Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
viallie11 schreef:Via een vriendin op dit topic gekomen.
Ik ben in september ten huwelijk gevraagd.
Waarschijnlijk gaan we op 16-10-2026 trouwen.
Locatie is ook al zeker Kasteel Ruurlo
Ons budget voor alles ligt rond de 20k.
Echter ben ik heel benieuwd wat jullie uitgeven aan fotograaf en ringen.
viallie11 schreef:Via een vriendin op dit topic gekomen.
Ik ben in september ten huwelijk gevraagd.
Waarschijnlijk gaan we op 16-10-2026 trouwen.
Locatie is ook al zeker Kasteel Ruurlo
Ons budget voor alles ligt rond de 20k.
Echter ben ik heel benieuwd wat jullie uitgeven aan fotograaf en ringen.
viallie11 schreef:Leuk te horen allemaal. We zijn gisteren voor een fotograaf aan het kijken geweest. Dit wordt hem waarschijnlijk ook. 2850 voor 12 uur wel mooie foto’s. Moeten nog kijken of we voor 75 euro eerst preview op de dag zelf willen en 125 euro voor drone foto’s. Verder ook voor ringen aan het kijken geweest dit komt ongeveer rond de 2500 uit. Al met al veel geld
Sylver schreef:Ik hoop misschien met black friday een ringen deal te scoren, maar dat betekent wel dat we een beetje snel moeten gaan oriënteren denk ik.. Weet ook niet of juweliers daar echt aan meedoen.
Ik ben ook op zoek naar een visagist / haarstylist. Hebben jullie die al gevonden? En hebben jullie 1 iemand die zowel makeup als haar doet of hebben jullie daar 2 losse leveranciers voor? Ik vind het zo lastig!
Sylver schreef:Ik ben ook op zoek naar een visagist / haarstylist. Hebben jullie die al gevonden? En hebben jullie 1 iemand die zowel makeup als haar doet of hebben jullie daar 2 losse leveranciers voor? Ik vind het zo lastig!