_Karlijn schreef:Koeienpoten zijn ook super fashionable natuurlijk.[ Afbeelding ]Dat broekje op zich verdient een eigen afbeelding
Amber_anne schreef:_Karlijn schreef:Koeienpoten zijn ook super fashionable natuurlijk.[ Afbeelding ]Dat broekje op zich verdient een eigen afbeeldingGoeie, ik denk dat het een denim onderbroek is
Ik zag deze en dacht in eerste instantie aan een soort maandverband voor zware dagen met een reservoirtje Maar het is een slaapzak
Dichtgeritst lijkt het ook wel een beetje op een tampon denk ik. Die rits is ook echt de kleur van een ob touwtje.
Toes slippers Oh ik zou zo graag willen dat er een mega Temu winkel is om daar een hele dag rond te lopen en alles te bekijken
Karlijn is geband uit dit topic.Die teenpantoffels zijn echt next level getver.Waarom zou je een look met een beugel willen?
Dammie schreef:Jongens, ik zie nu een man met die Rudolf slip met teensloffen voor mijn geestesoog. Nou daar word je niet vrolijk van.
Sorry mensen Kan ik het nog goedmaken? Misschien met deze latex slaapzak?? *foto upload doet het niet, jullie houden hem te goed. Laat tot die tijd je fantasie maar z'n gang gaan
_Karlijn schreef:Sorry mensen Kan ik het nog goedmaken? Misschien met deze latex slaapzak?? *foto upload doet het niet, jullie houden hem te goed. Laat tot die tijd je fantasie maar z'n gang gaan AAAARGGGHHH.
Dammie schreef:Jongens, ik zie nu een man met die Rudolf slip met teensloffen voor mijn geestesoog. Ik nu ook. Dank je wel hoor.