Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:48

Dochter moest naar de oogarts, dochter zich helemaal druk gemaakt om de oogdruppels die ze zou krijgen. Zegt de oogarts: ze mag geen druppels, we moeten het even anders doen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:50

wyoming schreef:
Dochter moest naar de oogarts, dochter zich helemaal druk gemaakt om de oogdruppels die ze zou krijgen. Zegt de oogarts: ze mag geen druppels, we moeten het even anders doen.

Bij ons zijn de druppels 1 x per jaar en de andere controles niet

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:56

Alja schreef:
wyoming schreef:

Het was de jaarcontrole en bij de afspraak maken werd er ook gezegd dat ze druppels moest. Ze mag ze alleen niet meer vanwege haar gezondheid, dat wisten we niet. De arts assistent ook niet, maar de oogarts gelukkig wel.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 14:13

Vandaag zou mijn pakketje komen en omdat ik niet thuis was had ik aangegeven dat het pakket op een afgesproken plek mocht worden gezet. Plek was in de voortuin achter een grote bloempot.

Kom ik thuis staat het pakketje tegen m'n voordeur aan... }:0

Het is maar goed dat ik in een rustig dorpje woon en dat auto's niet direct langs m'n huis rijden want nu lag ie wel erg in het zicht

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 14:28

Telpeva schreef:
Ohja, nu je het zegt. Gisteren heb ik nog bijna een kind op een fatbike geschept met mijn scootmobiel. Op een smal fietspad, hij kwam in volle vaart van links en dook zo voor mij langs.
Ik kon nog net remmen, anders had ik hem op schoot gehad... wat meer toeval is als wijsheid want ik heb bijna geen knijpkracht, ik rij niet voor niets langzaam met een invalide voertuig.

Ik snap echt niet waarom mensen hun kroost zo'n apparaat geven.

Je moet wat als je spijtouder bent :D
Zo kom je er misschien nog simpel vanaf

grapje dames, grapje

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 14:40

Alja schreef:
Ik ben heel dapper geweest en gebeld dat ik het niet ga doen.
Ik wil het ook niet, heb geen warme band met diegene en ik vind het gewoon teveel geld ( moet bijna twee uur werken voor dat bedrag)
Volgend jaar worden er ook twee zestig en als je bij de een dat bedrag doet dan is het eerlijk om het bij de anderen ook te doen….

Knap dat je je grens hebt durven aangeven +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 14:42

Ja eens, goed gedaan Alja!

Ik erger me aan dat m’n whatsapp back-up moeizaam gaat. :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 15:38

Zadelpasser laten komen want mijn paard reageerde heel heftig op het zadel wanneer ik deze op haar rug legde.

Hij is 2mm aangepast.

Nu is ze weer happy :)

Maar weer een smak geld weg.. voor 2 mm...

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 16:22

En wat was hun reactie Alja?

Hier liep een vrouw links voor mij op de wegkant. En voor mij reed een vrachtauto die links achteruit een oprit ging insteken. Mevrouw liep vol beziggehouden door haar telefoon stug door. Vrachtauto kon haar nooit zien, ze zat precies achter hem. Keihard getoeterd, waarna ze verdwaasd de weg voor mij langs overstak en voor de vrachtauto weer terugstak naar haar kant. Vrachtauto stopte gelukkig ook direct toen ik toeterde, want anders had ze er echt vol onder gelegen. Er kon toen ik haar passeerde gelukkig nog wel een bedankje af, geloof dat ze zich rot geschrokken is :j (En ik eigenlijk ook, stomme telefoons)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 16:35

Ik heb nieuwe medicatie maar voel mij hier totaal niet prettig bij. Volgende week belt de huisarts maar dan ga ik ook aangeven dat ik dit niet fijn vind.

Ben nu hele dagen suf en moe. Dat vind ik het niet waard.

Tevens ook meer angstklachten en hartoverslagen wat normaal is als bijwerking omdat het versterkt.

Natuurlijk is goed slapen even fijn, maar nee hier voel ik mij niet goed bij.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:09

Telpeva schreef:
Ohja, nu je het zegt. Gisteren heb ik nog bijna een kind op een fatbike geschept met mijn scootmobiel. Op een smal fietspad, hij kwam in volle vaart van links en dook zo voor mij langs.
Ik kon nog net remmen, anders had ik hem op schoot gehad... wat meer toeval is als wijsheid want ik heb bijna geen knijpkracht, ik rij niet voor niets langzaam met een invalide voertuig.

Ik snap echt niet waarom mensen hun kroost zo'n apparaat geven.

Bijna schootmobiel ipv scootmobiel dus :+

Bloedlink, die wannebee solexen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:18

Mijn airfryer is aan het overlijden. Hij doet duidelijk langer over alles en ook niet alles even gelijkmatig. (Hij is ook al 8 jaar oud) Maar er is zoveel keuze dat ik gewoon niet weet wat ik moet kiezen. (Enige wat ik weet is dat ik een dubbele wil)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:22

wyoming schreef:
Mijn airfryer is aan het overlijden. Hij doet duidelijk langer over alles en ook niet alles even gelijkmatig. (Hij is ook al 8 jaar oud) Maar er is zoveel keuze dat ik gewoon niet weet wat ik moet kiezen. (Enige wat ik weet is dat ik een dubbele wil)

Ik zou altijd voor Philips gaan. Ook heb wel andere gehad, maar m'n Philips is <3 <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:24

Hier ook een Philips. Geen dubbele, de meest simpele.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:25

Hier ook Philips, werkt perfect.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:33

Hier ook! Een vriendin van me heeft recent onderzoek gedaan en zij zegt dat men de Ninja adviseert omdat die krachtiger is.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:47

Ben heel tevreden over m'n Philips met dubbele bakken, gebruik alleen de 2e bak amper :')

Ik zit vooral weer te twijfelen om helemaal te stoppen met de paarden. Haal er in combinatie met fulltime werken geen energie meer uit.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:48

Ik hoor ook goede verhalen over de Ninja!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 18:50

Alja schreef:
Ineke2 schreef:
Alja, ik heb daar bij mijn vorige baan ook voor gepast. Heb gezegd dat ik dat niet kan en ook niet wil bijdragen omdat ik mijn geld maar 1x kan uitgeven. Ik kies zelf mijn bijdrage en anders geef ik niets.
Nou die boodschap was heel duidelijk en toen kon ik geven wat ik zelf wilde zonder gezeur. Daar hadden ze gewoon nog nooit over nagedacht schijnbaar.

Ik ben heel dapper geweest en gebeld dat ik het niet ga doen.
Ik wil het ook niet, heb geen warme band met diegene en ik vind het gewoon teveel geld ( moet bijna twee uur werken voor dat bedrag)
Volgend jaar worden er ook twee zestig en als je bij de een dat bedrag doet dan is het eerlijk om het bij de anderen ook te doen….

Heel goed!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 19:27

Vanmiddag bij de manueel geweest,
en kreeg 2 oefeningen..pff mijn lichaam zei echt hell no!

Moest een band strak houden om mijn beide polsen, kont/rug en hoofd tegen de muur aangedrukt en dan beide handen/armen naar boven brengen..

Ik ging kapot, en dan wouden mijn ellebogen de verkeerde kant op.

En sindsdien een soort spierpijn, word wat morgen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 20:17

Ninja AF500EU is in mijn ogen de ultieme airfryer :D

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 20:21

Ik heb me deze week, en stiekem ook al langer, geërgerd aan de steeds slomer reactiesnelheid van mensen bij een verkeerslicht. Sta je 4de in rij en dan duurt het zo lang tegen dat je kan rijden.

Dan laten veel mensen ook gigantische gaten in de rij én gaan ze pas beginnen met reageren als degene voor hen al weg is. Geen idee wat ze allemaal nog moeten voor ze in beweging komen maar oef. Je hoeft geen reactiesnelheid als een F1 coureur te hebben maar een beetje proactief achter het stuur Zitten is wel eens zo aangenaam voor je medeweggebruiker

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 21:13

Meiden van een jaar of 15 die al overdreven aso luid in de McDonalds zijn en dan vervolgens hun dienblad niet even opruimen. Voel me echt een boomer maar schijtjong. :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 21:17

Alja schreef:
wyoming schreef:

Djurre krijgt ze 3x per week }:0

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 22:08

Froukje_J schreef:
Djurre krijgt ze 3x per week }:0

Zijn dat dezelfde druppels?