Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Ps. Doet mij denken aan een insta filmpje laatst. Voor zwangeren of stellen worden mijlpalen steeds gevierd. Zoveel jaar samen, zoveel jaar getrouwd, zwanger worden, babyshower, kraambezoek... Waarom andere mijlpalen die ook heel belangrijk voor mensen zijn niet vieren of bij stilstaan? Moeten we eigenlijk wel meer doen.
Ik denk dat ik volgend jaar een feestje geef dat mijn kat 5 jaar bij me is

Hanneke137 schreef:Ja maar ik snap Eik wel ergens. Tuurlijk kan je zelf bepalen wat je wil vieren, maar echte mijlpalen zoals die benoemt is/ voelt anders. Die vier je vaak ook met mensen die meer deel uitmaken vna het mijlpaal.
Tuurlijk kan je vieren wat je wil, maar als de mensen waarmee je het viert er niet perse deel uitmaken/ niet begrijpen dan voelt het misschien ook minder als vieren.
Amber_anne schreef:Ik heb laatst de podcast 'niet in mijn buik' geluisterd en daar ging het ook over die mijlpalen en dat we daar allemaal mee opgroeien. Het spel levensweg kwam daar aan bod als voorbeeld
Misschien is die podcast fijn om te luisteren. Het gaat over meer dan dit onderwerp maar het komt wel aan bod
Amber_anne schreef:Ik heb laatst de podcast 'niet in mijn buik' geluisterd en daar ging het ook over die mijlpalen en dat we daar allemaal mee opgroeien. Het spel levensweg kwam daar aan bod als voorbeeld
Misschien is die podcast fijn om te luisteren. Het gaat over meer dan dit onderwerp maar het komt wel aan bod
DuoPenotti schreef:Bij single is zoveel jaar samen natuurlijk wat moeilijker.
Maar als stel kan dat natuurlijk prima.
En de mijlpalen als 30-40-50 jaar worden (als je dat gegeven is tenminste) kun je ook vieren.
Nee niet dat je kind 18 word, maar ach scheelt ook weer geld toch wat je in je paard kunt stoppen
F_Orumster schreef:DuoPenotti schreef:Bij single is zoveel jaar samen natuurlijk wat moeilijker.
En de mijlpalen als 30-40-50 jaar worden (als je dat gegeven is tenminste) kun je ook vieren.
Nee niet dat je kind 18 word, maar ach scheelt ook weer geld toch wat je in je paard kunt stoppen
Wat breng jij me op een goed idee! Bij deze besluit ik op singles Day 11/11/2027 tien jaar single te vieren. Wie doet mee?
F_Orumster schreef:DuoPenotti schreef:Bij single is zoveel jaar samen natuurlijk wat moeilijker.
Wat breng jij me op een goed idee! Bij deze besluit ik op singles Day 11/11/2027 tien jaar single te vieren. Wie doet mee?
Het tweede is meestal, dat er veel te veel herrie uit zon klein ding komt...