Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de belofte volgende dag geleverd zou eigenlijk weg moeten, te onbetrouwbaar gebleken, en ik denk dathet voor je eigen gemoedsrust ook beter is die verwachting los te laten.
er zullen komende weken nog wel meer brieven komen. Ik ben benieuwd hoeveel er nog meer gaan zoekraken.
mvdende schreef:DHL ergernis.... volgens de website wordt een pakket de volgende dag geleverd.... is gisteren door de verkoper ruim optijd ingeleverd (nog voor de middag) maar het pakket blijft hangen op " gereed voor verzending naar het sorteercentrum"
Hoe dan? Het is wél opgehaald gisteren middag, dan zou je verwachten dat het toch in één keer door gaat en vandaag geleverd gaat worden....
Helaas wéér een kostbaar pakketje via marktplaats welke wéér vertraging oploopt... iedere keer hetzelfde gedonder...verkoper deed moeilijk wat betreft ophalen, dus moest verzonden worden, maar ik was het dus liever persoonlijk gaan ophalen.
purny schreef:mvdende schreef:DHL ergernis.... volgens de website wordt een pakket de volgende dag geleverd.... is gisteren door de verkoper ruim optijd ingeleverd (nog voor de middag) maar het pakket blijft hangen op " gereed voor verzending naar het sorteercentrum"
Hoe dan? Het is wél opgehaald gisteren middag, dan zou je verwachten dat het toch in één keer door gaat en vandaag geleverd gaat worden....
Helaas wéér een kostbaar pakketje via marktplaats welke wéér vertraging oploopt... iedere keer hetzelfde gedonder...verkoper deed moeilijk wat betreft ophalen, dus moest verzonden worden, maar ik was het dus liever persoonlijk gaan ophalen.
Dan zou ik de volgende keer voet bij stuk houden.
Graag of niet.
. Waar gister de postbode wel door de straat kwam maar ondanks de app en de aankondiging die er al dagen staat geen brieven.
Vandaag is er geen postbode langsgeweest. Hopelijk komt het morgen wel. Ik verwacht drie stuks belangrijke post (een is de vervanging van een eerder verdwenen brief
) en ik kan geen ziektekosten verzekering regelen zonder dat deze brieven er zijn. Hoezo ze moeten in principe de briefpost de dag erop leveren. Het gaat hier zo vaak fout
karuna schreef:De gewone brieven bezorgen zou al fijn zijn. Waar gister de postbode wel door de straat kwam maar ondanks de app en de aankondiging die er al dagen staat geen brieven.
Vandaag is er geen postbode langsgeweest. Hopelijk komt het morgen wel. Ik verwacht drie stuks belangrijke post (een is de vervanging van een eerder verdwenen brief
) en ik kan geen ziektekosten verzekering regelen zonder dat deze brieven er zijn. Hoezo ze moeten in principe de briefpost de dag erop leveren. Het gaat hier zo vaak fout