Post NL frustratie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 21:16

Nou, 30 kilo vind ik wel ook al wat om omhoog te brengen. Hier in België mag nagenoeg nergens meer boven de 25 kilo getild worden.
Ik zou zoiets zwaar zelf gaan halen.


verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 21:20

friendly schreef:
Ben ik nu echt zo raar dat ik verwachtte dat hij het boven kwam brengen? 2e verdieping hè.


Ja dat vind ik echt raar :=

[o]

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78494
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 21:30

Ze mogen niet meer dan 23 kilo tillen, dus als er geen lift is vind ik het niet meer dan normaal dat hij hulp vraagt. Die man heeft ook maar 1 rug. Zeker als het nog een trap op moet.
Wij staan altijd klaar om te helpen tillen uit de wagen als er een zwaar pakket komt en hebben de steekkar klaar staan zodat de bezorger niet hoeft te tillen.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Spenk
Berichten: 21738
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 21:31

verootjoo schreef:
friendly schreef:
Ben ik nu echt zo raar dat ik verwachtte dat hij het boven kwam brengen? 2e verdieping hè.


Ja dat vind ik echt raar :=

Nou inderdaad :=

de grens zit op 23 kilo voor naar boven brengen. Daarboven hoeven ze dat niet te doen nee en ben je gewoon verplicht het zelf te komen halen.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 21:49

Mijn hondenvoer komt in zakken van 5kilo en hoe meer tegelijk ik bestel hoe goedkoper. 6 zakken is per kilo goedkoper dan 4 zakken. Maar ik voel me super banketstaaf als de bezorger 30kg moet tillen. Dus ik bestel altijd per 4 zakken.

Als het pakket boven de 23kg was vind ik dat de bezorger groot gelijk had. Hij hoeft zijn rug niet te riskeren omdat jij een zwaar pakket besteld. Wat dat betreft vind ik het eigenlijk ook raar dat Ikea zo zwaar via de post bezorgd. Normaal komen grote zware pakketten met een busje en dan zijn ze met zijn 2en.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 28-01-22 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 21:50

Spenk schreef:
friendly schreef:
Ben ik nu echt zo raar dat ik verwachtte dat hij het boven kwam brengen? 2e verdieping hè.
Nou inderdaad :=

de grens zit op 23 kilo voor naar boven brengen. Daarboven hoeven ze dat niet te doen nee en ben je gewoon verplicht het zelf te komen halen.




Was het pakket gewogen? Kan me namelijk niet voorstellen dat er geen sticker ofzo op gaat als het boven de 23kg is.

Ts gaf aan max 30 kg. Kan dus ook wat minder geweest zijn. Alles boven de 20kg, voelt al snel aan als méér, terwijl het uiteindelijk minder blijkt te wegen op de weegschaal.

En als het pakket inderdaad de limiet van 23kg niet heeft overschreden, is het toch niet meer dan normaal dat de bezorger gewoon doet waar ie voor betaald krijgt?

Vaak wordt zn zwaar pakket niet voor niets online besteld, zodat er zélf niet omhoog gesjouwd hoeft te worden. Niet iedereen is lichamelijk zo goed dat ie dat wel even zélf kan. Bezorger had nog mazzel dat het "maar" 2e verdieping was, ze moeten inderdaad tot de 4e gewoon bezorgen zonder lift.

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 21:55

En een bezorger mag ook gewoon vragen of je beneden wil komen.. Als je dat dan doet heeft hij zijn plicht gedaan, het pakket persoonlijk afleveren :+

Je kunt het ook gewoon weigeren, dan zijn ze verplicht boven te komen. Maar als je naar beneden loopt hoeven ze zeker niet nog weer mee naar boven te lopen.

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 22:37

Ik zit overigens te bedenken… in de app stond 15,nogwat maar het waren 2 dezelfde dingen dus ik dacht dat dit nog x2 moest maar als dat gewicht t totaal gewicht is zit dat er ruim onder.

Ik wist dus niet dat er een Max gewicht was (an sich best logisch natuurlijk) maar ook raar dan eigenlijk dat Ikea (in dit geval) het dan met een bedrijf verzend die t niet mogen tillen zonder lift? En hij vroeg t niet hè, hij droeg me op beneden te komen. Dan ben ik vanzelf ook wat minder vriendelijk. Maar hoe dan ook, als dit buiten t gewicht valt wat ze zonder lift mogen tillen weet ik dat ook voor de toekomst dat hij in zijn gelijk staat. Weer wat geleerd, Thanks.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 22:42

friendly schreef:
Ik zit overigens te bedenken… in de app stond 15,nogwat maar het waren 2 dezelfde dingen dus ik dacht dat dit nog x2 moest maar als dat gewicht t totaal gewicht is zit dat er ruim onder.

Ik wist dus niet dat er een Max gewicht was (an sich best logisch natuurlijk) maar ook raar dan eigenlijk dat Ikea (in dit geval) het dan met een bedrijf verzend die t niet mogen tillen zonder lift? En hij vroeg t niet hè, hij droeg me op beneden te komen. Dan ben ik vanzelf ook wat minder vriendelijk. Maar hoe dan ook, als dit buiten t gewicht valt wat ze zonder lift mogen tillen weet ik dat ook voor de toekomst dat hij in zijn gelijk staat. Weer wat geleerd, Thanks.


Het pakket mag 30kg zijn. Wij versturen vele pakketten met PostNL en van 23 tot 30kg betalen wij een kleine toeslag maar de pakketten gaan gewoon met de reguliere transporten.

Ikea kan moeilijk eerst controleren hoe elke klant woont voordat ze iets versturen. Een bezorger heeft in principe een steekwagen om zware pakketten te tillen. Dat ze deze regelmatig niet bij zich hebben is niet het probleem van ikea.

Aan de andere kant snap ik een bezorger ook wel weer dat wanneer je bij elke klant 25kg vier trappen op moet zeulen dit ook niet te doen is. Maar dat begint met 20kg ook al vervelend te worden.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 22:48

Overigens volgens PostNL zelf (waar ik ook het gewicht benoemd heb) had hij het wel moeten brengen naar boven en had ik geen gehoor hoeven geven aan zijn “verzoek” naar beneden te komen. Dat Ikea niet uitzoekt hoe je woont lijkt me logisch. Maar als er wel bekend is hoeveel het maximum tilgewicht is dan is het zeker wel mogelijk om hun pakketten niet met PostNL te versturen als hun pakket boven dat gewicht en het dan met andere transport dienst versturen?

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78494
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 22:58

Koeriersdiensten (postnl, DHL) vallen onder dezelfde CAO waar de 23 kilo in vastgelegd is.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 23:07

Neonlight schreef:
Koeriersdiensten (postnl, DHL) vallen onder dezelfde CAO waar de 23 kilo in vastgelegd is.

Behalve dat DHL niet volgens het Nederlandse CAO werkt en zijn max dus op 32.5kg per pakket heeft staan..

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.


friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 00:23

Wel handig om te weten. Want ook al weten hun niet misschien welk gewicht ze meekrijgen, bij Ikea staat t vaak bij de producten en dan weet ik zelf wat er van mij verwacht wordt. Is mijn ergernis ook nog ergens goed voor ;-)

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 06:49

Mijn vader bestelde ook altijd meerdere 10 of 12 kg zakken ineens. Sommige zetten t netjes binnen wat al helemaal niet verplicht is. Maar ze moeten t zeker bij de deur neerzetten. We hebben 1x een grote klacht neergelegd.
Zo'n pakket kwam aan en mijn moeder deed met dr arm in t gips open. Staat die bezorger bij zn busje zo'n 30m verderop. Zegt tie van je moet t zelf uit mn bus pakken want t is te zwaar. Mn moeder zegt nog van mn arm zit in t gips. Werd die vent helemaal boos, maakte mn moeder voor vies en vuil uit, sprong in zn busje en reed weg.
Die bezorger hebben we na de klacht nooit meer gezien dus ik mag hopen dat tie op staande voet was ontslagen.

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission

capopjekop

Berichten: 30642
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 08:58

Ik snap sowieso nooit waarom mensen moeilijk doen om even naar beneden te lopen als je fit bent. Ik loop bezorgers altijd tegemoed, die moeten de hele dag overal trappen op en af en voor mij is het een kleine moeite.

Toen ik nog in de stad post liep regelmatig discussies gehad. Ik bezorgde daar in een niet zo'n lekkere wijk en er was al vaker in m'n tas gerommeld. Mensen pakten ook gewoon elastieken uit m'n tas zonder te vragen. Dus ik wilde mijn fiets niet zonder toezicht laten staan. Straks haalt er iemand wat belangrijkers weg. Dus ik vroeg mensen dan ook om zelf even naar beneden te komen. Gelukkig had het gros er begrip voor als ik uitleg gaf, maar in m'n laatste week was er een mevrouw die me helemaal ging uitfoeteren en eiste dat ik naar boven zou komen. Ze ging een klacht in dienen en in het vervolg kwam ik maar gewoon naar boven toe. Ik heb in de resterende tijd geen pakketten voor haar gehad maar die had ze lekker kunnen ophalen bij de retailer.

Nu loop ik in een dorp en heb ik dat gezeik gelukkig niet meer. Hier heerst een hele andere mentaliteit

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 09:54

capopjekop schreef:
Ik snap sowieso nooit waarom mensen moeilijk doen om even naar beneden te lopen als je fit bent. Ik loop bezorgers altijd tegemoed, die moeten de hele dag overal trappen op en af en voor mij is het een kleine moeite.

Toen ik nog in de stad post liep regelmatig discussies gehad. Ik bezorgde daar in een niet zo'n lekkere wijk en er was al vaker in m'n tas gerommeld. Mensen pakten ook gewoon elastieken uit m'n tas zonder te vragen. Dus ik wilde mijn fiets niet zonder toezicht laten staan. Straks haalt er iemand wat belangrijkers weg. Dus ik vroeg mensen dan ook om zelf even naar beneden te komen. Gelukkig had het gros er begrip voor als ik uitleg gaf, maar in m'n laatste week was er een mevrouw die me helemaal ging uitfoeteren en eiste dat ik naar boven zou komen. Ze ging een klacht in dienen en in het vervolg kwam ik maar gewoon naar boven toe. Ik heb in de resterende tijd geen pakketten voor haar gehad maar die had ze lekker kunnen ophalen bij de retailer.

Nu loop ik in een dorp en heb ik dat gezeik gelukkig niet meer. Hier heerst een hele andere mentaliteit


Wow.... wat een verschrikkelijke aso ben je dan!

Omdat mevrouw eist dat jíj gewoon je werk naar behoren doet, maar standaard haar pakketten niet meer aanbieden.....

Als ik daar achter kom, dat een bezorger mij dat flikt, gaat er een behoorlijke klacht uit richting pakketdienst.

Fijne of geen fijne wijk, jij hoort de pakketten gewoon netjes boven te brengen. Dat de meeste mensen je tegemoet willen komen en naar beneden kwamen, heb je mazzel mee gehad.

Maar mevrouw stond gewoon in haar recht met de eis dat je maar naar boven komt.

Je weet niet de reden erachter, misschien gewoon "lui" (al zat ik er absoluut niet op te wachten als ik iedere keer naar beneden zou moeten voor een pakje. Woonde 12 hoog, met lift, maar geen haar op mn hoofd die zo gek is iedere keer helemaal naar beneden te gaan. "Even" heen en weer met wachten op de lift was je namelijk zó 5 minuten verder. Ik heb óók mn eigen bezigheden...)

Kan ook zijn dat mevrouw gewoon geen fan is van trappen lopen, last van haar lijf ofzo.....


Ik wéét dat het af en toe geen fijn werk is, en dat steeds trappen op een belasting is op je eigen lijf. Maar dan moet je dit werk niet doen, of vragen om een andere wijk waar geen flats zijn.

Marije_jiplover

Berichten: 25293
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:02

Het gaat hier om bruevenbuspakketjes en kennelijk heeft de betreffende persoon een afwijkende maat brievenbus, waardoor een pakketje wat de gewone postbezorger bij zich heeft, niet door de brievenbus kan, terwijl daar wel voor betaald wordt.

Ik hoor mijn man ook regelmatig klagen over veel te kleine brievenbussen en te veel pakketjes die dan dus niet passen.
En ook hij wordt regelmatig onbeschoft behandeld wanneer hij dan moet aanbellen om een pakje te overhandigen, waar dat dus helemaal niet zou hoeven als mensen een fatsoenlijke brievenbus zouden hebben. Officieel mogen postbezorgers hun fiets niet uit het zicht onbeheerd laten staan, omdat ze hun tassen niet op slot kunnen doen en er dan idd post gestolen kan worden.
Voor postbezorgers gelden andere regels dan voor pakket bezorgers. Een bus kan immers gewoon op slot en pakketten horen in de meeste gevallen, los van gewicht etc, tot aan de voordeur besteld te worden, voor brievenbuspost(pakketjes) gelden regels voor de plek van de brievenbus tov de openbare weg en voor de afmetingen van de poststukken.

Aanbellen en het brievenbuspakketje zo aanbieden is dus een service die in principe buiten de standaard voorwaarden van de postbezorging valt.

Want hoe ga jij reageren als de postbezorger bestolen is uit haar fiets waardoor jouw pakketje, wat ze een straat verderop had moeten bezorgen, plots foetsie is, omdat ze in deze straat haar fiets alleen moest laten om een pakketje helemaal boven te gaan brengen, terwijl de brievenbussen waar het pakketje voor bestemd was, maar er niet in past, gewoon beneden aan de straat staan?

Dan is ook het huis te klein hè. Er staat post in de app maar de postbezorger heeft het niet gebracht!!!
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 29-01-22 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:03

Ik vind het dan weer aso om een bezorger 12 hoog te laten komen. Welke bezigheden heb je dan, je werkt toch niet? Dan kun je toch die 10 minuten even vrijmaken voor iemand waarvan je weet dat hij onder druk staat?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

capopjekop

Berichten: 30642
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:04

mvdende schreef:
capopjekop schreef:
Ik snap sowieso nooit waarom mensen moeilijk doen om even naar beneden te lopen als je fit bent. Ik loop bezorgers altijd tegemoed, die moeten de hele dag overal trappen op en af en voor mij is het een kleine moeite.

Toen ik nog in de stad post liep regelmatig discussies gehad. Ik bezorgde daar in een niet zo'n lekkere wijk en er was al vaker in m'n tas gerommeld. Mensen pakten ook gewoon elastieken uit m'n tas zonder te vragen. Dus ik wilde mijn fiets niet zonder toezicht laten staan. Straks haalt er iemand wat belangrijkers weg. Dus ik vroeg mensen dan ook om zelf even naar beneden te komen. Gelukkig had het gros er begrip voor als ik uitleg gaf, maar in m'n laatste week was er een mevrouw die me helemaal ging uitfoeteren en eiste dat ik naar boven zou komen. Ze ging een klacht in dienen en in het vervolg kwam ik maar gewoon naar boven toe. Ik heb in de resterende tijd geen pakketten voor haar gehad maar die had ze lekker kunnen ophalen bij de retailer.

Nu loop ik in een dorp en heb ik dat gezeik gelukkig niet meer. Hier heerst een hele andere mentaliteit


Wow.... wat een verschrikkelijke aso ben je dan!

Omdat mevrouw eist dat jíj gewoon je werk naar behoren doet, maar standaard haar pakketten niet meer aanbieden.....

Als ik daar achter kom, dat een bezorger mij dat flikt, gaat er een behoorlijke klacht uit richting pakketdienst.

Fijne of geen fijne wijk, jij hoort de pakketten gewoon netjes boven te brengen. Dat de meeste mensen je tegemoet willen komen en naar beneden kwamen, heb je mazzel mee gehad.

Maar mevrouw stond gewoon in haar recht met de eis dat je maar naar boven komt.

Je weet niet de reden erachter, misschien gewoon "lui" (al zat ik er absoluut niet op te wachten als ik iedere keer naar beneden zou moeten voor een pakje. Woonde 12 hoog, met lift, maar geen haar op mn hoofd die zo gek is iedere keer helemaal naar beneden te gaan. "Even" heen en weer met wachten op de lift was je namelijk zó 5 minuten verder. Ik heb óók mn eigen bezigheden...)

Kan ook zijn dat mevrouw gewoon geen fan is van trappen lopen, last van haar lijf ofzo.....


Ik wéét dat het af en toe geen fijn werk is, en dat steeds trappen op een belasting is op je eigen lijf. Maar dan moet je dit werk niet doen, of vragen om een andere wijk waar geen flats zijn.


Lol. Jij kunt je weer eens niet inleven. Verrassend. Word je er niet moe van steeds op werkende mensen te zeiken terwijl je het werk zelf niet volgehouden hebt?

De enige aso in dit verhaal was die mevrouw in kwestie. Als je me met respect aanspreekt kun je met mij alle kanten op. Ik doe m'n werk naar eer en geweten en gelukkig had mijn manager dat heel goed door. Dus mevrouw had lekker een klacht moeten indienen. Maar ik laat me niet uitfoeteren terwijl ik rustig probeer uit te leggen waarom ik niet omhoog wil komen. Als mensen dan met een goed verhaal komen maak ik best een uitzondering hoor. Als iemand slecht ter been is dan weeg ik dat zwaarder dan de kans op gestolen post. Maar ga niet lopen dreigen en schreeuwen en me niet laten uitpraten want dat is gewoon onbeschoft. Dan kies ik ervoor om die discussie niet meer met je te voeren.

MyWishMax

Berichten: 25239
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:05

Dus dat geeft die mevrouw het recht om haar helemaal uit te schelden vanwege een vraag? En als er iets gestolen wordt ga jij ook uit je stekker dat jouw spullen weg zijn. Als mevrouw gewoon normaal had geweigerd zal het waarschijnlijk al anders geweest zijn.

Nu moet ik zeggen dat ik ook moeite heb gehad toen ik in een appartement woonde. 2 hoog zonder lift en sommige pakketbezorgers wilden ook niet naar boven komen. Het was een gebouw voor jongeren dus meteen de vooroordelen. Ik ben alleen chronisch ziek en kon dus die trappen niet zo goed lopen en helemaal niet tillen... Ja, daar wonen was niet handig, maar enige wat ik kon krijgen, maar is dan best naar als mensen je meteen als lui bestempelen. Ik ging eht dus ergens anders laten bezorgen zodat vrienden of ex het naar boven konden brengen na het halen.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:12

Wauw wat hebben sommige toch een verheven arrogante houding zeg.
Moet dit, moet dat bah

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

capopjekop

Berichten: 30642
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:17

Die mensen moeten nog veel leren. Je oogst wat je zaait. Voor vriendelijke mensen zet je eerder een stap extra dan voor de eeuwige zeikerd.

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:22

Wij hebben er 1 adres tussen waar de bezorger van ons niet eens meer HOEFT aan te bellen en alles rechtstreeks naar een pakketpunt mag brengen.

Betreft een veel te arrogant studentje die de politie heeft gebeld dat de bezorger zijn deur zou hebben gesloopt.
Het enige wat de bezorger heeft gedaan is aankloppen omdat hij dacht dat de bel niet werkte gezien hij al 5 minuten voor de deur stond te wachten.

Meneer student was van mening dat wij als bezorgers wel kunnen wachten tot dat zij tijd hebben om open te doen, want zij verdienen straks een stuk meer dan wat wij doen. :evaw: Steek dat pakket dan maar lekker ergens waar de zon niet schijnt maar.

En ja die blijft zeker klagen bij PostNL, want zijn rechten blabla. Voor de formaliteit wordt de klacht nog doorgestuurd naar ons maar zowel wij als degene van de klachtenafhandeling bij PostNL kunnen er vooral heel hard om lachen en doen er dus ook helemaal niks mee.
Wat moeten we doen? De bezorger ontslaan omdat hij op een deur geklopt heeft?

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

capopjekop

Berichten: 30642
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:25

Wauw. Echt geen woorden voor zulke mensen.

Goed dat jullie dan voor jullie bezorgers kiezen.

Anoniem

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:32

Even totaal off topic, maar moest even denken ivm het tillen van pakketten. Toen ik nog in een tankstation werkte kwam er een fitte 35/40 jarige naar de kassa met een bus ruitensproeiervloeistof van 5 liter. Ik reken hem af en hij blijft wachten aan de kassa. Ik vraag of hij nog iets wenst en zijn antwoord was: Ja, ik wil dat iemand dit naar mijn auto brengt. Je denkt toch niet dat ik dit zware gewicht helemaal alleen til naar de auto?
Ik heb hem aangekeken en gezegd dat ik niet achter de kassa uit kon door drukte, maar dat hij dit vast wel kon, aangezien hij er ook mee naar de kassa was geraakt.