Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Froukje_J schreef:Eieren die niet willen pellen man man man ellende
Om nu om 5:30 al wakker te zijn, want had rugpijn door lang in bed liggen

Maddy_Paola schreef:Froukje_J schreef:Eieren die niet willen pellen man man man ellende
Voor de volgende keer.
In een bakje met laag water, deksel erop en schudden maar.
Schijnt te helpen![]()
Leuk, weekend, alleen beetje jammer jammer om gisteren met barstende hoofdpijn wakker te worden, en vandaag met normale hoofdpijn. Dan rust je zo lekker uit
MarlindeRooz schreef:Al mijn plannen afgezegd.
Had sinds vrijdag al last van hartkloppingen, misselijk, duizelig en sinds gisteravond tot nu ook nog eens erg benauwd.
Mijn leven gaat super. Geen problemen en alles is zoals ik het wil. Geen grote stressbronnen. Zit goed in m’n vel.
Waarom mijn lijf dan opeens besluit alle zwaailichten aan te gooien en te doen alsof ik strak sta van de stress is mij een vraag.
Dus bankrust.
Zebrastreep schreef:MarlindeRooz schreef:Al mijn plannen afgezegd.
Had sinds vrijdag al last van hartkloppingen, misselijk, duizelig en sinds gisteravond tot nu ook nog eens erg benauwd.
Mijn leven gaat super. Geen problemen en alles is zoals ik het wil. Geen grote stressbronnen. Zit goed in m’n vel.
Waarom mijn lijf dan opeens besluit alle zwaailichten aan te gooien en te doen alsof ik strak sta van de stress is mij een vraag.
Dus bankrust.
Rustig aan! Maar ook even in de gaten houden of het verergerd. Ik heb met die klachten al een aantal keer op de huisartsenpost gezeten. Om vervolgens te horen dat het hyperventilatie is.