[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:12

_San87_ schreef:
Zo blij dat vriendje geen social media heeft en ik mijn Insta alleen voor m'n tekeningen gebruik :)).

Ik gebruik het zelf wel veel maar mijn vriend heeft geen sociale media haha. Echt heel fijn. :D


Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:12

Zo’n goed idee altijd, een gammele relatie ‘redden’ dmv een lawaaiing wezentje dat 24/7 afhankelijk van de ouders is. De bijkomende kosten, spanningen, lichamelijke ongemakken, slaapgebrek, beperkingen van vrijheid en al dat andere ‘moois’ zal zeker een hoop goeds bijdragen aan een relatie die al op knappen stond :=

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:13

Danique_G schreef:
[ [url=m/FAAnhW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet kinderen als hoofdonderwerp maar wellicht kunnen jullie hem vooralsnog waarderen :P

Hebben we inmiddels al een moreel-kompassmiley?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:13

Maar je krijgt er zooooooveel voor teruuhuuug!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:15

idinn schreef:
Maar je krijgt er zooooooveel voor teruuhuuug!!

Ja, op huizenjacht moeten in deze zwaar overspannen markt :=.

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:15

idinn schreef:
Maar je krijgt er zooooooveel voor teruuhuuug!!


Zeker, want als de gammele relatie dan toch verrassend genoeg knapt zit je nog heerlijk minimaal 18 jaar aan je ex vast dankzij het wondertje. Zo fijn <3

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:16

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:
Zo blij dat vriendje geen social media heeft en ik mijn Insta alleen voor m'n tekeningen gebruik :)).

Ik gebruik het zelf wel veel maar mijn vriend heeft geen sociale media haha. Echt heel fijn. :D

Ja, ik heb dan Bokt en hij een discord server, maar ik vind dat wel anders dan Insta, zeg maar.

Qimm

Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:18

Ik kijk gewoon leuke foto's en filmpjes op insta :D

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:21

Qimm schreef:
Ik kijk gewoon leuke foto's en filmpjes op insta :D
Same, ik heb helemaal geen interesse in mensen die hun hele hebben en houden delen op de socials, van die "lifestyle bloggers/vloggers."

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:24

Mkango schreef:
Qimm schreef:
Ik kijk gewoon leuke foto's en filmpjes op insta :D
Same, ik heb helemaal geen interesse in mensen die hun hele hebben en houden delen op de socials, van die "lifestyle bloggers/vloggers."

Heel gezonde instelling +:)+.

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:27

Hij discord een server?

Ik voel me echt zo oud nu :')

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:32

Tiggs schreef:
Hij discord een server?

Ik voel me echt zo oud nu :')

Ja, ik zeg t vast niet helemaal goed, maar Discord is een messenger app waar je over verschillende onderwerpen kunt chatten en zelf je eigen deel kunt maken en mensen toe kunt laten die daarvoor toestemming vragen. Zoiets.

Qimm

Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 16:36

Mkango schreef:
Qimm schreef:
Ik kijk gewoon leuke foto's en filmpjes op insta :D
Same, ik heb helemaal geen interesse in mensen die hun hele hebben en houden delen op de socials, van die "lifestyle bloggers/vloggers."


Same. Ik ontvolg vaak als mensen te veel persoonlijk geneuzel posten of wanneer ze zwaar gesponsord worden en dus effectief en reclame account hebben

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Dais_

Berichten: 4025
Geregistreerd: 06-03-05

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 18:34

Ik ontvolg ook vaak mensen die net een baby hebben gekregen en niks anders meer kunnen posten dan baby, baby, baby.

En dan horen via via dat ze dood ongelukkig zijn, depressies, slapeloze nachten etc. en heel facebook/instagram doet vermoeden dat ze juist zo blij zijn.

Social media is in dat opzicht ook wel een bijzonder iets. Mensen doen zich/het altijd mooier voor dan het is en anderen meten zich dáár weer aan... Kansloos.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 18:41

Dais_ schreef:
Ik ontvolg ook vaak mensen die net een baby hebben gekregen en niks anders meer kunnen posten dan baby, baby, baby.

En dan horen via via dat ze dood ongelukkig zijn, depressies, slapeloze nachten etc. en heel facebook/instagram doet vermoeden dat ze juist zo blij zijn.

Social media is in dat opzicht ook wel een bijzonder iets. Mensen doen zich/het altijd mooier voor dan het is en anderen meten zich dáár weer aan... Kansloos.


Ja triest is dat…

Ik ontvolg bij de zwangerschapsaankondiging vaak al. Is wel afhankelijk van de persoon

Qimm

Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 19:03

Ik ken ook best ouders die niet zo onwijs slijmeren over kun kinderen. Gelukkig heb ik vrij snuggere vrienden, de meesten hebben überhaupt geen kinderen :D

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 19:17

Qimm schreef:
Ik ken ook best ouders die niet zo onwijs slijmeren over kun kinderen. Gelukkig heb ik vrij snuggere vrienden, de meesten hebben überhaupt geen kinderen :D


Ja daarom probeer ik bij de persoon in te schatten hoe erg het al zal worden. Vaak klopt het wel uiteindelijk! Al is er al wel veel af te leiden aan de manier waarop de aankondiging gedaan wordt :=

Sintara

Berichten: 7382
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 19:38

Pff nou, er was er laatst nog een die ik heel beleefd en 'geïnteresseerd' vroeg naar de status van de naderende gup etc. Ging hij heel mysterieus doen over dat hij de naam nog niet bekend ging maken hoor!
Ehm, best dan niet was wrs niet de gewenste reactie :+ gelukkig vind hij het niet erg dat ik het telkens gup of wurm noem

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 20:04

Ik heb 2 vriendinnen die net de droge kindvrije humor van mijn kant absoluut waarderen. Ik geef lekker tegengas :))

Raineri
Berichten: 6197
Geregistreerd: 21-02-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 23:36

Afbeelding
}:0

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.


Qimm

Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 00:25

:D

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 08:48

Gisteren van 11u tot 20u30 familiebezoek gehad met de pasgeboren wurm. Kind is inderdaad zoet en stil, hoor je amper. Maar er is werkelijk waar geen enkel ander onderwerp geweest dan de bevalling, dat kind en alles er omheen.
Ik ben een aantal keer naar het toilet gevlucht (goddank hebben we er 2) en ik ben spontaan de giga afwas gaan doen om maar even ervan verlost te zijn.

Volgende sessie is met kerst. Hoe-ra.

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 08:51

:(:) dat was een hele lange middag

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 09:11

Ik had verkondigd aan vriend dat het gedaan zou zijn met gewone cadeautjes nu hij dooppeter is van dat kind, maar dat het altijd iets zou zijn wat daarom zou draaien.
En jawel hoor := Hij was jarig onlangs (daarom dus het etentje/bezoek) en hij kreeg een zelfgemaakt kaartje met verfhandjes en -voetje en 2 foto's van hem met de kleine op schoot (gemaakt tijdens eerder bezoekje maar ik zat toen op stal). Dat hij een lijstje met suggesties had doorgegeven aan iedereen, dat was genegeerd. "We vonden dit persoonlijker en leuker, kan 1 foto op de kast en 1 op je bureau op werk".
En dan heel trots vertellen dat dat kind compleet overstuur is gegaan om die afdrukjes in verf op het kaartje te zetten _O-

Zijn blik was dan ook goud waard toen hij moest toegeven dat ik gelijk had "ja, vanaf nu enkel nog geschenkjes die om de wurm draaien en vanaf nu is dat het allerbelangrijkste middelpunt van de wereld geworden!"

Dieuwke_
Berichten: 4539
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 10:15

Doe dan met hun verjaardagen ook even een verftekening van jullie handen samen, volgens mij krijg je dan een fantastische reactie _O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, wemkelover, YandexBot en 190 bezoekers