Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Fly_high

Berichten: 3269
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:37

Dus je gaat ze extra vroeg wakker maken :? ik volg het niet helemaal denk ik

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie


Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:38

Fly_high schreef:
Dus je gaat ze extra vroeg wakker maken :? ik volg het niet helemaal denk ik


Nee ik snap het dus ook niet. Dacht er woont iemand en daar wil ze wraak op nemen maar onbekende onschuldige mensen wakker maken zie ik de lol niet zo van in.

Fly_high

Berichten: 3269
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:53

Ja ik dacht ook dat het om iets persoonlijks en wraak enz ging, dan zou ik nog kunnen juichen :+ maar random mensen pesten, mwah

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie

prompter

Berichten: 10911
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:25

Ik kocht vandaag een mini kerstboompje en wat versiering erbij. De kassière was met van alles bezig. maar niet met mij en mijn aankopen. Praten met een collega, thee drinken. Ze schoof mijn boompje (6,99) zonder te scannen door. Normaal zou ik er wel iets van zeggen, maar dat deed ik nu niet. Helemaal lekker voelt het niet, maar iemand die zo niet met zijn werk bezig is, daar heb ik toch niet echt compassie mee.

Extremely rare and Beyond Compare

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:29

Vind je je werk wel leuk hagelslag? Of doe je het expres om je frustraties kwijt te raken?

Meen me te herinneren dat je ook al eens expres al het voer in één silo hebt gelost i.p.v. het verdelen over 3 zoals verzocht was...

Begrijp niet goed hoe je zulke dingen zo trots kan verkondigen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:34

Wat doen moraalridders in een biechttopic? :))

maralyn

Berichten: 10400
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:53

Janine1990 schreef:
Vind je je werk wel leuk hagelslag? Of doe je het expres om je frustraties kwijt te raken?

Meen me te herinneren dat je ook al eens expres al het voer in één silo hebt gelost i.p.v. het verdelen over 3 zoals verzocht was...

Begrijp niet goed hoe je zulke dingen zo trots kan verkondigen.


Wie zegt dat ze er trots op is...?

Het is een biecht topic!

Ik biecht op dat ik de sattisfyer stom begon te vinden. Tot ik de batterijen vervangen deed... :')

En ook dat ik hartelijk heb gelachen om die reclame ding van de kruidvat. :')

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:59

maralyn schreef:
Janine1990 schreef:
Vind je je werk wel leuk hagelslag? Of doe je het expres om je frustraties kwijt te raken?

Meen me te herinneren dat je ook al eens expres al het voer in één silo hebt gelost i.p.v. het verdelen over 3 zoals verzocht was...

Begrijp niet goed hoe je zulke dingen zo trots kan verkondigen.


Wie zegt dat ze er trots op is...?

Het is een biecht topic!

Ik biecht op dat ik de sattisfyer stom begon te vinden. Tot ik de batterijen vervangen deed... :')

En ook dat ik hartelijk heb gelachen om die reclame ding van de kruidvat. :')


Is inderdaad mijn interpretatie... Ik ben oprecht nieuwsgierig naar de aard van dit soort dingen.

Siers83

Berichten: 7260
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:59

Ik had laatst 2 lp’s besteld en betaald, waren gelijk leverbaar stond erbij op de site. Ben er na 2 weken maar eens een mailtje aan gaan wagen want had nog steeds niks binnen. Kreeg ze daarna snel binnen. Blijkt er een lp een single te zijn. Staan dus maar 2 nummers op ipv meerdere. Prijs was wel net als een complete lp. Dus die single terug gestuurd. Na 3 weken maar eens gemaild waneer ik mijn geld terug krijg. Na een paar dagen mail terug met de dat de refund was toegekend. Maar wel over alle 2 de platen die ik besteld had. Oftewel ik heb dus nu een lp tegen verzendkosten want die hielden ze wel in. Nou prima, ik ga er niks van zeggen want vond het hele proces een drama. Moest overal achteraan mailen, nee ik bestel daar niet meer en vind het zo wel prima

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

maralyn

Berichten: 10400
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 21:04

Janine1990 schreef:
maralyn schreef:


Wie zegt dat ze er trots op is...?

Het is een biecht topic!

Ik biecht op dat ik de sattisfyer stom begon te vinden. Tot ik de batterijen vervangen deed... :')

En ook dat ik hartelijk heb gelachen om die reclame ding van de kruidvat. :')


Is inderdaad mijn interpretatie... Ik ben oprecht nieuwsgierig naar de aard van dit soort dingen.


:j
Ja, dat snap ik wel. :j

Nieuwsgierig zijn is altijd goed natuurlijk *\o/*

Ik ben ook wel benieuwd naar de emotie er achter.
Met alleen letters zal ik het zelf nooit weten.

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

Fly_high

Berichten: 3269
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:20

MarlindeRooz schreef:
Wat doen moraalridders in een biechttopic? :))


Haha, ik snap gewoon niet wat er leuk is aan mensen dwars zitten als je die niet eens kent. Mensen die je wel kent daarentegen :j

-----------------------------
Nou hier niets smeuigs maar wel een biecht.

Ik heb tegen mijn vader gezegd dat ik niet langs kan komen met kerst omdat ik geen vakantiedagen meer over heb en geen vrij kan krijgen omdat deadlines, overwerk en allerlei overige werkellende. En geen geld, en inflatie, en reizen naar Polen is duur, en bla bla whatever, you know how it goes.

De waarheid is dat ik wel een weekje vrij ben met kerst en geld is er ook, heb net paar honderd euro uitgegeven aan een slang :+ maar ik heb er gewoon echt 0.0 zin in. Zeker nu dat hij zijn herkansingsbaby krijgt. Voel me best een slechte dochter zo, want hij doet niets gemeens ofzo en het is altijd redelijk gezellig. Maar dan nog als het aan mij zou liggen zou ik het liefst willen vergeten dat mijn jeugd uberhaupt gebeurd is en NOOIT meer naar Polen gaan :')

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie

Sintara

Berichten: 7296
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:25

Heel eerlijk gezegd vind ik het soms ook een heerlijk gevoel om mega lawaai te maken, dus wat dat betreft snap ik hagelslag wel.
Vandaag heb ik op een beurs in een doos staan springen om van dat lucht vul spul te laten ontploffen :+ klonk gewoon als vuurwerk haha. Luv it

Danielleeee_
Berichten: 3167
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:27

maralyn schreef:
En ook dat ik hartelijk heb gelachen om die reclame ding van de kruidvat. :')

Ik ook! Echt jammer dat ze die reclame weg moesten halen _O- Ik vond hem goed bedacht.

*pum*

Telpeva

Berichten: 14593
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:37

hagelslag schreef:
Normaal sta ik 03.30 op en ben net na 4 uur op het werk.
Mijn eerste tour + boer is morgen direct midden in het dorp, tussen woonhuis en schuur.
Dus dat galmt extra.

Ik haat vroeg opstaan... Maar ik wil 03.30 bij die boer midden in het dorp staan :Y)
Ik ga dus morgen eerder eruit _O-

Zooohoo jij bent evil! :')
Wel heel prettig op zich als je er ook van kan genieten, als je daar zou moeten werken en je hebt er een enorm schuldgevoel bij dan sta je daar ook niet lekker te werken. Nu is tenminste 1 iemand in die straat blij _O-

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

hagelslag
Berichten: 8930
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 05:08

Dit is niet random met opzet lawaai maken.
Dit is werken :Y)

Maar ik heb ooit een ergenis over deze boer gedeeld.
Het is al extreem krap op t erf, en hij heeft een stokje in zn gras neer gezet direct naast de bestrating zodat we niet over zijn gras rijden.
Maar ik moet niet met de banden over het gras, de kabine moet 10 cm precies daar over het gras draaien waar hij z'n rotstokje heeft.
En dat stokje rijd ik dus elke x om, of buig hem voortijd ff de andere kant op(buigen kan omdat ook collega's dat zo doen).

Plus de planning weet dat we hier niet zo vroeg moeten komen.
Ik heb al zovaak de planning gemeld dat ze t ff moeten veranderen....
En ik had er gister geen zin in

100% zeker weten dat straks om 7 uur de telefoon gaat bij de planning ~~}>
Of de telefoon gaat nu al bij de planning....
De boer heeft wel de telefoonnummers van de planning 8-)

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:32

Ik snap het niet, dat is toch het werk van de planning?
Ik word zo vaak 's nachts gebeld, word je voor betaald...

marleen_88

Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:36

Janine1990 schreef:
Ik snap het niet, dat is toch het werk van de planning?
Ik word zo vaak 's nachts gebeld, word je voor betaald...


#ééntaak.

Doe wel en zie niet om

maralyn

Berichten: 10400
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:46

Afbeelding

:')

Ik ga stuk.

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:49

_O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:54

Ik heb net mijn hockeycontributie gestorneerd en een zeer bijdehante mail gestuurd. Na de 4de teleurstelling / blunder van hun kant ben ik het zo zat. Die 130 euro kan ik goed gebruiken. :')

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:06

MarlindeRooz schreef:
Ik heb net mijn hockeycontributie gestorneerd en een zeer bijdehante mail gestuurd. Na de 4de teleurstelling / blunder van hun kant ben ik het zo zat. Die 130 euro kan ik goed gebruiken. :')


Goooodver...

Ik ben nu voor het derde jaar op rij vergeten mijn startkaart op te zeggen }:0 Had je dit niet ff wat eerder kunnen doen, dan had ik me ook er aan herinnert mijn startkaart op te zeggen... :')

Nyaleti

Berichten: 5990
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 19:09

Niet zo juicy maar vind ergens ook wel erg van mezelf.
Werk sindskort weer bij de dierenarts, prima werkplek maar het is gewoon zó niet mijn praktijk als ik er heen moet met m'n beesten :=
Dus van de week lekker naar m'n oude vertrouwde dierenarts (en vorige werkplek) onder het mom 'angstige hond en die praktijk kent ie' :+

rink

Berichten: 1844
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 00:33

Janine1990 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik heb net mijn hockeycontributie gestorneerd en een zeer bijdehante mail gestuurd. Na de 4de teleurstelling / blunder van hun kant ben ik het zo zat. Die 130 euro kan ik goed gebruiken. :')


Goooodver...

Ik ben nu voor het derde jaar op rij vergeten mijn startkaart op te zeggen }:0 Had je dit niet ff wat eerder kunnen doen, dan had ik me ook er aan herinnert mijn startkaart op te zeggen... :')


Zooooo das een zure.. heb je je paard nog? Of misschien iets moeizame vraag is hij nog in staat sport te lopen of leeft hij niet meer? Dan kun je namelijk met DA verklaring of doodverklaring alsnog opzeggen.

Als paardrijden makkelijk was, had het wel voetbal geheten..


Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 20:51

rink schreef:
Janine1990 schreef:

Goooodver...

Ik ben nu voor het derde jaar op rij vergeten mijn startkaart op te zeggen }:0 Had je dit niet ff wat eerder kunnen doen, dan had ik me ook er aan herinnert mijn startkaart op te zeggen... :')


Zooooo das een zure.. heb je je paard nog? Of misschien iets moeizame vraag is hij nog in staat sport te lopen of leeft hij niet meer? Dan kun je namelijk met DA verklaring of doodverklaring alsnog opzeggen.


Ja hij leeft nog en ik rij hem wel. Alleen door blessure twee jaar terug en moeizame zomers krijg ik hem niet terug op Z niveau. Heb er een hard hoofd in dat het ooit weer gaat lukken. Alleen loopt hij nu als een trein. Geen enkele DA zal hem unfit verklaren.

rink

Berichten: 1844
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 22:50

Balen.. hoop dat je hem toch ooit nog Z klaar kunt maken.. voor nu een zure, maar je kunt hem nu al afmelden voor einde van dit verlengde jaar.

Als paardrijden makkelijk was, had het wel voetbal geheten..