Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Lois_ schreef:Even dit topic weer omhoog halen voor een vraag
Een van de truien van m’n vriend ruikt altijd muf. Gister gewassen en er zit gewoon geen frisse geur in. De rest van de kleding heeft het niet, dus het is echt deze trui.
Hij is 100% polyester.
Ik heb hem al eens een paar uurtjes in de azijn gehad voor het wassen en dat leek ietsje te helpen, maar kennelijk niet voldoende.
Iemand tips?
MissWeenie schreef:Ik ben erg benieuwd of die probiotica producten hetzelfde/op dezelfde manier werken als de probiotica producten van Yokuu? Deze laatste zijn namelijk ook superfijn en niet schadelijk voor het milieu!
PSvanLot schreef:Suzanne F. schreef:Ik ben trouwens aan het testen met probiotica schoonmaakmiddelen van FRM tegelwerken. Moet zeggen dat ik blij verrast ben. Blijft echt langer schoon.
Ik ben er sceptisch over.
Je zou met goede bacteriën, slechte doden.
Maar wat heeft die goede bacterie nodig om te overleven?
PSvanLot schreef:Suzanne F. schreef:Ik ben trouwens aan het testen met probiotica schoonmaakmiddelen van FRM tegelwerken. Moet zeggen dat ik blij verrast ben. Blijft echt langer schoon.
Ik ben er sceptisch over.
Je zou met goede bacteriën, slechte doden.
Maar wat heeft die goede bacterie nodig om te overleven?
PSvanLot schreef:Maar een de meeste bacteriën overleven het niet in een droge omgeving en hebben er geschikte temperatuur/warmte nodig.
Ik weet niet wat ze in die flessen stoppen, maar toen ik hun op de pagina de uitleg van 5 pagina’s aan het lezen was, haakte ik af.
F_Orumster schreef:Hebben jullie nog warmtepomp droger aanbevelingen? Graag onder de € 700 of iets erboven als het echt geweldig is.
Bij voorbaat dank!
Suzanne F. schreef:Ik ben trouwens aan het testen met probiotica schoonmaakmiddelen van FRM tegelwerken. Moet zeggen dat ik blij verrast ben. Blijft echt langer schoon.