ik wil naar Euro Disney!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 14:30

Heeft iemand nog tips bij welk reisbureau of welke organisatie ik het beste kan boeken? Heb hier een folder liggen van de OAD (een vriendin van mij werkt daar), maar zij schijnen relatief duur te zijn.

Het plan is om in augustus daar 3 dagen naartoe te gaan met mijn mams. We hebben geen zin om daar zelf naartoe te rijden, dus dat wordt bussen of treinen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 14:42

gaaf ik moet ook nog steeds een keer Frusty .

je Peter Langhout proberen die zijn altijd lekker goedkoop met een hoop keuze.

Het is wel een dure periode en warm weer.

Kunnen wij niet stiekum mee in de laadruimte *LOL*

Gr Pris

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 15:06

Bananananana *steekt tong uit*
daar bven ik het afgelopen weekend geweest! Cool
Echt super hip!
We zijn met Peter Langhout geweest. 3 daagjes. Vrijdagmorgen vertrokken, s'avond's boottocht over de Seine (damn echt romantisch) daarna eten in een restaurantje, dan naar een leuk uitkijkpunt over de Eifeltoren (da vin ik maar een nep ding, die viel me echt zo zwaar tegen Verward ). dan overnachten in het hotel. Volgende dag de hele dag naar Disneyland (KEWL!) En de dag erop s'morgens naar de sacre keur (pppfff geen idee hoe je het schrijft, erg he *LOL*) en de plas du tetre (hehe nog minder idee). En daarna weer naar huis... Nou ja, eerst nog naar de Mac! Vork Vingers aflikken

Echt aan te raden dus!
Ik geloof dat je zo'n 1000 gulden kwijt bent met zn 4e. Of was bhet pp? nee da zal toch nie? *twijfel*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 15:06

Citaat:
Op 2001-06-27 14:42, schreef Prisca:
Het is wel een dure periode en warm weer.


I know. Maar ik wil persé met m'n verjaardag weg zijn en dat is ook de laatste week dat m'n moeder zomervakantie heeft... Bij OAD valt het verschil tussen hoog- en laagseizoen trouwens wel mee, maar dat mag ook wel als je hun prijzen ziet. Volgens mij kan het best goedkoper, maar waar? Ik ga eens bij Peter Langhout kijken, goeie tip! Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 15:35

Heeeeee ben je weg met je verjaardag????? Scheve mond\

DAT KAN NIET HOOR. PARTY Party!! Party!!

Gr Pris