Die stomme rot scooter! :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:49

Fonnie schreef:
Heb er bijna niets anders dan problemen mee gehad. Boos!
Eind oktober heb ik hem gekregen. Eerst sloeg hij steeds af, gewoon onder het rijden.
Later ging ie ook steeds moeilijker starten (na een week of 2). Op het laatst kreeg ik hem helemaal niet meer aan. Winkel gebeld, zijn hem opkomen halen.
Het gaat nu nog niet helemaal goed (dat hij meteen start) maar dat kan ook komen omdat het nu heel koud is....
Nu krijg ik niet eens meer die klep van het zadel (snap je?) open, waar dus mn helm inzit. Mn pa en ma ook helemaal aan het proberen geweest, maar we krijgen hem met geen mogenlijkheid meer los. Moest ik dus weer met de auto naar het paard gebracht worden Boos!
Ook doet de benzine meter het nog steeds niet (of hij is helemaal leeg, of helemaal vol en dat knippert steeds zo irri en verspringt steeds terwijl er nog genoeg benzine inzit...).
Of iemand een ander idee? (Openbreken }> )
Had ik maar een auto, zucht...
Sorry voor het gezeur, bokkers. *LOL*


helaas ken ik dit verhaal. Eerst niet goed starten, terug ermee naar de winkel, daarna was ik nog 2 keer terug geweest. Later deed ie het prima. Nu doet ie het ook niet meer zo super goed, maar dat komt omdat het winter is he.
En ik ging vanmiddag tanken, nou doet me kilometer teller en mn andere teller het ook niet meer. Ik ga morgen dus ook terug

En ja wat je er aan kan doen. Als ik jou was zou ik m niet openbreken, dan kan het zijn dat ie of nooit meer dicht kan,dus dat je m geforceerd hebt. Ik denk dat je m moet na laten kijken op alles. En als die het dan nog niet doet dat je m verkoopt...

Ik weet verder ook geen oplossingen, maar van dat afslaan, starten en alles heb ik ook heel de tijd gehad.


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:54

ow das wel vervelend ja
Ik heb m wel 2ehands maar ik dacht dus hehe eindelijk zijn alle problemen voor bij, wil ik kijken hoe hard ik ga staat er 0 km/h ik denk nou ik rijd toch echt...haha *LOL*

Wat voor 1 heb je ?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, silvericathy en 131 bezoekers