Hoe regelen jullie vakantie..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:26

Wij gaan ook niet dit jaar Lachen
Maar eerder als we gingen dan deden we de hond in een pension (mede omdat zij heimwee naar ons heeft dat het niet verstandig is om haar bij een bekende te laten) de katten en het konijn dat deden de buren altijd, en de paarden deed de broer van mijn vriend Lachen
Maar we hebben er nu ondertussen 5 en ik vind de gedachte dat ik 2 weken weg zou zijn niet echt fijn........STEL DAT ER WAT GEBEURT en ik zit in Griekenland of watever!!!
Misschien dat we er aan denken om in het naseizoen 1 weekje te gaan (vind ik lang genoeg, omdat wij de paarden ook niet in pensicn hebben staan, dus moeten we alitjd van iemand verwachten dat die er heen rijd om te controleren en te voeren).

Maar we vinden het absoluut niet erg om NIET weg te gaan.......en als we willen dan gaat het inderdaad wel, maar ja het is inderdaad een hoop geregel!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, amandananana, cent, Chita, Corelli, Dana02, dolor, Donkim, EliseXJoelle, IASCrawler, Kimmie25501, Ladypronk, lastig, MartinJJ, meiske04, milatje, nile, Piekosjj, PlukenKrul, pony33, Rox87, Suky, TessaxQuincy, tirzasarah10, Vithou, xMayo, YandexBot, Yom, Zick_Zack en 78 bezoekers