Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Hanmar, Dani, ynskek, Maureen95, Polly, Ladybird, Mjetterd

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 21:01

fotolijstje schreef:
Dat ik al twee uur non stop aan het janken ben -O-

Whyyyy

Ik heb afgelopen week even 700 euro weg gebracht. Iets met zorg en dierenarts. Beide logisch... En gewoon routine. Plus extras vanwege de kat, vera. Ze is en blijft mn zorgenpoesje.

Maar ik ben Dagobert duck. :')

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 21:09

maralyn schreef:
fotolijstje schreef:
Dat ik al twee uur non stop aan het janken ben -O-

Whyyyy

Ik heb afgelopen week even 700 euro weg gebracht. Iets met zorg en dierenarts. Beide logisch... En gewoon routine. Plus extras vanwege de kat, vera. Ze is en blijft mn zorgenpoesje.

Maar ik ben Dagobert duck. :')

Gewoon puur door fix you van Coldplay, of nou ja dat was de druppel die de emmer liet overstromen
Ik wil het echt luchtig houden in dit topic maar ik ben het zo zat om me elke keer zo zo slecht te voelen, ik haat mentaal ziek zijn. Ik haat deze strijd.
"Gelukkig" morgen eerste keer therapie :) dus uiteindelijk ga ik deze strijd vast wel winnen.

Perhaps "fiets off" might be too kind
"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:14

Heb je wel eens overwogen om muziek die bij jou iets blijkbaar triggert, (tijdelijk) niet op te zetten wanneer je niet goed in je vel zit? Ik kan sommige muziek ook niet goed handelen wanneer ik echt een trieste rotbui heb, die draai ik dan gewoon niet want dan ga ik mij alleen maar rotter voelen. Wanneer je innerlijke onweersbui weer even opklaart of een tijdje weg is dan kan je er wellicht weer zonder nare gevoelens naar luisteren, en er ook weer méér van genieten?
Ik heb het met de bands After Forever en Apocalyltica, niet jouw muziekstijl denk ik maar zulke muziek moet ik niet op zetten als ik slecht in mijn vel zit.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:28

Ik vindt het juist altijd heel fijn als ik niet zo lekker in mijn vel zit om ook naar de nummers te luisteren waarbij ik wat emotioneel kan worden. Soms kan dat voor mij net even het zetje zijn om even een keer heerlijk uit te huilen.

Al doet muziek wel meer vreemde dingen bij mij :') Maar voor mij is muziek een hele fijne manier van verwerken en dingen anders gaan zien en accepteren. En nog steeds de grootste pijnstiller.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:31

Kleinzoon van de buurvrouw is er weer om feest te vieren met zijn vrienden. Stront irritant, herrie schoppers.

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:58

Ik ben door een insect in mijn navel gebeten en dat jeukt ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 00:26

Mag ik nog even klagen over mijn egoïstische zak van een oom?

Meneer de geldwolf heeft weer ergens 1400 weggestopt wat bedoeld was om nog eventuele betalingen te doen wat er nog kwam als mijn oma was overleden zoals eventuele kosten van bijv abonnementen ect zodat hij en mijn vader dat niet uit eigen zak hoefden te betalen.

Meneer heeft gewoon in zelf in elkaar geknutseld word document gemaakt. Nee zeg maar gewoon dat je dat geld alsnog gebruikt hebt voor een verbouwing , en dat was niet de afspraak hij had het huis al gekocht.

Vervolgens vroeg ik mij wel af waar het as van mijn oma is want het knaagt al 1,5 jaar aan mij als ik langs het crematorium rijd. Blijkt dat as allang te zijn opgehaald door nou ja je raad het wel. Ik weet dit pas sinds vandaag... wel regelmatig tegen mijn vader gezegd je moet er achteraan want anders doet mijn oom het. Dus op den duur ook gestopt met vragen ernaar omdat ik ook wel klaar ermee was dat mijn vader ook een behoorlijke slome kan zijn in actie ondernemen en alles maar op het beloop laat. En hier was ik juist zo bang voor. Mijn oma wou uitgestrooid worden met mijn opa alleen niemand wil elkaar meer zien. En nu heb ik best wel de angst dat ze het achter onze rug omdoen zoals altijd.

Man die vent is ook nog eens 10 jaar weggeweest van huis en heeft zijn bloedeigen vader en moeder 10 jaar volledig in de steek gelaten. En nu is er geld , huis en as in het spel en Meneer staat vooraan.

Echt wat een walgelijke vent is het ook bah ik hoop nog zo dat ik op een nette manier ooit hem eens flink de waarheid kan vertellen.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 01:37

Volgende week een date met de broer van een goede vriendin. Ik ben absoluut niet gauw verliefd of heb snel een crush. Maar verdorie dit doet meer met me dan ik had verwacht, voel me net een 15 jarige puber :') We appen nu dus ook een beetje en ik begin ook elke keer zo stom te lachen als z'n naam verschijnt, verschrikkelijk :P

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 02:07

Ik ben degene met de mannengriep. Mijn vriend heeft precies dezelfde symptomen, maar ik sterf half en hij huppelt gewoon door. Zo irritant

:+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 03:01

Angst -O- En ik ben nu klaarwakker, al voel ik mij belabberd.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 04:02

Er wordt verbouwd achter ons huis. Ik vind 4u geen tijd om met graafmachines of vrachtwagens te rijden en te praten.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 04:21

Gelukkig is het al weer 10 min stil. Alleen ben ik wakker… en vraag me af of dit een legitieme actie was van het ophalen van materiaal (waarom moet dat dan om 4u?) of dat er door onbevoegden gewinkeld is.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 04:40

Uiteraard nog steeds wakker.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 05:11

Niobe schreef:
Ik ben degene met de mannengriep. Mijn vriend heeft precies dezelfde symptomen, maar ik sterf half en hij huppelt gewoon door. Zo irritant

Oh neeeee beterschap

@bloemetje
Oh, sorry Y;( moet ik mn collega's ff bellen en zeggen dat ze moeten op sodemieter en... (geintje ik ken ze niet)

Sochtends in je auto stappen en dit voorvinden :r

Afbeelding

oh no, my dreamprins fell off his horse again....
Iemand het leven moeilijker maken is makkelijk.
Iemand het leven makkelijker maken is moeilijk.

Moestuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 05:55

Ik krijg deze reclame onder jou foto te zien :')

Afbeelding

Voor keukens, badkamers en dressings (en veel meer) op maat regio Limburg (BE) en Vlaams Brabant
www.knehomedesign.be

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 06:16

_O- _O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 06:51

Jakkes, hard hopen dat het koffie of cola is.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 06:58

Dat ik zit te janken om de dentastix reclame om 06:58. :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 07:02

22 December 2 dingen besteld bij de EJ, en nu is het sindsdien al radio stilte. Er is gewoon geen update over beide bestellingen te vinden, echt bizarre service.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 07:08

Caira schreef:
22 December 2 dingen besteld bij de EJ, en nu is het sindsdien al radio stilte. Er is gewoon geen update over beide bestellingen te vinden, echt bizarre service.

December vorige jaar? :Y)
Je bedoelt november denk ik?

En ehm ik hoop idd dat het koffie of wat dan ook geweest is.

Sws krijgt de collega vanmiddag op zn sodemieter....
Wasstraat bij de ene fabriek word vernieuwd.
Volgende week vrijdag is die klaar
Nu was hij gister bij een andere fabriek van ons aan het laden, hij had kunnen wassen...
Heeft ie niet gedaan.
Bij dezelfde fabriek hebben wij een tankstation.
3x raden wie niet heeft getankt....
Nog 1 week moet ik het uithouden met deze kerel....
Dan is mn vaste Partner er god zij dank weer

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 07:10

Jonguhhhh nog een ergernis erbij

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 07:12

hagelslag schreef:
Niobe schreef:

Oh neeeee beterschap

@bloemetje
Oh, sorry Y;( moet ik mn collega's ff bellen en zeggen dat ze moeten op sodemieter en... (geintje ik ken ze niet)

Sochtends in je auto stappen en dit voorvinden :r

[ [url=m/eLE2l2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gadverdamme :r!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 07:16

Dir was trouwens ook de collega die dus 4-5 week terug de spiegel had stuk gereden en de planning niks had gezegd.
En ik kreeg dus op mn sodemieter van de planning dat ik hem niet de schuld mocht geven terwijl hij het wel geweest was _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 07:51

hagelslag schreef:
Dir was trouwens ook de collega die dus 4-5 week terug de spiegel had stuk gereden en de planning niks had gezegd.
En ik kreeg dus op mn sodemieter van de planning dat ik hem niet de schuld mocht geven terwijl hij het wel geweest was _O-

Tuurlijk moet je hem op z'n flikker geven. Spiegel kapot rijden kan gebeuren, het niet doorgeven niet.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 08:01

Telpeva schreef:
Heb je wel eens overwogen om muziek die bij jou iets blijkbaar triggert, (tijdelijk) niet op te zetten wanneer je niet goed in je vel zit? Ik kan sommige muziek ook niet goed handelen wanneer ik echt een trieste rotbui heb, die draai ik dan gewoon niet want dan ga ik mij alleen maar rotter voelen. Wanneer je innerlijke onweersbui weer even opklaart of een tijdje weg is dan kan je er wellicht weer zonder nare gevoelens naar luisteren, en er ook weer méér van genieten?
Ik heb het met de bands After Forever en Apocalyltica, niet jouw muziekstijl denk ik maar zulke muziek moet ik niet op zetten als ik slecht in mijn vel zit.

Ik heb dat inderdaad overwogen, sterker nog dat doe ik 9/10 al. Maar dit liedje en anderen hebben echt veel emotionele waarde voor mij. Ik vind hem gewoon zo mooi en wil hem dan gewoon eventjes luisteren. Daarnaast is de emmer dan gelijk weer leeg. Misschien niet op de beste manier maar hij is leeg en dat geeft op dat moment veel rust. :) Zoals zebrastreep het ook zei, je kan er zoveel door verwerken omdat het al zegt wat jij denkt en wat jij voelt.

Perhaps "fiets off" might be too kind
"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"