Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dees schreef:Anwb heeft korting op jassen: 2e jas 50% korting. Ik hoef er maar 1.... Iemand hier die net zo zit?
Dus gekocht. Dees schreef:Dees schreef:Anwb heeft korting op jassen: 2e jas 50% korting. Ik hoef er maar 1.... Iemand hier die net zo zit?
Online kun je ook 1 jas kopen met 25% korting, heb ik ontdekt. In de winkel doen ze moeilijk, maar online krijg je het zo voor elkaarDus gekocht.
Kortingscode voor C&A = FORYOU15, krijg je 15% korting op je online aankopen. Handig.

Muga schreef:Ik zoek het luchtje Opium Black met zoveel mogelijk korting. Liefst 100 ml. Iemand leuke korting gezien ergens?
manzano schreef:Ik had hier een paar weken geleden al een screenshot gedeeld die de VIP avond bevestigt.
Simpelweg googlen helpt je ook.
Ze maken het altijd laat bekend, want anders zouden alle andere acties nu ook weinig interessant zijn om voor naar de winkel te gaan.
carika schreef:manzano schreef:Ik had hier een paar weken geleden al een screenshot gedeeld die de VIP avond bevestigt.
Simpelweg googlen helpt je ook.
Ze maken het altijd laat bekend, want anders zouden alle andere acties nu ook weinig interessant zijn om voor naar de winkel te gaan.
Nouja.. het is maar een vraag hé?
Ik kom vooral tegen dat vorig jaar de 19de een vip avond was, dus hield er rekening mee dat het een foutje was.
Het is voor mij best een stuk rijden dus nu 1 zak halen en volgende week weer vind ik niet handig. Dan rek ik het liever tot volgende week door driekwart schep te geven ipv 1.
Ben blij dat er meer mensen bevestigen dat het geen foutje is
carika schreef:Ja hoor ik ga gerust 5 dagen iets minder geven, ik haal meteen 10 zakken dan tikt het wel aan. Ze krijgen onbeperkt hooi dus gaan geen honger lijden.
En dat vorig jaar blijkbaar geen vip avond was