Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 23:04

Whahaha, dat was nou precies de bedoeling, en die twee hebben afgezegd. Maar komt idd wel goed :j


daantjuhhh

Berichten: 26856
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 23:05

Nayomie schreef:
daantjuhhh schreef:

Dan heb ik een passend filmpje om je op te vrolijken.
https://vm.tiktok.com/ZMLLAnstA/

Kwam deze vandaag tegen en heb dit echt 3x moeten zien voordat ik pas doorhad dat het over menstrueren ging... :+

Hahaha. Je was niet de enige die goed moest luisteren :')

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Marcella

Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 00:16

Volle winkelwagen die omvalt vol tegen mijn been aan.

En twijfel om toch te gaan kijken voor een rollator.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 00:34

Boodschappen die zo duur worden |(


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 02:21

Schijt egoïstische internationale studenten die een feestje houden boven mijn hoofd.

Mogen ze morgen de hele dag jeuk hebben met een smerige diarree ziekte

Ikke ikke ikke altijd.

En nee ik ga ze niet aanspreken straks bedreigen ze mij ook

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 04:52

Wakker.. |o

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

hagelslag
Berichten: 8989
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 06:23

Pijnstilling naast bed neer leggen zodat je er niet uit moet, om vervolgens het water te vergeten en alsnog te moeten opstaan -O-

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 06:39

Froukje schreef:
Iets voor 6 gebeld door mijn ouders dat ze de Rabobank aan de telefoon hadden omdat hun rekening wat geplunderd en dat ze van die vrouw een app moesten installeren op de computer, maar dat lukte ze niet.

Toen ging er bij mij al een lampje branden dus met een bloed gang die kant op gereden en ondertussen de echte bank gebeld om te checken of zij wel echt belden.. Niet dus. -:(-

God wat ben ik blij dat mijn ouders totaal niet computer technisch zijn en er dus niks is gebeurd maar ik weet wel weer dat ik een hart heb..

Laat die oplichters flink jeuk met te korte armpjes krijgen _-:( _-:( _-:(


Exact dit is er dus ook bij mijn ouders gebeurd. Omdat mijn vader ook nog eens toegang heeft tot mijn rekeing flipte ik m helemaal. Om 22:00 met het rabobank noodnummer gebeld. Die direct alles heeft geblokkeerd. App verwijderd en nieuwe telefoon aangeschaft voor de zekerheid. Man wat een ellende is dat!! :n

Ik snap ook nooit dat mensen kunnen bedenken om moedwillig mensen te gaa oplichten. Ik bedoel hoe gebeurd dat?
Zitten die mensen 's avonds op de bank terwijl het ze ineens te binnen schiet van: 'ik denk dat ik gewoon de kost ga verdienen door mensen op te lichten.'?? -:(-

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission

Schuur_

Berichten: 4865
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 07:54

Dat er weer een superdrukke dag aankomt (we hebben een autowasstraat) en dat er maar 1 van de 4 studenten wil werken. Wel 4 hele uurtjes van de 10 die we open zijn. Heel blij mee daar niet van want het is een topper maar mijn vriend is thuis vandaag (die gaat morgen al extra helpen) en dat betekent dat mijn vader en moeder die op pensioen zijn vandaag weer flink aan de bak mogen en dat ik minimaal 10u met amper tijd om te plassen op mijn benen sta te hengsten.

Waarom is het zo godsonmogelijk om medewerkers te vinden. 1 student kwam me gisteren keileuk vertellen dat hij 12 februari wel weer een halve dag kan komen. Hij is niet meer geweest vanaf half december. En tijdens de week vakantie kan hij ook niet want dan moet die weg met vrienden.

Ondertussen nog 4 sollicitatiegesprekken gevoerd deze week. Eentje overgebleven. Die kwam voor fulltime maar een uur na het gesprek mailde ze of het toch ook niet parttime kon ivm haar zwartwerk. Ja meid, dat kan, ik ben allang blij dat er iemand wilt werken. Is ze gisteren haar contract niet komen tekenen bij het uitzendkantoor dus voor mij is het echt 50/50 of ze donderdag komt opdagen of niet,.

Echt,mijn grootste ergernis is dat mensen gewoon niet willen werken. Zowel niet de jeugd als de 'vaste'. We betalen goed, er zit toekomst in maar alles gaat voor en de dag op voorhand afzeggen is meer regel dan uitzondering. Voetbal, tennis, shoppen met de mama, in het zwart auto's wassen etc etc. Maar wel zielige verhaaltjes ophangen over hoe je wordt benadeeld door de maatschappij en niks krijgt bij de bank of hoe je als student in de zomer maar 1x op vakantie kan ipv 2x en dat je moet kiezen tussen vriendengroepen.

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 08:02

Dat lijkt mij heel erg lastig Schuur, succes vandaag!

Ik heb de hele dag les, daar gaat mijn vrije zaterdag. Achja… Nog een paar maanden…

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Schuur_

Berichten: 4865
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 08:20

Ineke2 schreef:
Dat lijkt mij heel erg lastig Schuur, succes vandaag!

Ik heb de hele dag les, daar gaat mijn vrije zaterdag. Achja… Nog een paar maanden…


Tja, we halen vandaag 18u ook wel en het is al een probleem dat jaren speelt. Ik kan het wel maar de gedachte dat ik straks tegen 13u zie dat mijn vader op is en zich door alle pijn heen moet worstelen doet mij pijn. Morgen gaat mijn vriend al en maandag gaat hij ook al helpen met wat sleutelen en dinsdag ga ik weer wat uurtjes extra en we raken er wel.

Maar het frustreert me dat zo een sollicitant een heel verhaal ophangt dat ze niks kan opbouwen en niks krijgt bij de bank. En dan vervolgens met een excuus haar contract niet komt tekenen en dan ook nog niet fulltime zoals was afgesproken (fus uitzendkantoor heeft contracten moeten annuleren en opnieuw maken) omdat ze anders teveel zwarte inkomsten moet missen.

We blijven positief maar kom op, het mes snijdt aan 2 kanten. En af en toe komt de frustratie eruit. Nu is het van me af en kan ik dadelijk weer met een big smile van jetje geven en hopen dat mijn vader rechtop blijft. Vriend staat op speed dial in ieder geval

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Mando

Berichten: 15686
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 08:54

Mannen... zucht.

Vent wil weekje vissen en wil de grote auto mee.
Prima gisteren met zijn vismaat afgesproken en geboekt.
Ik vraag vanochtend wanneer ga je.
Van 15 tm 21 mei.
Dan heb je een probleem.
Hoezo.
Nou ik kan moeilijk van 20 tm 23 mei een trailer achter jouw ford fiesta hangen want de 20ste ga ik 4 dagen Veluwe wat al 5 maanden bekend is.
Dus hij zit te balen... en ik denk... los het maar op maar de grote auto staat op de 20ste voor 10 uur gewoon op de oprit.

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

hagelslag
Berichten: 8989
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 09:31

Schuur_ schreef:
Ineke2 schreef:
Dat lijkt mij heel erg lastig Schuur, succes vandaag!

Ik heb de hele dag les, daar gaat mijn vrije zaterdag. Achja… Nog een paar maanden…


Tja, we halen vandaag 18u ook wel en het is al een probleem dat jaren speelt. Ik kan het wel maar de gedachte dat ik straks tegen 13u zie dat mijn vader op is en zich door alle pijn heen moet worstelen doet mij pijn. Morgen gaat mijn vriend al en maandag gaat hij ook al helpen met wat sleutelen en dinsdag ga ik weer wat uurtjes extra en we raken er wel.

Maar het frustreert me dat zo een sollicitant een heel verhaal ophangt dat ze niks kan opbouwen en niks krijgt bij de bank. En dan vervolgens met een excuus haar contract niet komt tekenen en dan ook nog niet fulltime zoals was afgesproken (fus uitzendkantoor heeft contracten moeten annuleren en opnieuw maken) omdat ze anders teveel zwarte inkomsten moet missen.

We blijven positief maar kom op, het mes snijdt aan 2 kanten. En af en toe komt de frustratie eruit. Nu is het van me af en kan ik dadelijk weer met een big smile van jetje geven en hopen dat mijn vader rechtop blijft. Vriend staat op speed dial in ieder geval



Zoooo das echt flink balen, als ik geen pijn had gehad was ik een dagje komen helpen :Y)

Welke buurt zit je, misschien een bokker die tijd heeft?


Waar de vrachtauto van binnen gewassen word hebben ze ook altijd problemen met goed personeel te vinden.
1 hebben ze die er al jaren werkt.
Hij is een beetje appart en qua uiterlijk heeft hij niet het beste mee.
Maar de grootste maar, hij doet zijn werk goed en als jij vriendelijk tegen hem bent. Dan is hij ook vriendelijk tegen jou

saskiaojan

Berichten: 7239
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 09:36

Ik wilde ook net zeggen @schuur, waar zitten jullie, wil best vanmiddag komen helpen hoor... als het in de buurt is.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:09

Ik hoorde al dat er een personeelstekort is Schuur, hopelijk vinden jullie iemand!

Ik erger me er aan dat ik hoofdpijn heb. Dat heb ik altijd als ik moet slapen met het raam dicht. Maar het was of dat enorme geschreeuw of het raam dicht. -O-

… nog 3 maanden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41546
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:12

MarlindeRooz schreef:
Ik hoorde al dat er een personeelstekort is Schuur, hopelijk vinden jullie iemand!

Ik erger me er aan dat ik hoofdpijn heb. Dat heb ik altijd als ik moet slapen met het raam dicht. Maar het was of dat enorme geschreeuw of het raam dicht. -O-

… nog 3 maanden

Wat lees ik, heb je een ander huis *\o/*!?

Schuur_

Berichten: 4865
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:21

Superlief allemaal maar het komt wel goed. Ik hoop dat de overheid snel her systeem van flexijobs uitbreidt naar onze sector.
Dat zou de uitkomst zijn! Dan krijg je mensen die echt graag willen bijklussen voor een extra zakcent

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:26

MarlindeRooz schreef:
Ik hoorde al dat er een personeelstekort is Schuur, hopelijk vinden jullie iemand!

Ik erger me er aan dat ik hoofdpijn heb. Dat heb ik altijd als ik moet slapen met het raam dicht. Maar het was of dat enorme geschreeuw of het raam dicht. -O-

… nog 3 maanden

Sterkte. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het steeds vervelender en vervelender wordt naarmate je verhuisdatum dichterbij komt. Heb je al goede oordopjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:28

Voor het 4de jaar op rij hooi besteld bij onze vaste leverancier. Het is dit jaar echt van dat super langstengelig gras dat anderhalve maand te laat is gehooid (uitgebloeid en platgevallen) Mijn schapen vinden het verschrikkelijk, laten het gewoon liggen. Normaal voerden wij een baal op op 2 weken en nu doen ze er 4 weken mee. Je ziet gewoon dat ze buikvulling (en afvallen) missen. Als wij bijstrooien vliegen ze af op het stro. Wij gaan nu ergens anders hooi gaan halen dat ze hopelijk wel lusten, maar ik sta hier nu met 17 pakken en ik weet niet wat ik er mee moet |o

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:33

Moestuin schreef:
Voor het 4de jaar op rij hooi besteld bij onze vaste leverancier. Het is dit jaar echt van dat super langstengelig gras dat anderhalve maand te laat is gehooid (uitgebloeid en platgevallen) Mijn schapen vinden het verschrikkelijk, laten het gewoon liggen. Normaal voerden wij een baal op op 2 weken en nu doen ze er 4 weken mee. Je ziet gewoon dat ze buikvulling (en afvallen) missen. Als wij bijstrooien vliegen ze af op het stro. Wij gaan nu ergens anders hooi gaan halen dat ze hopelijk wel lusten, maar ik sta hier nu met 17 pakken en ik weet niet wat ik er mee moet |o

Te koop zetten als paardenhooi als er geen rare onkruid inzit.

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41546
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:33

Moestuin schreef:
Voor het 4de jaar op rij hooi besteld bij onze vaste leverancier. Het is dit jaar echt van dat super langstengelig gras dat anderhalve maand te laat is gehooid (uitgebloeid en platgevallen) Mijn schapen vinden het verschrikkelijk, laten het gewoon liggen. Normaal voerden wij een baal op op 2 weken en nu doen ze er 4 weken mee. Je ziet gewoon dat ze buikvulling (en afvallen) missen. Als wij bijstrooien vliegen ze af op het stro. Wij gaan nu ergens anders hooi gaan halen dat ze hopelijk wel lusten, maar ik sta hier nu met 17 pakken en ik weet niet wat ik er mee moet |o

Mengen met het nieuwe hooi?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:34

Nee, niets raars, maar wij kunnen het zelf niet laden en dat is voor velen een probleem.

Mengen kunnen wij inderdaad, maar van zijn leven niet krijgen wij dit opgevoerd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41546
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:36

Moestuin schreef:
Nee, niets raars, maar wij kunnen het zelf niet laden en dat is voor velen een probleem.

Mengen kunnen wij inderdaad, maar van zijn leven niet krijgen wij dit opgevoerd.

Hmmm, eventueel een deel doneren aan een kinderboerderij/manege oid?

Bloemetje75
Berichten: 1984
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:36

Moestuin, hier al jaren zelfde leverancier en dit jaar eten ze er slecht van. Zijn eigen pony’s eten het ook wisselend. Volgens mij ligt het aan het weer ofzo afgelopen zomer. Mijn hooileverancier heeft niets veranderd en baalt zelf ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:39

_San87_ schreef:
Moestuin schreef:
Nee, niets raars, maar wij kunnen het zelf niet laden en dat is voor velen een probleem.

Mengen kunnen wij inderdaad, maar van zijn leven niet krijgen wij dit opgevoerd.

Hmmm, eventueel een deel doneren aan een kinderboerderij/manege oid?


Kunnen we. Is ook gewoon gigantisch zonde van het geld -O- Normaal hooit hij als het in zaad begint te komen maar nu is er gehooid toen het al was uitgebloeid. Het is echt grof, langstengelig gras. Je gooit het en na 2 dagen ligt het er nog bijna allemaal. En die beesten vermageren liever dan het te eten 8)7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Eve_16, Gea99, GoogleAdsense, Iloveiswan, Justme_Lisaa, MissJeanny, moonfish13, Paardennamen, rocky_1995, tinker_sally, Traiectum, vikawiek en 155 bezoekers