Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DubbelFun schreef:Dat is dus niet waar. Doordat de radiator warm/heet is droogt de doek sneller en krijgen bacteriën juist minder kans om sneller te groeien. In onverwarmde vochtige ruimtes is die kans groter.
Pommier schreef:
Voor ons nieuwe appartement moeten een volledig inboedel gaan aanschaffen. super leuk natuurlijk, maar blijf sommige beslissingen zo lastig vinden.
Gianti schreef:Pommier schreef:
Ga ik zeker in mijn hoofd houden! Thanks!!
Oké het begint mij beetje te duizelenVoor ons nieuwe appartement moeten een volledig inboedel gaan aanschaffen. super leuk natuurlijk, maar blijf sommige beslissingen zo lastig vinden.
We hebben nu eindelijk een mooie bank gevonden en goed idee wat ik wil voor eethoek… maar blijf zo twijfelen wat ik qua salontafel wil.
De woonkamer/eetkamer is 9x5m (witte muren en licht eiken vloer) en we hebben nu een bank, bank is bijna 4m x 2.30 en licht beige. De eettafel en tv meubel worden walnoot kleur (ja, ik ga voor de Japandi “all beige”). Ik heb behoorlijk wat ruimte voor een salontafel, maar twijfel zo erg of ik voor de travertin look wil gaan of juist donker marmer..
Iemand misschien tips?
komen soms leuke dingen uit! Gianti schreef:... Ik heb behoorlijk wat ruimte voor een salontafel, maar twijfel zo erg of ik voor de travertin look wil gaan of juist donker marmer..
Iemand misschien tips?
DubbelFun schreef:Gianti schreef:... Ik heb behoorlijk wat ruimte voor een salontafel, maar twijfel zo erg of ik voor de travertin look wil gaan of juist donker marmer..
Iemand misschien tips?
Deze materialen zijn erg poreus en dus moeilijker mooi te houden.
Om in de Japandi sfeer en kleuren te blijven vond ik deze wel mooi:
https://www.dejapandiwinkel.nl/products ... 4UQAvD_BwE