Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
cursebreaker schreef:nevica
Echt ontzettend balen van je opgezogen stukjes, maar ik moest wel toch echt even lachen om hoe je het vertelde hahahaha. Ik zie het gewoon voor me, en het zou mij ook zomaar kunnen zijn gebeurd zoiets. Ik snap dat je even geen zin meer had in die en wat anders koos erna, lol. Heb je de stukjes uit de zak gevist nog of heb je zoiets van ik maak ‘m wel incompleet af? Lol.
cursebreaker schreef:Wasgij? Mountain Mayhem is af![]()
Erg leuk om te maken en ik vond het veel beter te doen als wat ik vooraf dacht.
Was bang dat het te lastig zou zijn voor me, maar ondanks dat het voorbeeld niet klopt op de doos, geeft het wel echt genoeg aanknopingspunten om toch vooruit te blijven gaan. Ga zeker weten nog meer Wasgij doen, was ook al aan't kijken op bol en had al een aantal op de wishlist gezet maar als iemand hier nog tips heeft welke echt heel leuk is, laat maar weten!
Even in een spoiler voor wie niet wilt weten hoe hij echt uitziet:Spoiler:
[ [url=m/v4dHkG.jpg]Afbeelding[/url] ]
--
Denk dat ik vandaag ook al een begin ga maken met uitzoeken van de rand van de volgende puzzel. Denk dat ik nu de Cinderella ga doen voor ik de escape puzzel ga proberen. Even weer een 'normale' puzzel nu.
zonnebloem18 schreef:Mijn vriendin heeft ook voor 1500, dat ding is echt mega.
Cursebreaker ik heb Wasgij Original 23 heel het dorp bakt en original 42 rule the runway gekocht.
Mountain Mayhem is zo leuk, vind het bij deze puzzels altijd wel fijn dat er nog iets bekends op staat. Dat is wel fijn als je nog niet zo vaak puzzels van Wasgij gemaakt hebt. Nu vind ik het juist het leukst om de original puzzels te maken.
Ik heb vanmiddag Jan van Haasteren veldrijden afgemaakt, best lastig met al die fietsen, maar wel leuk.
cursebreaker schreef:JPitty
Wat fijn dat ie er weer was! Super fijn om naar uit te mogen kijken, alvast veel plezier gewenst ermee maar dat zal vast helemaal goed gaan komen. Ben idd benieuwd hoe mega ie is, ik vind die tot 1000 stukjes echt al mega haha. Maar het is wel heel leuk als je tot 1500 stukjes kunt gaan nu.
zonnebloem18
Oh heel leuk die Wasgij originals, had ze even opgezocht. En ik vond het ook erg fijn met Mountain Mayhem dat er nog herkenbare delen op de afbeelding te zien waren ja. Al ben ik wel benieuwd hoe anders de Destiny en Originals gaan zijn wanneer ik die ga proberen. JvH lijkt me altijd zo lastig, ondanks dat ik die getekende/comic achtige puzzels wel heel tof vind.
Dorus
Wat leuk dat het daar voor jou is begonnen haha! Ik heb toevallig vandaag via MP een Wasgij originals gevonden die ik volgend weekend ga ophalen - toevallig is die verkoper volgend weekend bij dezelfde voetbalclub aanwezig als waar wij naartoe moeten met onze zoon haha. Zij traint het groepje waar mijn zoon tegen moet spelen, da’s echt mega toevallig. Dus dan kan ze me die daar geven (samen met de Ravensburger Fantasy bookshelf die ik erbij koop)
astrea
Formule 1 puzzel, wat tof! Heb je een voorbeeld foto?
Nicole288
Wauw die is echt prachtig zeg! Toevallig kochten we onze zoon een puzzel van puzzleYOU voor de verjaardag met een afbeelding erop die we zelf hebben laten maken. Nog niet gelegd, dus goed om te weten nu dat de kwaliteit echt zo goed is. Echt een prachtige puzzel, maar de foto’s waren ook gewoon al waanzinnig gaaf.
—
Ondertussen een beetje aan kunnen leggen vandaag met de Cinderella puzzel. Niet zo actief geweest met leggen de laatste week, dus blij dat ik een paar herkenbare stukken nu heb gelegd, dat motiveert weer haha.
[ [url=m/En2l0e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn 2 aangekochte wasgij puzzels van vinted zijn ondertussen onderweg en volgende week zaterdag komt er nog een wasgij bij en de Ravensburger fantasy bookshelf die ik ook nog op m’n wishlist had staan. Dan heb ik 4 puzzels gescoord voor 27e samen, daar ben ik wel blij mee!
En morgen gaat een doos met de Pokemon puzzel en de wasgij Mountain Mayhem naar een vriendin zodat zij ze kan leggen en zij stuurt mij weer eentje van haar die ik ook nog kan gaan doen binnenkort, dus er is straks weer genoeg keus voor me - heb ook nog steeds een Ravensburger Escape puzzel liggen (& nog een thomas kinkade, geen Disney variant en nog een paar anderen). Denk dat ik die Escape puzzel hierna ga doen
Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Abaddon, boyca, ComscoreBot, Corien_, DearLove, Eulogy, Firebug, Fleur_Laura, Kikka, kosseh, leonie1988, Lola19, moonsparkle, rayoow en 37 bezoekers