Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheytjuh schreef:Succes nachtvlinders !
Ik begin aan mijn reeks van 6 deze keer. Lekker veel afspraken en dingen overdag die niet verplaatst kunnen worden dus ik zal aan het einde van deze reeks wel kapot zijn

Ik werk bij de p olitie, en zag al dat de regels qua nachtdiensten bij ons weer heeel anders zijn dan bij jullie allemaal

Welkom !
soms loop ik me de benen uit het lijf tot 02:00u en daarna de hele nacht niets naast de vaste dingetjes.
Ik werk in Amsterdam, en vanaf ons bureau komen we vooral in het centrum, oost en noord!
fakeredhead schreef:Ik werk zelf volledig onregelmatig en rij de 112-meldingen, en onze nachtdiensten zijn van 22.00 uur t/m 07.00 uurIk werk in Amsterdam, en vanaf ons bureau komen we vooral in het centrum, oost en noord!
Wij werken met roosters van 4 weken en daarin is iedereen verplicht minimaal 4 nachtdiensten te werken, en maximaal 9 of 11 (weet ik even niet meer).
Maar wij mogen maar maximaal 4 nachten achter elkaar werken, op hele hoge uitzondering eens 5 en daar staan zelfs boetes op volgens mij. Geen idee waarom precies, maar misschien omdat wij de hele nacht moeten auto rijden en ook niet mogen slapen? Vooral dat rijden is soms vrij pittig, want nacht nummer 4 geef ik het stuur ook altijd graag aan m'n collega die net aan z'n reeks begint
Na 4 nachten heb je natuurlijk je slaap dag, daarna verplicht 1 dag vrij maar daarna gewoon weer door naar de vroege of avonddienst, of weer terug de nacht in