de grootste ergernissen op je werk???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

de grootste ergernissen op je werk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 19:29

1: Mensen die het vertikken hun wagentjes op te ruimen.
2: Mensen die stinken naar bijv. Drank enzo
3: Onopgevoede jank jong (kinderen dus)
4: Ouders van on opgevoede jank jong
5: Mensen die altijd maar haast hebben, wordt je zooooo zenuwachtig van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 19:31

geen van dat alles *LOL*
De enige ergernis is de traagheid van het ambtelijk apparaat, maar dat is logisch als je bij de overheid werkt.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 19:32

Hmmmm de ergernissen van mijn bijbaan (ik werk vanuit huis tegenwoordig):
1. altijd moeten zeuren of er nog werk is
2. als er dan werk is wordt het onduidelijk aangeleverd
3. alles komt altijd op het laatste moment binnen, geef ik aan dat ik van 9 tot 4 kan werken die dag dan is er tussen 9 en 3 nauwelijks iets en dan stroomt het werk binnen en moet het diezelfde dag nog af Frusty

Voordelen:
1. het verdient erg lekker
2. ik kan vanuit huis vanachter mijn eigen pc werken
3. het flexibele is ook weer een voordeel Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 19:53

Crommunicatie; ofwel niet het vermogen hebben op een dergelijke wijze te kunnen en vooral ook willen (!) te communiceren etc etc etc ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:06

Dronken lui die dat "lieve hondje" willen aaien Misselijk
Verder het gewone geneuzel met junkie´s en drunkie´s, ze zorgen voor veel overlast en kleine criminaliteit.
Je hebt ze nog niet aangehouden of je moet ze van justitie al weer laten gaan.

Verder wordt ik altijd erg moe van mensen die zeuren dat je "echte boeven" moet gaan vangen ipv alcohol/verkeerscontrole´s vooral als je ziet hoeveel gewonden en doden er vallen in het verkeer omdat mensen altijd denken dat regels er alleen voor anderen zijn.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:10

Klanten die denken dat je geld zit te kloppen om dat ze geen verstand van zaken hebben, terwijl je ze alleen maar wilt helpen. Verder valt het wel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:47

Sibold schreef:
Crommunicatie; ofwel niet het vermogen hebben op een dergelijke wijze te kunnen en vooral ook willen (!) te communiceren etc etc etc ...

Juist, daar dacht ik ook aan Lachen. Als je een simpel vraagje stelt, dat je 3 keer doorgestuurd wordt voordat er iemand het antwoord weet bijvoorbeeld. Tot overig zeer irritant behoort het altijd en overal zeuren, klagen en zeiken over van alles en nog wat en vooral elkaar Misselijk .

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:52

BANKEN
Jemig, wat zíjn dat voor instituten? Je kunt echt een eeuwigheid voor klanten gaan bellen. Helemaal nu met de kerstpost, komt alles 20x te laat aan, en dan zijn ze te lam om eens even iets meer vuur uit hun sloffen te lopen...
Maar ik moet zeggen dat er nog meer zéér ergerlijke dingen zijn: de mede-pand gebruikers, die bij elke gelegenheid vunzige praatjes ophangen, zodanig dat ik dus niet meer socialize, ga met oudjaar eens naar de lunch, en als het dan weer zo ver is trek ik mijn bek open dat ik er niet van gediend ben, dan maar ouderwets en preuts, maar ik kan me daar zo gigantisch aan ergeren, van dat denigrerende weet je wel... Of die blikken af en toe, strak in pak (ben meisje hoor Tong uitsteken ) is kennelijk behoorlijk geil....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:58

1. het absoluut ontbreken van iedere vorm van interne communicatie
2. wat vandaag groen is, is morgen geel en o wee wie zegt "maar het was toch groen?" want die is krankzinnig. Overmorgen kan het trouwens rood zijn.... (figuurlijk he... geen beleid dus)
3.Sollicitanten die kinderen meenemen naar een sollicitatiegesprek (liefst voorzien van strontluier) en dus alleen maar toetoetoe dadada met een schuin oog naast zich zitten te kijken. Snelste gesprek tot nu toe was 3.5 minuut, toen stonden ze weer buiten Haha! Ga ik m'n tijd niet aan verspillen.
4.Kaartjesscoorders (voor de sociale dienst, zodat ze kunnen laten zien dat ze bij een uitzendbureau langs zijn geweest) Allemaal oprotten!
5.De salarissen van deze maand gaan pas maandag de deur uit, dus is niet voor kerst binnen.... Grmbl!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:42

Gatsiegatsiegatsie, heb je even?!?

Numero Uno:

Ik heb 3 collega's met babies Misselijk Misselijk Misselijk . Die komen 's ochtends om 8 uur binnen en dan gaat het van: Heeft jouw RobberTJE in zijn broek gepoept of op de pot? Nee, mijn Robinnetje dan, die heeft vandaag een fruithapje op en toen liet ze een boertje. Levi moest vandaag huilen omdat ik wegging.... Misselijk Misselijk
Oooh, een goed idee: We pakken alledrie de telefoon en gaan de kinders bellen, en dat doen we dan tot half 10, want zo laat komt de baas pas .

Als we uitgebeld zijn, dan gaan we weer verder beppen over alles wat nutteloos in de samenleving is... Enne, hebben we geen zin om te werken, dan doen we toch gewoon lekker niets?

Nu vraag je je af wat mijn baas daarvan zegt, nou dat is dus Verward NIETS Verward
Geen wonder dat ik nu naar ander werk aan het kijken ben. Na 4 jaar gezeur en overspannenheid (omdat ik het werk wat zij niet doen op moet knappen) is bij mij de maat een beetje vol.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 00:00

Klanten die proberen te afdingen totdat het onderhand gratis is Boos! Jeetje en dan ook nog presteren om kwaad weg te lopen. Eerst wordt ik vet pissig, en daarna ga ik even heel hard lachen in het magazijn of die persoon wel alles op een rijtje heeft }>

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 00:05

Ergernissen op mijn werk, heb je even....

Onderwijs is leuk, maar ze zouden een aantal ouders er niet meer bij hoeven te leveren. Schijnheilig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 00:13

mensen die stront eigenwijs zijn en uiteindelijk krijg je toch gelijk.
mensen die menen alles beter te weten.
mensen die zich aan het haasten zijn waardoor jezelf gefrustreerd raakt.
mensen die irritant aan het tikken zijn met iets .
mensen die iedere week dezelfde vraag komen stellen.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 00:25

werk bij een tankstation, 1 kassa... en dan komt er een meute binnen, die verteld welke pomp (dus die sla je aan, en ene aangeslagen pop kan je niet delete) en dan ineens bedenken ze zich dat ze wat te eten en drinken willen, en gaan dan een kwartier caloriën tellen en ienemienemutte spellen om welke sandwich ze willen... Frusty
Ondertussen wachten er al 3 klanten...
en daar zit je dan! Boos!

Of dan sluit je om 9 uur... alles afgesloten en ga je kas tellen, deur it dicht, en dan komen er nog zo'n 5 mensen ineeen kwartier vragen of ze nog kunnen tanken! (zit je daar door de intercom:"wij zijn gesloten"en je kunt weer verder gaan tellen...*nouja, opnieuw*)

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:00

Er staat duidelijk op ieders ledenpas, wat het telefoonnummer van de ANWB wegenwacht is.
Dat betekent dat als men zich met pech in NEDERLAND bevindt, men dan de WEGENWACHT moet hebben.
Waarom men toch naar de Alarmcentrale BUITENLAND belt, is me een raadsel Verward

En dan ook nog verbrouwereerd reageren als je gevraagd heb in welk land men is... "In Nederland, hoezo??!?!"

Dit is met stip op 1 mijn aller allergrootste ergenis op mijn werk...

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:14

Oh meerdere!

met stip op 1 natuurlijk het feit dat onze hele afdeling vandaag te horen kreeg dat we allemaal per 1 januari ontslagen zijn! Maar dit even terzijde..

1. Als ik mensen moet vertellen dat ze teveel hebben betaald door een fout van ons en dat ze het bij de volgende jaarnota (!) wel verrekend krijgen.
2. Als je mensen belt over de stand van hun watermeter en ze beginnen je uit te schelden omdat ze niks van je willen kopen (?!)
3. Als je op je werk komt om een cursus te volgen en ze halverwege de dag besluiten de cursus op te schuiven naar januari.
4 Als het gehele systeem er wéer uitligt, waardoor mensen anderhalf uur in de wacht staan en nobody cares
5 Als mensen alweer bellen als ze geen warm water hebben, wij verzorgen alleen water, of het warm is kan ons niet schelen, je hebt water!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:23

Esme_27 schreef:
Oh meerdere!

met stip op 1 natuurlijk het feit dat onze hele afdeling vandaag te horen kreeg dat we allemaal per 1 januari ontslagen zijn! Maar dit even terzijde..


Euh, serieus?
11 dagen vooraf! Kan en mag helemaal niet!

Om weer een beetje on-topic te gaan:
Jankende kinderen kunnen idd heel vervelend zijn. Maar als moeder weet ik dat boodschappen doen met een kind ook heel vervelend kan zijn. De supermarkten leggen het kindersnoep gewoon toch op ooghoogte en dat is vragen om problemen. Na 10x nee te hebben gezegd in de winkel word je wel eens boos ja. En dan slaat kindlief aan het janken.

Maar dat betekent dus niet dat het kind per definitie NIET is opgevoed!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:25

Mensen die hun rotzooi niet opruimen & mensen die niet COMMUNICEREN!!! Of niet weten wat dat woord inhoudt. Grom, dankzij 'gebrek' aan laksheid van collega's moet ik nu in 2 uur tijd een leuke afscheidsborrel in elkaar zien te zetten. Handig hoor.. !!! Boos! Grom... sorry.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 15:31

Met stip op 1: het absolute gebrek aan communicatie in onze organisatie. Oh, dat wat niet interessant is weet iedereen, maar datgene wat je voor je werk nou juist MOET weten, dat moet je zelf maar bij elkaar zien te sprokkelen. Grrrommm Boos!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 17:50

1: het kwaad worden om niks
2: De hele week haasten en om vrijdag om 2 uur naar huis gestuurd te worden omdat er geen werk meer is
3: Niet iets eerst normaal kunnen zeggen, nee gelijk schelden!
4: Geen vertrouwen hebben in het personeel.
5:GEEN GEDULD!!!

Lees ook even mijn topic :Kerstpakket voor ex-collega.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:27

Nog een grote ergernis is dat je op het laatste moment te horen krijgt dat er collega's gaan vertrekken, zeg maar op het moment dat ze met de deurkruk in de hand staan. *Snik*, weer eentje weg :/.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:27

Buitenzorg"]
[quote="Esme_27 schreef:
Oh meerdere!

met stip op 1 natuurlijk het feit dat onze hele afdeling vandaag te horen kreeg dat we allemaal per 1 januari ontslagen zijn! Maar dit even terzijde..


Euh, serieus?
11 dagen vooraf! Kan en mag helemaal niet!

Om weer een beetje on-topic te gaan:
Jankende kinderen kunnen idd heel vervelend zijn. Maar als moeder weet ik dat boodschappen doen met een kind ook heel vervelend kan zijn. De supermarkten leggen het kindersnoep gewoon toch op ooghoogte en dat is vragen om problemen. Na 10x nee te hebben gezegd in de winkel word je wel eens boos ja. En dan slaat kindlief aan het janken.

Maar dat betekent dus niet dat het kind per definitie NIET is opgevoed!
[/quote]

Uitzendkracht... Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:30

Als uitzendkracht mag je er ook niet zomaar uitgekukeld worden hoor, hangt wel allemaal van eea af.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:32

ja Lovely heeft gelijk, ik zou maar even in de arbeidsvoorwaarden kijken. In ieder geval zal het in het boekje van het uitzendburo staan.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:32

Dat mochten ze anders bij mij wel Frusty