Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Misschien zijn er zorg- of juridisch medewerkers die dit weten:
Als ik in mijn eigen (zorg)dossier een VIM melding zie staan, mag de zorginstelling wettelijk gezien de inhoud daarvan dan achterhouden wanneer ik daar om vraag?

.
Sindsdien giet of lepel ik soep eerst braaf over in een maatbeker of de blender voordat ik m pureer, iets meer gedoe maar wel beter voor de pan
Snippergroen schreef:Heel erg bedankt voor jullie tips! Zeer waardevol! Foaly mocht je het willen opmeten zou ik daar erg dankbaar voor zijnik wil er inderdaad ook voor meerdere dagen in kunnen koken (voor mezelf) dus dat geeft een goed beeld
Groot genoeg voor 2 á 3 porties, voor 4 of meer is ie te klein. Nyaleti schreef:Ik zoek het nieuwe telefoon topic maar krijg 'm niet gevonden dus vraag het even hier.
Ik heb nu een OnePlus. Het terug knopje zegmaar (vorige pagina) zit in de zijkant van het scherm, daar moet ik swipen. App afsluiten is omhoog swipen.
Dat systeem wil ik heeeel graag weer bij m'n nieuwe telefoon maar met m'n wensen kom ik toch uit bij een Samsung.
Weet iemand of dat systeem inmiddels ook bij Samsung kan? Of hebben die alleen nog die 3 buttons onderin?
Nyaleti schreef:Ik zoek het nieuwe telefoon topic maar krijg 'm niet gevonden dus vraag het even hier.
Ik heb nu een OnePlus. Het terug knopje zegmaar (vorige pagina) zit in de zijkant van het scherm, daar moet ik swipen. App afsluiten is omhoog swipen.
Dat systeem wil ik heeeel graag weer bij m'n nieuwe telefoon maar met m'n wensen kom ik toch uit bij een Samsung.
Weet iemand of dat systeem inmiddels ook bij Samsung kan? Of hebben die alleen nog die 3 buttons onderin?