Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Rambogirl

Berichten: 3585
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 04:42

De prijzen van de bios die zo extreem zijn gestegen. Ik wil ze best steunen omdat ze zo lang weer dicht zijn geweest etc, maar deze prijzen houden ze en verhogen ze vervolgens toch weer.
Begin t bijna te duur te vinden voor de bioscoop ervaring, dat ik echt twijfel of ik nog wel naar de bios wil.

Als je zo 1 keer in de zoveel tijd naar de bios gaat is t 1 ding, maar als je net zoals ik vaak gaat is t niet leuk meer zo.

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission


Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 06:35

Dat een collega me doelbewust aan het huilen heeft gemaakt en ik nu de halve nacht erover heb lopen piekeren.
Ik heb er zeker ook wel een aandeel in, daar ben ik me van bewust, maar dit had zo niet gehoeven ;(

[o]

Kookaburra

Berichten: 5325
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 07:21

Justme_Lisaa schreef:
Dat een collega me doelbewust aan het huilen heeft gemaakt en ik nu de halve nacht erover heb lopen piekeren.
Ik heb er zeker ook wel een aandeel in, daar ben ik me van bewust, maar dit had zo niet gehoeven ;(

Volgende keer je piekergedachten eens opschrijven, en daarna los proberen te laten. En dan overdag op een vast tijdstip jezelf een kwartier gunnen om te piekeren ;) Dit positief afsluiten.

En ja, 'daarna los proberen te laten' is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar oefening baart kunst.

Froukje
Forever young

Berichten: 10827
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:04

Gisteravond mijn elleboog tegen een stukje draadeind gestoten.. Dat doet nu toch wel gemeen zeer -O-

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33724
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:31

Gisteravond mijn lievelingseten gemaakt en nu enorme buikpijn. Als ik dat ook niet meer kan eten ga ik echt huilen. -O-
En heb nu ook zin in een bak koffie maar dat lijkt me met buikpijn een slecht plan. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:34

:z
MarlindeRooz schreef:
Gisteravond mijn lievelingseten gemaakt en nu enorme buikpijn. Als ik dat ook niet meer kan eten ga ik echt huilen. -O-
En heb nu ook zin in een bak koffie maar dat lijkt me met buikpijn een slecht plan. :=


Anders maken? Je zat toch met lactose? Het melk product vervangen met een lactose vrije. Mijn moeder eet alles ook nog joh. En die zit letterlijk een nacht op de wc als ze ook maar alleen sporen van lactose binnen heeft gehad.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33724
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:37

Ja ik weet het maar ik kon dit bij wijze van spreke vorige week nog wel eten dus ik had het niet verwacht. :=

Malbec
Berichten: 1945
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:39

Avalanche81 schreef:
Oh daar kan ik me idd ook echt aan ergeren. Ik heb echt alleen maar crème witte lakens om die reden :')


Hahaha, zo blij dat ik niet de enige ben die daar niet tegen kan :Y)

Wave after wave

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:42

MarlindeRooz schreef:
Ja ik weet het maar ik kon dit bij wijze van spreke vorige week nog wel eten dus ik had het niet verwacht. :=


Zou toch maar even alles gaan na lopen en alles met lactose de deur uit en vervangen voor lactose vrij. Scheelt je een hoop ellende. Hoef je er niet meer over na te denken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33724
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:44

Ja klopt er zit mozzarella in, die koop ik vanaf nu wel lactose-vrij als ik dat kan vinden. Lekker duur. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:45

MarlindeRooz schreef:
Ja klopt er zit mozzarella in, die koop ik vanaf nu wel lactose-vrij als ik dat kan vinden. Lekker duur. :')


Valt mee is niet veel duurder. Maar je kunt dscht ik dan ook voor buffelmozarella kiezen, die kun je wel hebben dscht ik. Maar dat weet ik zo niet.

M'n moeder haalt hier dan veel bij de poiesz en lidl. Heel soms jumbo. Maar die 2 hebben al wel genoeg lactose vrij.

Eapy

Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:48

MarlindeRooz, mijn broertje heeft ook soms gekke fases waarin hij niet tegen lactose kan. En dan kan hij na een tijdje ineens wel weer alles eten! Dus het hoeft geen doodsvonnis te zijn gelukkig :)

Keep your hopes up high and your head down low
Extra 25-04-2000 — 16-09-2023. Wij, voor altijd.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:49

Appeltje: toen ik je verhaal las dacht ik ook gelijk: is de boel ergens aan het smelten??? Is het goed gegaan ?

En die monteur wat had hij voor uitleg dan? Ga je het bedrag aanvechten?

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:52

Ik kan ook niet tegen lactose en gluten, de ene keer kan ik wel goed tegen brood en de andere keer juist weer niet. Wat het heel irritant is want dan durf je de volgende keer het al niet te eten, om dat ik dan bang ben om ziek te worden

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33724
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 08:57

Ja dat dus, nou is deze pasta me wel een avondje buikpijn waard maar niet 1,5 dag haha. Maar de volgende keer maar met pilletje / lactosevrije kaas proberen.

deksel

Berichten: 3736
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 09:00

De laatste tijd gaat het vrij goed met m’n zenuwaanvallen voor de kleinste dingetjes. Vanmiddag moet ik afrijden en ik houd het niet meer van de spanning. %)

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

_Nancy

Berichten: 14076
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 09:21

deksel schreef:
De laatste tijd gaat het vrij goed met m’n zenuwaanvallen voor de kleinste dingetjes. Vanmiddag moet ik afrijden en ik houd het niet meer van de spanning. %)


Heel veel succes! *\o/* Je kunt het!!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥


astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 09:57

deksel schreef:
De laatste tijd gaat het vrij goed met m’n zenuwaanvallen voor de kleinste dingetjes. Vanmiddag moet ik afrijden en ik houd het niet meer van de spanning. %)



Je kunt het.
Je hebt vast en zeker goed geoefend en alleen dat hoef je naar te laten zien.
Hoeft niet foutloos maar wel veilig.
Heel veel succes en ik ga voor je duimen.

Eens een New Forest pony altijd een New Forest pony.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 10:18

Barstende koppijn, gemeente is al een week bezig met onderhoud van de plantsoenen. Iedere dag van 9 tot 5 kettingzagen.
En aangezien het hier zo geweldig goed geïsoleerd is klinkt het alsof ze in de woonkamer staan. Het is overal in mijn appartement te horen, er is geen plek waar ik rustig kan zitten

theadora99

Berichten: 3617
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 10:25

Bij de tandarts, verstandskiezen trekken en ik ben echt bang.

fotolijstje

Berichten: 2679
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 10:51

Niks staat leuk, alles is lelijk. Ik voel me gewoon niet mooi vandaag -O-

"Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime"

Telpeva

Berichten: 14574
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 11:17

Ik val in herhaling maar die reclames van Verisure vind ik echt vreselijk

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Plop1997

Berichten: 1389
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 11:21

Rambogirl schreef:
De prijzen van de bios die zo extreem zijn gestegen. Ik wil ze best steunen omdat ze zo lang weer dicht zijn geweest etc, maar deze prijzen houden ze en verhogen ze vervolgens toch weer.
Begin t bijna te duur te vinden voor de bioscoop ervaring, dat ik echt twijfel of ik nog wel naar de bios wil.

Als je zo 1 keer in de zoveel tijd naar de bios gaat is t 1 ding, maar als je net zoals ik vaak gaat is t niet leuk meer zo.


Ja inderdaad. Ik wil heel graag naar Spiderman maar daar laat ik het dan ook even bij.

Valentijn - Tinkerkruising - ruin - 17/04/2018
Nirvana - Shetlander- merrie - 06/05/2019
Sappy - Shetlander - merrie - 25/05/2023
https://linktr.ee/dwallyshorses

Marcella

Berichten: 36532
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 11:23

Aan het verrekken van de pijn in mijn nek met mijn linkerschouder doet pijn.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 11:42

[***] schreef:
Barstende koppijn, gemeente is al een week bezig met onderhoud van de plantsoenen. Iedere dag van 9 tot 5 kettingzagen.
En aangezien het hier zo geweldig goed geïsoleerd is klinkt het alsof ze in de woonkamer staan. Het is overal in mijn appartement te horen, er is geen plek waar ik rustig kan zitten


Gemeente gebeld om te vragen wat de planning was maar dit onderhoud was vanuit de woningbouw dus ik moest daar zijn. Woningbouw gebeld om te vragen wat de planning is, ze hebben geen flauw idee en kunnen me niet helpen.
Ik wil weg.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, Annienke, Anoukjuuuhh, BLEXBot, Brenda66, Fly_high, GrapeshotBot, Ilona__, leintje_, MelissaYM, nimbletje, NorwayFjord, Pellelilly, Renee1991, Shari_B, Touchem, Tucktuck, vevina, Winged en 52 bezoekers