Post NL frustratie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 18:07

Ik krijg bijna geen post meer omdat ik alles via de mail krijg. Maar de post komt hier ook niet b=niet 5 dagen hoor, idd 2 of 3 als we mazzel hebben.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 18:11

Hier staat ook iets in mijn app wat ik al sinds vrijdag had moeten krijgen.
En mijn app logt zich om de dag uit...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:11

PostNL zou morgen komen. We deden de deur vanavond niet open ivm Sint Maarten. Drie keer raden wiens pakket dus vanavond wel kwam en wie naar het postkantoor mag.. normaal legt ie het in de container. :+

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 08:09

Ik krijg vandaag waarschijnlijk mijn gisteren retour gestuurde zending van DHL weer thuis geleverd...

QR code gescand gisteren, netjes de code voor het terug zenden opgeschreven. Schiet mij maar lek -O- ...

Zal wel iets verkeerd hebben gedaan gezien ik bijna nooit pakketjes verzend.

Ben benieuwd...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 08:17

Heb je de oude barcode er wel afgehaald/door gekrast?

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 08:19

:') Ohhh nooo -O- ...
Nou dat word nog een keer heen...

Kunnen we terug naar de tijd van de postduiven :') ?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:06

:=
Als je hem doorstreept, gebruik dan even een zwarte marker oid. Want anders scant de machine hem alsnog.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:08

Zal ik zeker doen haha.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 13:22

Benieuwd of het nog is goed gekomen

Hier ergernis. De app geeft al dagen een belangrijke enveloppe aan en ook andere brieven. Die laatsten worden wel bezorgd de belangrijke enveloppe niet. Irritant want er zit een belangrijke pas in. -O-

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 10:18

DHL ergernis.... volgens de website wordt een pakket de volgende dag geleverd.... is gisteren door de verkoper ruim optijd ingeleverd (nog voor de middag) maar het pakket blijft hangen op " gereed voor verzending naar het sorteercentrum"

Hoe dan? Het is wél opgehaald gisteren middag, dan zou je verwachten dat het toch in één keer door gaat en vandaag geleverd gaat worden....

Helaas wéér een kostbaar pakketje via marktplaats welke wéér vertraging oploopt... iedere keer hetzelfde gedonder...verkoper deed moeilijk wat betreft ophalen, dus moest verzonden worden, maar ik was het dus liever persoonlijk gaan ophalen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 10:55

Op zich valt dat mee, ik denk dat je morgen al je levering krijgt. :j de belofte volgende dag geleverd zou eigenlijk weg moeten, te onbetrouwbaar gebleken, en ik denk dathet voor je eigen gemoedsrust ook beter is die verwachting los te laten. :(:)

ik zou al blij zijn met binnen 4 dagen geleverd. Ipv kwijt of foetsie. -O-

Post.nl is "lekker bezig". Afgelopen dagen staan er inmiddels 7 enveloppen in de app. De postbode komt langs maar niet hier. Daarbij zit ook de vervanging van de kwijtgeraakte eerdere brief. %) er zullen komende weken nog wel meer brieven komen. Ik ben benieuwd hoeveel er nog meer gaan zoekraken. -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 11:03

mvdende schreef:
DHL ergernis.... volgens de website wordt een pakket de volgende dag geleverd.... is gisteren door de verkoper ruim optijd ingeleverd (nog voor de middag) maar het pakket blijft hangen op " gereed voor verzending naar het sorteercentrum"

Hoe dan? Het is wél opgehaald gisteren middag, dan zou je verwachten dat het toch in één keer door gaat en vandaag geleverd gaat worden....

Helaas wéér een kostbaar pakketje via marktplaats welke wéér vertraging oploopt... iedere keer hetzelfde gedonder...verkoper deed moeilijk wat betreft ophalen, dus moest verzonden worden, maar ik was het dus liever persoonlijk gaan ophalen.

Dan zou ik de volgende keer voet bij stuk houden.
Graag of niet.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 11:42

purny schreef:
mvdende schreef:

Dan zou ik de volgende keer voet bij stuk houden.
Graag of niet.

Tja.... was wéér eens een verkoper die bij een 1e bod niet de conversatie aangaat met de allereerste bieder, maar 1 die gelijk contact opneemt met de hoogste bieder, ipv mij even een berichtje te doen met "er ligt een ander bod van zoveel, heb je nog interesse of niet?" Dus uiteindelijk maar via "direct kopen" het product gekocht, want ik wilde het erg graag hebben. (Zeker nadat er vorige week door een andere verkoper akkoord gegeven was op mijn bod, waarna ik nooit meer iets van die verkoper heb gehoord, ondanks meerdere berichten gestuurd)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 12:08

Het is iemand zn goed recht om op het hoogste bod in te gaan en het is óók iemand zijn goed recht om geen Jan-en-alleman aan de deur te willen hebben.
En verder is mijn ervaring met DHL dat het er zelden binnen 24 uur is, maar dat ze wel gewoon netjes binnen het gemelde bezorginterval komen.
Zelfs als dat s avonds tussen 20.30 en 21.30 is, zonder dat ik zelf voor avond bezorging heb gekozen. En ja, dan staat de status van het pakket tot ergens ruim 16.00 uur in "op het sorteercentrum" maar dan heb ik toch een paar uur later mijn pakket gewoon binnen.

Sterker nog, ze kwamen vd week rond 12 uur een (marktplaats) pakketje voor mijn man brengen en s avonds rond 20.45 mijn pakket.

Als ik je een tip mag geven, @mvdende, na alle bezorg ellende die er al geweest is bij je: stel je verwachting bij, en raak niet binnen 8 uur al in paniek als de status van je pakket nog niet is veranderd in "onderweg met de bezorger".
Oók al zegt het bedrijf nog steeds dat ze binnen 24 uur leveren, en néé dat is niet correct, maar relativeer, en wordt pas verontwaardigd wanneer het na 2 dagen nog niet verder is.
Dat maakt het leven wat minder ingewikkeld.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:17

En vooral nu de feestdagen eraan komen kun je je donder erop zeggen dat de voorgestelde bezorgmomenten niet gehaald gaan worden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:20

De gewone brieven bezorgen zou al fijn zijn -:(- . Waar gister de postbode wel door de straat kwam maar ondanks de app en de aankondiging die er al dagen staat geen brieven. :n Vandaag is er geen postbode langsgeweest. Hopelijk komt het morgen wel. Ik verwacht drie stuks belangrijke post (een is de vervanging van een eerder verdwenen brief -O- ) en ik kan geen ziektekosten verzekering regelen zonder dat deze brieven er zijn. Hoezo ze moeten in principe de briefpost de dag erop leveren. Het gaat hier zo vaak fout -:(-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 18:45

karuna schreef:
De gewone brieven bezorgen zou al fijn zijn -:(- . Waar gister de postbode wel door de straat kwam maar ondanks de app en de aankondiging die er al dagen staat geen brieven. :n Vandaag is er geen postbode langsgeweest. Hopelijk komt het morgen wel. Ik verwacht drie stuks belangrijke post (een is de vervanging van een eerder verdwenen brief -O- ) en ik kan geen ziektekosten verzekering regelen zonder dat deze brieven er zijn. Hoezo ze moeten in principe de briefpost de dag erop leveren. Het gaat hier zo vaak fout -:(-

Je hebt nog 2,5 maand om over te stappen... Rustig aan

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 19:01

Nee helaas niet, :n ik moet het voor 1 december geregeld hebben, in ieder geval 1 stuk om de kosten vergoed te krijgen. Met twee formulieren moet ik naar een kantoor om daar een aanvraag te doen voor de rest. Als ze deze brieven weer kwijt raken begin ik wel een probleem te krijgen -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-25 13:33

Waar woon je nou? In Frankrijk of in Nederland?
Ik kan er nog steeds niet uitkomen adh van je andere topic of je nu in Nederland woont of echt naar Frankrijk gaat.

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 09:57

Wat klopt hier niet.

Mijn pakketten gaan al bewust naar een afhaalpunt.

Deze dus niet. Maar bol.com zit hier wel fout.

Of denk ik fout?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 10:22

Huh brievenbus pakket, maar het is een gewone doos met leeg blikje. :?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 10:34

Blikje for scale bij gebrek aan een banaan? Het is wel het grootste brievenbuspakket ooit :+

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 19:07

Dat blikje was om de hoogte te lateb zien.

In linkerhiek liggen 2 pakketjes

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:30

Nou post.nl daar snap ik helemaal niks van.
Wat besteld voor mijn zoon zijn verjaardag.
Doos zou te groot wezen voor de automaat, maar kon geen pakketpunt kiezen.
Post.nl gaf aan dat deze naar de fietsenwinkel zou gaan. Best verbaasd, omdat je daar normaliter enkel kan inleveren maar niet ophalen. Maar oke misschien veranderd. Ideaal zit op 300mtr.

T&T bleef steeds staan op onderweg naar pakketpunt. En was de 19e al verzonden.
Maandagavond een berichtje van post.nl je pakket kan je tot de 27ste afhalen anders gaat het retour. Bleek het pakket in een ander dorp bij een slagerij te liggen. Is overigens ook een pakketpunt.

Komt nog een pakket aan, maar nog niet verzonden, gaan daar gaf die ook enkel de fietsenwinkel aan.

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 08:43

Nou kiki dat is echt wel de klapper.

Wst een oelewappers