prompter schreef:Ik vind deze ook nog in Beekbergen, geen idee of het wat is: https://www.tuincentrumtullekensmolen.nl/
Deze heeft (iig de keren dat ik er geweest ben) alleen tuinassortiment. En ik heb geen tuin/balkon

Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
prompter schreef:Ik vind deze ook nog in Beekbergen, geen idee of het wat is: https://www.tuincentrumtullekensmolen.nl/
gonniee schreef:Ik zal ook mijn onkunde opbiechten: Pannenkoekplanten hou ik niet in leven... Dan zie ik bij iedereen de ene stek na de andere opschieten en uitgeplant worden, en bij mij... kasjewijlen
axel_1997 schreef:gonniee schreef:Ik zal ook mijn onkunde opbiechten: Pannenkoekplanten hou ik niet in leven... Dan zie ik bij iedereen de ene stek na de andere opschieten en uitgeplant worden, en bij mij... kasjewijlen
Een tip, controleer een keer op wortelluis. Mijn pannenkoekenplant wilde eerst ook niet. En toen viel mij in het transparante potje opeens iets wolluisachtigs op. Daar korte metten mee gemaakt. En groeien maar.
Suzanne F. schreef:Jeetje wat veel planten! Daar kan ik niet tegenop hoor.
_Karlijn schreef:Wij hebben hier eigenlijk geen andere tuincentra dan een grote Intratuin in Apeldoorn zelf en op zo'n 15-20 km verderop een Tuinland (voor zo ver ik weet..). Tuinland vind ik zelf prettiger, het is er echt nooit druk, zelfs niet met kerst, ruim assortiment, ook aardig nette prijzen en staan soms ook nog best bijzondere exemplaren.
Eerder zat hier in de plaats ook een Groenrijk, maar die is al een aantal jaar weg helaas. Daar ging ik wel het liefst heen ondanks dat het geen groot filiaal was en assortiment was niet bijzonder maar de prijzen erg goed te doen en er hing op de een of andere manier altijd een soort serene sfeer
Chinas schreef:Zo Mri, wat een coole collectie!Heb je zo veel gunstig licht ook in je huis? Of werk je bv met lampen ook?
@Janine, ik heb laatst een coole spatifilum diamond bij de Praxis vandaan, die hebben ook nog wel wat leuke plantjes hier en daar.
Mijn moeder heeft het ook al heel lang over Freek van der Wal in Sidderburen, maar daar heb ik zelf geen ervaringen mee
J0anieke schreef:_Karlijn schreef:Wij hebben hier eigenlijk geen andere tuincentra dan een grote Intratuin in Apeldoorn zelf en op zo'n 15-20 km verderop een Tuinland (voor zo ver ik weet..). Tuinland vind ik zelf prettiger, het is er echt nooit druk, zelfs niet met kerst, ruim assortiment, ook aardig nette prijzen en staan soms ook nog best bijzondere exemplaren.
Eerder zat hier in de plaats ook een Groenrijk, maar die is al een aantal jaar weg helaas. Daar ging ik wel het liefst heen ondanks dat het geen groot filiaal was en assortiment was niet bijzonder maar de prijzen erg goed te doen en er hing op de een of andere manier altijd een soort serene sfeer
Heeft de nieuwe hornbach geen planten?
Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Amazonbot, Angelaa2, Anouk_H, Beauuum, Capriootje, cariena1, Emese_Flower, Fleur_Laura, Froukje, inge_romeo, Jade91, Jespri, jessdaniels, Jiskaa, kimmetje26, KleinBoefje, lenaa_tje, limilou, MaanNaam, Miesemuisje, Mira283, Mutti, MyWishMax, Piekosjj, Rinkex, Roosch, rossi, Selina, Snorlex, Thrive, Varenka, Winged, xChoco, YandexBot en 55 bezoekers