Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ailill schreef:Er zijn maar heel weinig mensen die vrijwillig voor een verslaving kiezen, eenmaal zo ver doen ze vrijwel allemaal onverstandige dingen. Om dan in stukken te eindigen, meh ik vind daar wel wat van.
Gelukkig sta ik niet zo in het leven zoals sommigen binnen dit topic.
c_alsemgeest schreef:Als je een beetje het nieuws had gevolgd had je kunnen lezen dat hij al jaren problemen had, sinds zijn jeugd al, tehuizen ect ect. Dat doet meestal iets met iemand, niet veel goeds kan ik je vertellen.Ailill schreef:Er zijn maar heel weinig mensen die vrijwillig voor een verslaving kiezen, eenmaal zo ver doen ze vrijwel allemaal onverstandige dingen. Om dan in stukken te eindigen, meh ik vind daar wel wat van.
Gelukkig sta ik niet zo in het leven zoals sommigen binnen dit topic.
Meestal zijn dit niet de verslaafden... maar de mensen die er in dealen.
Vind het vooral vreselijk voor hun familie/nabestaanden. Maar als jij voor een carrière in die wereld kiest weet je dat dit een risico is van het "vak".
Elke dood is vreselijk, maar de criminaliteit en zeker de drugshandel in gaan zitten risico's aan die je vooraf kan weten.
c_alsemgeest schreef:"Als je een beetje het nieuws had gevolgd"
Niet zo belerend... ik weet heel goed waar ik het over heb. En ja, ook met het nieuws gevolgd te hebben blijf ik bij mijn mening.
Dat is niet je jouwe, maar dat maakt iemand anders niet slecht geïnformeerd.
Iemand die je mening niet deelt zo wegzetten is wat kleinerend zonder enige inhoud.
Niet iedereen met een moeilijk verleden of drugs abuses gaan de criminaliteit in.
Hij wel, en daar zitten risico's aan.
Hoe vreselijk het voor die jongen en zijn nabestaanden ook is en hoe je er ook in gerolt bent... het neemt niet weg dat aan die job gewoon een groot risico zit, en dat is gewoon zo.
Ongeacht achtergrond, levensloop of problematiek.