Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:wyoming schreef:Dochter moest naar de oogarts, dochter zich helemaal druk gemaakt om de oogdruppels die ze zou krijgen. Zegt de oogarts: ze mag geen druppels, we moeten het even anders doen.
Bij ons zijn de druppels 1 x per jaar en de andere controles niet

Telpeva schreef:Ohja, nu je het zegt. Gisteren heb ik nog bijna een kind op een fatbike geschept met mijn scootmobiel. Op een smal fietspad, hij kwam in volle vaart van links en dook zo voor mij langs.
Ik kon nog net remmen, anders had ik hem op schoot gehad... wat meer toeval is als wijsheid want ik heb bijna geen knijpkracht, ik rij niet voor niets langzaam met een invalide voertuig.
Ik snap echt niet waarom mensen hun kroost zo'n apparaat geven.

Alja schreef:Ik ben heel dapper geweest en gebeld dat ik het niet ga doen.
Ik wil het ook niet, heb geen warme band met diegene en ik vind het gewoon teveel geld ( moet bijna twee uur werken voor dat bedrag)
Volgend jaar worden er ook twee zestig en als je bij de een dat bedrag doet dan is het eerlijk om het bij de anderen ook te doen….
(En ik eigenlijk ook, stomme telefoons) Telpeva schreef:Ohja, nu je het zegt. Gisteren heb ik nog bijna een kind op een fatbike geschept met mijn scootmobiel. Op een smal fietspad, hij kwam in volle vaart van links en dook zo voor mij langs.
Ik kon nog net remmen, anders had ik hem op schoot gehad... wat meer toeval is als wijsheid want ik heb bijna geen knijpkracht, ik rij niet voor niets langzaam met een invalide voertuig.
Ik snap echt niet waarom mensen hun kroost zo'n apparaat geven.
wyoming schreef:Mijn airfryer is aan het overlijden. Hij doet duidelijk langer over alles en ook niet alles even gelijkmatig. (Hij is ook al 8 jaar oud) Maar er is zoveel keuze dat ik gewoon niet weet wat ik moet kiezen. (Enige wat ik weet is dat ik een dubbele wil)
Alja schreef:Ineke2 schreef:Alja, ik heb daar bij mijn vorige baan ook voor gepast. Heb gezegd dat ik dat niet kan en ook niet wil bijdragen omdat ik mijn geld maar 1x kan uitgeven. Ik kies zelf mijn bijdrage en anders geef ik niets.
Nou die boodschap was heel duidelijk en toen kon ik geven wat ik zelf wilde zonder gezeur. Daar hadden ze gewoon nog nooit over nagedacht schijnbaar.
Ik ben heel dapper geweest en gebeld dat ik het niet ga doen.
Ik wil het ook niet, heb geen warme band met diegene en ik vind het gewoon teveel geld ( moet bijna twee uur werken voor dat bedrag)
Volgend jaar worden er ook twee zestig en als je bij de een dat bedrag doet dan is het eerlijk om het bij de anderen ook te doen….