Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Plug in hybride heb ik ooit eens berekend, dat is voor mij helemaal niet zinvol. Dus ik blijf mijn benzine voorlopig nog maar rijden
DuoPenotti schreef:Als jij er pas 80 op hebt staan zou ik nog niet eens misschien gaan denken aan een andere
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:Als jij er pas 80 op hebt staan zou ik nog niet eens misschien gaan denken aan een andere
Grote beurt en distributieriem en mogelijk de remschijven zijn dan wel aan de beurt meestal, maar daar heb je geen nieuwe auto voor.
Zertab schreef:DuoPenotti schreef:Als jij er pas 80 op hebt staan zou ik nog niet eens misschien gaan denken aan een andere
Dat heb ik ook niet want ik heb een nieuwere, vorig jaar gekocht.
@San: elektrisch als je de afschrijving meetelt ook niet. Omdat je op een EV meer afschrijft blijkbaar. Maar ik denk maandelijks wel
germie schreef:_San87_ schreef:
Grote beurt en distributieriem en mogelijk de remschijven zijn dan wel aan de beurt meestal, maar daar heb je geen nieuwe auto voor.
Bij veel moderne auto's hoeft de distributieriem pas na 180.000-210.000km. En met remschijven en blokken doe je vaak ook meer dan een ton hoor. Nu hangt dat wel van de rijstijl af natuurlijk.
Grote beurt is vaak elke 30.000km, of 1 keer per jaar. Dus niet pas bij 80.000