voor bart en andere (homepage)bouwers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 12:35

hoi
Mijn vraag is hoe kom je aan zon server die snel is en ook nog eens zoveel ruimte heeft, net als bokt want je moet toch wel wat mb op kunnen slaan als ik bv alleen al naar plaatjes forum kijk.
En wat kost zoiets en hoe meld je je bij zon server aan?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 18:35

hoi
Ik wil het alleen gebruiken voor men homepage en ik weet dat bokt dat niet is maar wist ff geen andere titel te verzinnen Lachen .Nu gebruik ik chello voor men homepage maar ik heb de 10 mb al vol Boos!
Dus zoek ik iets met meer mb maar wel snel, want met bv tripod krijg je 100 mb maar die is zo ontzettens sloom.En bij freewebspace (geen idee hoeveel mb je krijgt) kun je geen filmpjes uploaden want dat is te groot Boos!
Dus iemand tips.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 18:51

hoi
Is dat de server waar bokt onder draait?
En die geeft ook ruimte weg voor homepages?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 13:55

hoi ime
of het zon goed idee is weet ik niet.
Gewoon mijn eigen homepage voor mij dus wel iets speciaals.Sinds de komst van een digitale camera zet ik er ook filmpjes op en slokt nogal wat mb's op.Dus vandaar dat ik op zoek ben naar wat meer.
Ik zou een gat in de lucht springen als het mocht.Maar of dat goed genoeg is voor jullie...?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eelmo, GrapeshotBot, Iloveiswan, juval, manou_diablo, Marocje, moeshie, Paardennamen, Pantykous, rocky_1995, tinker_sally, Traiectum, turtlelito en 155 bezoekers