Hoe en waar bokken jullie allemaal?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-01 13:54

Ben even nieuwsgierig hoe en waar jullie allemaal vanuit Bokken?

Ik bok meestal via mijn werk (lekker geen tikken). Maar het is zo verslavend dat als ik thuiskom ook gelijk de PC aangaat.

Eind van de maand komt de rekening weer van de telefoon ben benieuwd.

Het zal deze week wel wat rustiger zijn de scholen zijn weer begonnen.

Gr Pris

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:59

Ik bok thuis. Vaak 's avonds maar ook vaak tussen de middag als ik middagpauze heb!

We hebben kabel, dus het kan ook heel goed zijn dat ik hem aan laat staan. Ik kijk dan een film ofzo en af en toe kan ik eens kijken.

(Hoezo verslaafd?)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:04

Op mijn werk en 's avonds als ik thuis ben!
Ik heb nu een telefoonrekening van 400 gulden dus ik denk dat ik maar over ga op de kabel.

Voordat bokt er was zat ik thuis eigenlijk nooit te internetten, dan bekeek ik alleen mijn mail.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:16

na een rekening van 600 piek kregen we kabel in het weekend bok ik 's morgens voor 8 uur daarna ben ik op stal en vaak niet thuis en door de week dus tussen de middag ben ik thuis met 1.5 uur pauze tijdens het eten:) om 17.00 en als ik terug kom van stal...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:19

Ik bok 24/7 vanaf overal (thuis, school, heike, vrienden, etc) Knipoog

Alleen wel lastig dat je op andere pc's niet ziet wat je nou precies gelezen hebt. Lastig op te lossen ook (technisch gezien Verdrietig), maar ben er over na aan het denken hoe dat op te lossen is..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:36

Zo erg is dat toch niet, dat je dan niet ziet of je dingen wel of niet hebt gelezen? Ik heb dat 'probleem' ook wel, maar ik vind het niet heel storend ofzo.

Maar kan je het dan aan een gebruiker linken, zodat het niet afhankelijk is van de pc waar vanaf je bokt, maar van je inlognaam?

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:40

ik bok altijd thuis vanuit de serre met op de achtergrond een vogelkoortje errug gezellig. verder hebben we kabel. en ik vergeet altijd alles aftesluiten daardoor komt t ook wel dat ik altijd online ben. probeer t afteleren maar dit is afentoe wle zo snel als je haast hebt

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:53

hihi dat ken ik. Ik zet 's morgens de computer aan en die gaat 's avonds pas uit. heel vaak ook niet. En dan ben ik dus 24 uur online. Terwijl ik er dan toch echt niet ben. maar goed.

Ik zit thuis te bokken. Heerlijk op mijn kamertje met muziek op de achtergrond

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:02

Ik bok momenteel eigenlijk steeds thuis. Maar binnenkort ga ik weer aan de baan, dus dan zal dat wel minder worden. Hopelijk heb ik ook een beetje bokt-tijd bij m'n baan, maar da's ff afwachten. Ik moet natuurlijk eerst even een goede indruk achterlaten *grin*

Pling Knuf Mayo Pling

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:08

Euh.. thuis en op mijn werk. Thuis kabelinternet, op het werk zou ik andere dingen moeten doen, maar af en toe even tussendoor moet toch kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:38

Ehhh... veel thuis, enne... nog meer op m'n werk.....oeps! Heb wel een leuke baan hoor, daar ligt 't niet aan. Maar een beeeetje verslavend is Bokken toch wel....

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 17:07

Ik bok thuis. En af en toe op mijn paard. :-~

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mickey op 2001-03-05 16:07 ]</font>

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:04

thuis,via de kabel(lekker verslavend!!)
gelukkig niet op mijn paard(heeft nog nooit gebokt en mijn verzorgpaard ook niet gelukkig)
ben verslaafd aan bokt maar ik houd niet van bokkende paarden hihi!!
toedeledoki
gillian

ps ff afkloppen,dat mijn paardjes nog nooit gebokt hebben.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:37

ik zit in de 'werk-kamer' te bokken, een ruime kamer, met een groot 'molenvormig' bureau in het midden met daarop 3 pc's en een wand met allemaal boeken en een muur met ramen en twee muren met mn pap en mams verzamelingen, nouja en nu is deze kamer dus wel vol eigenlijk hihi, en een zoooooi dathethier is aaargh niet normaal joh hihi maar wel een gezellig hokje hoor, met me broer-lief Schijnheilig en me ratjes... ja das wel gezellig hor
en de pc staat dag en nacht aan, soms gaat ie ff uit maar in princiepe staat ie 24-7 aan... en ik bok als ik uit bed kom, ga ik ff douche haardoen enz enz en dan ontbijt in elkaar flansen mee naar de pc, al bokkend pak ik mijn tas in en dan naarschool en zodra ik thuis check ik alles eigenlijk meteen... en dan gewoon tot ik naarbed ga rond 9/10 uur en tussen het eten en ik daty ik naar bed ga rijd ik dan ook nog... dussss

_________________
* Let your senses guide you *

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-03-05 21:39 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 09:19

thuis op zolder staat onze comp dus daar zit ik altijd lekker te bokken. soms wel eens lastig als mn mams onderaan de trap staat te roepen dat we gaan eten... hoor je dan niet zo goed he?? *lol*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 11:05

Ik bok thuis. Via het werk van mijn vriend hebben we een gratis verbinding met internet zonder telefoontikken.Dat is dus wel errug fijn.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 11:12

ik bok thuis, en mijn ouders zijn NIET blij met mij! Ik ook niet... Huilen huil... Men, ik zit hier gewoon zenuwachtig te zijn voor mijn mondeling... Gaat neit goed denk ik zo...

Waaaaaaaaaaaaa.... Duim voor mij van 11.40 tot 12.10......

Laui Huilen

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 12:21

Ben net op tij terug om voor je te duimen Laudine!!! (tis nu 11:15 uur)
Bart kan er geen smiley komen die duimen draait???

Ik bok thuis, we hebben thuis 4 pc's met internet, dus hebben we maar kabel anders zou al het geld opgaan aan internet *lol* *LOL*

Ik laat hem zoals velen hier, meestal de hele dag aanstaan, lekker makkelijk!