk heeft gehad. Auto totall los (net 3 maanden oud) en zij had gelukkig niets dan wat blauwe plekken en spierpijn. Ik heb d'r gelijk een goede Reiki behandeling gegeven en ze voelde zich vandaag weer wat beter. Ze was blij dat ze d'r paard weer kon knuffelen.
Heel veel beterschap voor alle autoslachtoffers Knipoog !!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 00:29

Dat is even schrikken zeg, gelukkig is het toch nog (redelijk) goed afgelopen. Veel beterschap met je arm, hopelijk ben je snel weer de oude.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 01:54

Nou, ik zal je nu dan eerst maar eens feliciteren met je verjaardag Party!! !!!

Gaat het alweer wat beter met je?? Gelukkig heb je zo te horen nog "geluk-bij-een-ongeluk" gehad !! Sterkte!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 02:28

Jeetje, was dat toevallig op de A12 vanaf Den Haag? Dit verhaal komt me erg bekend voor van een andere Bokster - die gelukkig zelf net op tijd kon remmen, anders was ze er ook bovenop geknald.

Maar gelukkig is het voor jou ook relatief goed afgelopen! Je zult de schrik wel in de benen hebben... Hopelijk is alles snel weer in orde!

BTW Nog jarig ook? Ik zie een pakje bij je naam, gefeliciteerd! Party!!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 12:01

Ja ik ben ook nog eens jarig.... dank jullie wel , het was trouwens op de A28 bij Rouveen... HEt zal vrijdag wel een ongeluksdag zijn geweest.