Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_T schreef:Mijn hele lijf schiet in stressreactie.
het was wel even overtuigen, hij is nog geen 30 en heeft geen kinderen. Maar uiteindelijk vond de huisarts het gelukkig goed
Maddy_Paola schreef:Ik krijg regelmatig een neefje of nichtje in handen geduwd als er een jas moet worden opgehangen of iets, en dan knuffel ik ze echt wel even als ze schoon zijn. Dan zijn het zulke lekkere kacheltjes, en ik heb het altijd koud.
Zodra er ook maar 1 geluidje uit komt gaan ze direct weer naar een ander.
Krijg ook geen moedergevoelens van het knuffelen maar als ze schoon, zacht en warm zijn dan is wat langer vasthouden niet erg
Raineri schreef:Sterkte allemaal vanavond. Ik breng een offer aan de sint maarten goden dat bij jullie en mijn huis niet wordt aangebeld.
Ik zet een mand voor de deur met: zelfbediening
Wil echt dat gejengel niet aanhoren
FrNo schreef:Maddy_Paola schreef:Ik krijg regelmatig een neefje of nichtje in handen geduwd als er een jas moet worden opgehangen of iets, en dan knuffel ik ze echt wel even als ze schoon zijn. Dan zijn het zulke lekkere kacheltjes, en ik heb het altijd koud.
Zodra er ook maar 1 geluidje uit komt gaan ze direct weer naar een ander.
Krijg ook geen moedergevoelens van het knuffelen maar als ze schoon, zacht en warm zijn dan is wat langer vasthouden niet erg
Een nichtje of neefje even vasthouden (schoon en stil) vind ik ook niet erg.
Maar dat wil niet zeggen dat je niet na kunt denken of je zelf ook kinderen wil.
Bv Ik vind bv een koala ook heel erg leuk en schattig.
Maar dat wel ook niet zeggen dat ik die ook wil hebben.
Eik schreef:Vraag maar eens aan mensen waarom ze wel kinderen willen. Ik denk dat het nog best schrikbarend is hoeveel niet verder komen dan "het was een natuurlijk verloop van ons leven/onze relatie" "Daar hebben we niet echt bij stilgestaan"
Cayenne schreef:Ik ben ook van Sint-Maarten naar Carnavalgebied verhuisd, maar hier kennen ze Halloween en dan gaan ze ook langs de deuren.
Dus eigenlijk zijn we er niets mee opgeschoten
DuoPenotti schreef:Hier is het st Maarten en Carnaval.... kom uit enkel Carnaval.