d'r zit iets fout

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-01 14:55

Net is mijn computer gecrashed. Naja, hij begon gewoon opeens met opnieuw opstarten. En nou krijg ik helemaal de pip. Ik wordt door de site hier niet meer herkend... En nu ben ik dus heel erg zielig Huilen
Verder doettie niet zoveel vreemds gelukkig. Ik zal wel kijken oftie 't een andere keer beter doet... Kan ook geen knop met het cookie verhaal vinden... Extreme duivel

Naja, als ik ingelogd ben weet ie het wel weer.... Maar dat ligt dus aan mijn computer die misschien toennie crashte de boel heeft gewist... Bummer!

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-01 17:03

Ik wou net gaan zeggen dat het nog niet ok was, maar nu zou het wel beter moeten zijn. Wat een rare actie van mijn comp om zomaar dingen te veranderen alssie crasht...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Kimberly520, Lynnepinny, MyWishMax, Roosch, SemrushBot, Travel_me, YandexBot en 163 bezoekers